idag

Hej bloggisen. Nu ligger jag äntligen i sängen efter en lång dag i LA. Vi har egentligen inte gjort så mycket. Vi gick som sagt och köpte en kamera efter frukosten (som var uuutsöökt mums) sedan promenerade vi bara runt vi Sunset Blvrd. Mysigt. Gosh guys, jag önskar jag hade något roligt att säga, något intressant ämne att ta upp, få diskutera lite med er eller annat, men det har jag tyvärr inte. Nu är jag inne i en skalman-period, då allt som intresserar mig är sova och äta. Lite som en tonåring är ibland! Ni känner säkert igen er...
 
En extremt rolig sak som hände var i alla fall mitt möte med koreografen JaQuel. Han har bland annat gjort den världskända Single ladies-koreografin till Beyoncé och coachat henne. Man ba ''hej kan jag snälla kyssa dina fötter, du är ett geni'' men det frågade jag inte. Jag satt bara och fnittrade hysteriskt när han pratade om Beyoncé. Han var supermysig och jag hoppas att jag får jobba med honom inom en snar framtid. 
 
Förlåt för stavfel. Nu sussar jag. ZZZzzzzZzz...
 
 

Emma //

Jag tycker inte att det spelar nån roll ifall du inte skriver nåt intressant (enligt din mening), det är bara trevligt att titta in i vardagen. Så känn ingen press!

Skrivet 2014-02-19 kl. 06:44:32
URL: http://emmaantonsson.blogg.se
Amanda<3 //

Åh vad häftigt! Helt ärligt sä tror jah att du kommer få jobba med honom!;) kram

Skrivet 2014-02-19 kl. 07:33:21
Bella //

Du är så häftig! Önskar att jag också fick resa lika mycket som du.

Skrivet 2014-02-19 kl. 10:42:54
URL: http://bellaluengo.blogg.se
Bella //

Du är så häftig! Önskar att jag också fick resa lika mycket som du.

Skrivet 2014-02-19 kl. 10:42:55
URL: http://bellaluengo.blogg.se
mortlock //

hawt!

Skrivet 2014-02-19 kl. 11:43:42
JOSEFINSDREAM //

åh älskade Los Angeles

Skrivet 2014-02-19 kl. 16:57:32
ZANDRA //

SUPERFIN BLOGG Z!

Skrivet 2014-02-20 kl. 12:38:14
URL: http://zandralinnea.blogg.se
Isabel //

Beyonces har ju bara snott singel ladies korografin av fantastiska Bob fosse... Menmen Jaquel är säkert duktig ändå

Svar: Åh, det har hon ju då inte :) Och ja, han är väldigt duktig!
zara

Skrivet 2014-02-22 kl. 18:48:31
Isabella //

Beyonces har ju bara snott singel ladies korografin av fantastiska Bob fosse... Menmen Jaquel är säkert duktig ändå

Skrivet 2014-02-22 kl. 18:48:56
Lywe //

iiingen fara med stavfel :)

Skrivet 2014-02-25 kl. 13:33:09
hanna //

Jättefin är du! (:

OMG!!! DEN FINASTE KILLEN I BLOGGVÄRLDEN!

Sprid vidare Läs. Världens finaste kille i världen! Dede! Otroligt hjärta, otroliga värderingar! Han kommer bli hur stor som helst.

Han dissade Kissie till och med och valde ingen stereotyp tjej alls!

http://dedeprivat.blogg.se/2013/december/explodera-ut-2.html

Skrivet 2014-02-26 kl. 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0