4th of july

Imorse vaknade jag av att Ludwig och Sebbe knackade på mitt fönster runt halv 8 haha, så dom la sig i min säng och vi bara chillade och kollade på film. Det var jättemysigt och jag fick säga hejdå en sista gång till Sebbe eftersom han åkte till Mallis idag. Jag och Ludwig stannade kvar hos mig och vi snackade och bara mystee och vid ett drog vi och träffade Noel! 
 
Jag glömde av någon anledning att det var ''that time of the month'' haha så vi gick runt på Söder och när vi var vid Eriksdalsbadet känner jag hur körd jag var (ni som har mens fattar säkert vad jag menar hehe) så jag tvingade Ludwig köpa tamponger och en ny klänning haha så söööt! Sen, tillslut begav vi oss mot Ekerö där Lollo bor! Lullebulle fyller åååårrr idag! My wajjjff! Det var runt 10 pers som var bjudna på middag och vi hade det hur mysigt som helst!!! Nu måste jag gå och lägga mig eftersom jag ska upp om några timmar!
 
 
 

Emma //

Ja läser din blogg vaaarjee da,o den e så sjukt bra,Zara! Aja, vill bara önska dej o famillen en supergrym tid i USA❤
Haha, den där bilden på bananen o glasskulorna ser ut som en balle. Om de va meningen, vet inte ja, men de ser verkligen ut som de.
Hade bässst!

Skrivet 2012-07-04 kl. 23:21:27
Emma //

Ja läser din blogg vaaarjee da,o den e så himla supergrym! Aja, ville bara önska en superhäli-mysi-roli tid i USA❤
Förresten,den där bilden på bananen ser ut som en balle,thihi! Om de va meningen, vet inte ja, men de ser ut som en.
Hade bäst me famillen i the United States! Puzz❤

Skrivet 2012-07-04 kl. 23:26:20
Emma (igen...) //

Sorry, men ja skrev visst typ samma sak 2gr...opsi wopsi, så tokit de kan bli!

Skrivet 2012-07-04 kl. 23:27:53
Ida //

Hoppas du får det bra i US! Åker själv till Mallorca på onsdag! <3

Skrivet 2012-07-04 kl. 23:42:25
amanda //

OH SHIT jag bor i ekerö...

Skrivet 2012-07-05 kl. 00:34:11
Wilma //

Ha jag är på Mallorca just nu!
P.S. Jag ääääääälskar din bloggg! Snälla sluta aldrig blogga!
Kram<3

Skrivet 2012-07-05 kl. 07:35:18
URL: http://wilmalovehorses.blogg.se
Lova //

Hej Zara! Ha det super bra i USA! Vart bor den där Ludwig du brukar vara med? 😜

Skrivet 2012-07-05 kl. 10:05:48
Anonym //

haha jobbigt att få mens när man badar

Skrivet 2012-07-05 kl. 19:28:42
Jennü //

HAHAHAHAHAHHAHA EFTERÄTTEN<3<3<3<3<3

Skrivet 2012-07-06 kl. 21:42:57
URL: http://www.jennuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0