friday night

Hejsan my lovers! Vad gör ni en sån hr fredagskväll? Festar? Myser? Själv sitter jag i soffan och bara myser! Helt själv faktiskt... Snyft. Ludwig gick hem för ett tag sedan. Han var här hela dagen. Vi har gjort allt och inget typ haha. Jag vet att du läser min blogg Ludde Pudde Kurre så hej hej på dig! Jag gillar dig och tycker du är en rolig prick! Haha jag har tråååkigt! För alla som undrar är vi inte ihop. Fast jag gillar han jättejättemycket osv osv osv men vi är bara på g, än så länge hähähähäääää. Men aaa nu vet alla det, så slipper jag få frågor varje dag om det.


Anonym //

Kan inte du och Ludwig ta mer bilder och lägga ut på bloggen:)

Skrivet 2012-02-17 kl. 23:06:13
Anonym //

vem är det då du kysser på bilden?

Skrivet 2012-02-17 kl. 23:28:16
URL: http://piggelina.blogg.se/
Anonym //

Jag skulle önska att du kunde göra fler videobloggar! Dom är ju så roliga!

Skrivet 2012-02-17 kl. 23:40:49
Anonym //

Är det Nellys bror?

Skrivet 2012-02-17 kl. 23:47:39
fsgsgh //

Men snälla, man är väll tillsammans om man kysser varandra på alla bilder och strular hela tiden. Då är man väll inte bara på g?...

Skrivet 2012-02-17 kl. 23:52:48
anonymis //

ni strular men är inte tillsammans? tycker jag är lite konstigt. tycker dessutom att du borde ta vara på din barndom och njuta de få oskyldiga åren man har istället för att " vara på g"

Skrivet 2012-02-18 kl. 00:03:19
Emma (EMMANDNENS.BLOGG.SE) //

jag lägger inte ut bilder på killar som jag stular med på min blogg om vi bara är på g. ni är ju liksom offentliga med det...

Skrivet 2012-02-18 kl. 01:04:58
URL: http://emmandens.blogg.se/
julia //

till anonym:

man kan väll fortfarande vara på g och typ strula o sånt!

man måste inte vara tillsammans med någon för det, jag tror zara tycker om han lika mycket även om dom skulle vara tsm. antar att ni är lite sådär smått avundsjuka på zara att hon får killar och inte ni? man kan väll glädjas lite åt andra med, och inte bara åt sig själv?!



hallå eller, hennes blogg vilket menas att hon får skriva vad HON vill, och får lägga ut vilka bilder HON vill, inte ni! gillar ni inte de så tvingas ni ju inte att läsa det?!



blir bara trött på sånna patetiska kommentarer, visa respekt om ni vet hur man gör det!

Skrivet 2012-02-18 kl. 01:42:19
Natalie //

asså herregud, lägg av folk?!

HÅLLER MED JULIA TOTALLY !

det är zara's blogg ?

Om hon hade lyssnat pÅ all bullshit folk skriver

Till henne hur fan hade hennes blogg sett ut då?

OMG .. Typ headern hade varit en bild på Zarah med en polotröja

Skrivet 2012-02-18 kl. 08:19:58
URL: http://WeRtheworld.devote.se
Natalie //

asså herregud, lägg av folk?!

HÅLLER MED JULIA TOTALLY !

det är zara's blogg ?

Om hon hade lyssnat pÅ all bullshit folk skriver

Till henne hur fan hade hennes blogg sett ut då?

OMG .. Typ headern hade varit en bild på Zarah med en polotröja och heltäckande , skidbyxor..

FÖR NÄÄÄÄÄ INTE VISA NÅÅÅÅÅÅGOT ?!

inte för att ni har skrivit de eller så ,. Men jag har faktiskt en poeng

Skrivet 2012-02-18 kl. 08:21:19
URL: http://weRtheworld.devote.se
Natalie //

asså herregud, lägg av folk?!

HÅLLER MED JULIA TOTALLY !

det är zara's blogg ?

