del 4

Hej zara, skulle bli jäääääääääättteeee glad om du skrev vilka kompisar du är mest med kanske lägga en bild på dem oxå och säga vad de heter och så.
 
Jag umgås ganska mycket med killarna i min klass, Paula, Malviz, Chloé, några från min gamla klass t.ex Paulinne osv. Det är väl dom jag ringer om jag vill träffas sen har jag ju andra vänner, men det är dom jag är mest med! Love 'em.
 
 
 
VAD FICK DU FÖR BETYYYYG?????!!!!!
 
Haha chilla! Jag tänker inte skriva exakt vad jag fick men det var helt ok faktiskt.
 
 
hur bra vän är du med chloe?
 
Väldigt bra! Hon är en av mina absolut bästa, bästa kompisar! Jag kan berätta allt för 'na!!
 
 
Kan nt du göra ett videoinlägg me Ludwig?
 
Kanske det, kanske! Kanske. Hahaha ååhh jag älskar det ordet! Kanske..
 
 
har du brunt eller blont hår?
 
Jag säger alltid att jag har blont, eftersom jag har haft det hela livet sen jag var bebis. Jag tonade det brunt för ett år sen ungefär.. Men jag är naturligt blond - även fast jag faktiskt har nästan brunt på vintern.
 
 
Hur ser din dröm kille ut?
 
Han ska vara väldigt lik Ludwig hehe...
 
 
Uttalas ditt namn Zara eller Sara?
 
Alltså jag stavas med Z, ja, men man säger det ju som vilken Zara/Sara/Sarah som helst, fattar ni haha?
 
 
varför är du så g?
 
Varför har jag så coola läsare?
 
 
 
har du mkt kläder? vet du nånstans där man kan köpa billiga bh:ar?
 
Jaa, jag klarar mig väl! H&M och Cubus har bra!
 
 
Vad har du gemensamt med Laila bagg, alltså är från din släkt eller?
 
Neeiiiiii hon är min manager yäyäyäääää!
 
 
Har du nånsin haft dålig självkänsla, känt dig osäker osv, hur hanterade du det? Hur har du blivit så stark och ball som du e idag?
 
Jag är osäker på det mesta to be honest och undrar alltid vad folk ska tycka osv, fast jag skiter iiit men jag har inte världens bästa självkänsla! Därimot har jag ganska bra självförtroende.. Haha jag vet inte, jag har alltid sagt vad jag tycker i allafall.
 
 
Vad tycker du om folk som röker när dom är ungefär lika gamla som dig?
 
Jag tycker helt ärligt att alla får göra vad dom vill. Om dom tycker om att smutsa ner sina stackars lungor så får dom väl göra det? Jag menar, det är ju skitdumt att vara beroende oavsett ålder men jag bryr mig inte. Dock skulle jag aldrig utsätta mig för att vara beroende av t.ex cigg. Även om dom flesta kommer testa eller feströka.
 
 
E du en sån som bara nt kan va tyst? Ja diggar såna typer! Ja tål nt pinsam tystnad!
 
Jag tycker det är jobbigt när det blir tyst iblaaand, men jag kan sitta tyst i en evighet med Paulinne eller Sebbe bara för att jag känner dom så bra - därför blir det inte awkward! Fattar ni? Men jag älskar att prata!
 
 
Hur länge gick du på kungliga balettskolan?
 
4an till 8an, 4,5 helt fantastiska år!!!
 

felicia/fellan //

hej , du är så jäkla söt!:) och riktigt bra på att sjunga!! verkligen verkligen bra! jag har en fråga gck du med shenie fogo när du gick på balett? hon som vann my camp rock?


ha det så jätte jätte bra nu!!!!!!:):):)

Skrivet 2012-07-07 kl. 14:37:17
URL: http://feelice.bloggplatsen.se
Anonym //

Är du tsm med Ludwig eller bara kär i honom?! Vf gjorde no slut förut ? Kram

Skrivet 2012-07-07 kl. 17:55:03
Clara //

Här kommer en fråga : Är det bara du i din familj/släkt som är bra på att sjunga ? :) JÄTTETACKSAM FÖR SVAR I FRÅGESTUNDEN ! :D

Skrivet 2012-07-07 kl. 20:47:21
URL: http://www.clarahedlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0