Om hon hade lyssnat pÅ all bullshit folk skriver

Till henne hur fan hade hennes blogg sett ut då?

OMG .. Typ headern hade varit en bild på Zarah med en polotröja och heltäckande , skidbyxor..

FÖR NÄÄÄÄÄ INTE VISA NÅÅÅÅÅÅGOT ?!

inte för att ni har skrivit de eller så ,. Men jag har fakt

iskt en poeng !

Sen kanske hon hade fått skriva såna här inlägg:

hejhej. Idag var jag med en kompis som heter Ludwig.

Nu ska jag gå.

Hejdå.

ASSÅ WTF?! Zarah blogg & heeeeeennes ord.

BRY ER INTE OM DE, ASSÅ Zarah & Ludwig kan vara på g

dom kanske vill vänta !

bara sluta med sÅna kommentarer ..

Skrivet 2012-02-18 kl. 08:23:16
URL: http://weRtheworld.devote.se
Hannah //

offta man pussas när man är på g

Skrivet 2012-02-18 kl. 11:19:29
Hannah //

fattar inte de

Skrivet 2012-02-18 kl. 11:19:57
Elin //

de verkar som ingen jävel fattar ''att man är på G'' innebär, självklart får man pussas, strula ha sex osv. det är upp till var och en vad de innebär!

tror ni man sitter och spelar tvspel när man är på g elläääärr??

Man kanske vill känna efter så att hon/han är den rätte!

avundsjuka folk, haha...

Skrivet 2012-02-18 kl. 11:29:21
Anonym //

vad spelar det för roll? alla har väl olika åsikter om vad på g är ?

Skrivet 2012-02-18 kl. 11:30:26
Anonym //

Kan ni inte göra ett videoinlägg tillsammans? :)

Skrivet 2012-02-18 kl. 11:46:21
Anonym //

jag gillar att ni blir irriterade över att dom strular fast de är på g, höhö. Vad gör ni när ni är på g med någon? Man är ju inte på g med någon om jag allt det som man gör om man bara är kompisar. Ludde, haffa, zara är fett bra för dig. Skit i Agnes, eden och katta!!! ;)

Skrivet 2012-02-18 kl. 12:17:25
Julia igen //

Håller med Natalie och Elin!

Om man inte får pussas, kramas o strula och sånt när man är på g, då är man ju ändå som vanliga kompisar. Man brukar ju direkt inte leka häst, bara sitta rätt upp o ner eller kolla in i väggen i denna åldern! Herregud, dom måste väll få se om det är den rätta dom har hittat och att det funkar för dom! Tror inte direkt dom håller på att "fråga chans" längre, o då brukar

man bli på g först ju och se om det går framåt!



Vi har inte sagt att man inte får ha sin egna åsikt, det klart ni får ha det men att skriva sånt som, "man strular väll inte om man bara är på g?!" för många är ju olika i sättet när man är på g, nån kanske bara smsar för den inte vågar träffas och va med personen man gillar?! Men tycker i alla fall att alla borde vara glada över att zara har hittat någon hon tycker om istället för att bara lägga sånna önödiga kommentarer!

Fortfarande zaras blogg, HENNES bilder och HON skriver om vad hon vill och ni tvingas ju inte till att läsa.. Haha..

Skrivet 2012-02-18 kl. 13:21:27
Julia igen //

Håller med Natalie och Elin!

Om man inte får pussas, kramas o strula och sånt när man är på g, då är man ju ändå som vanliga kompisar. Man brukar ju direkt inte leka häst, bara sitta rätt upp o ner eller kolla in i väggen i denna åldern! Herregud, dom måste väll få se om det är den rätta dom har hittat och att det funkar för dom! Tror inte direkt dom håller på att "fråga chans" längre, o då brukar

man bli på g först ju och se om det går framåt!



Vi har inte sagt att man inte får ha sin egna åsikt, det klart ni får ha det men att skriva sånt som, "man strular väll inte om man bara är på g?!" för många är ju olika i sättet när man är på g, nån kanske bara smsar för den inte vågar träffas och va med personen man gillar?! Men tycker i alla fall att alla borde vara glada över att zara har hittat någon hon tycker om istället för att bara lägga sånna önödiga kommentarer!

Fortfarande zaras blogg, HENNES bilder och HON skriver om vad hon vill och ni tvingas ju inte till att läsa.. Haha..

Skrivet 2012-02-18 kl. 13:21:58
Nora //

Haha, låter som om de flesta är är typ 10- ! Ni kanske fortfarande "frågar chans" och blir ihop och kanske kanske vågar pussas, Zara är fjorton liksom, då brukar de vara så att man blir på G sen får se vad som händer liksom?, hahahhaha



Skrivet 2012-02-18 kl. 14:16:43
larishhhhhhhhhhhhh //

men slutaaaaaaaaaaaaa bara inte hennes fel att alla skriver hon e på g wtf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag håller med julia omg

Skrivet 2012-02-18 kl. 14:51:19
Elin //

Pekar han fuck you?

Skrivet 2012-02-18 kl. 15:22:28
URL: http://elinr.blogg.se/
Anonym //

Håller med Julia och Nora !

Skrivet 2012-02-18 kl. 15:25:53
yuu //

Vem är nästa?

Din pojkvän?

Fantastisk sorgligt att se det ·

Ännu för tidigt

Skrivet 2012-02-18 kl. 17:54:15
y //

Vem är det kyssa dig?

14-åriga kommer fortfarande?

För tidigt

Jag vet inte · · ·

Skrivet 2012-02-18 kl. 17:56:48
mari //

· Sätt de foton du vill kyssa

verkligen synd

verkar ledsen.

14 ännu?

Är det en pojkvän?

Jag gillar inte dig Zara

Skrivet 2012-02-18 kl. 18:01:10
Meppee //

Ni e söta! <3<3

Skrivet 2012-02-18 kl. 18:08:37
Johanna //

eyy, yuu, y och mari, haha jävla n.o.l.i.f.e.r. tror du nt man fattar att du är samma person:) vi nt gilla dej hlr !!!!



asså jag fattar nt om man är på g ska man inte få kyssas eller strula:O ?? ?? JOO FÖR I HELVETE !!



- ööh nee vi ska bara sitta läsa barnböcker och titta på disneyy :S och vänta på att den andra ska fråga "vill di bli tsm med mig ?? ?? :)"

AHAHAHA yees nu kan vi kyssas för nu är vi tsm !!

haha det är ju för patetiskt



asså alla nolifer snälla sluta ni är så jävliga jobbiga och ni verkar nt fatta ett riktigt "kärleks liv"

om ni ska vara såna, så gå då och skaffa en kille/tjej och ni får absolut nt kyssa han/hon innan nån har frågat chans!!



+++ att häng nt upp er på att dom pussas när dom är på g, låt dom sköta sitt, och om det är något problem så kan jag visa er vart dagiset ligger;)



btw: zara, you goo girl :D<3

Skrivet 2012-02-18 kl. 18:39:02
såå läs och ta till er.. //

Dec 6, 2011

6 Kommentarer

Vara på G är bättre



Ärligt talat (skrivet kanske det heter just nu men jag tror att ni förstår..) nu, jag tycker att väldigt många som är i ungefär min ålder skaffar förhållanden alldeles förtidigt. Väldigt ofta så ser/hör jag om par som brutit upp ganska tidigt (efter ungefär 1-3 månader) eftersom att någon av personerna har tappat känslorna.



Att vara på G tycker jag vore ett bättre alternativ i början när man tycker om varandra , då lovar man inte varandra saker som man inte kan hålla.



När man är i ett förhållande så brukar många oskrivna regler följa med:

Att vara trogen.

Att inte ragga på andra.

Att man är med varandra regelbundet.

Man måste diskutera viktiga beslut med sin partner och låta henne/honom påverka.



Många har någon gång känt den här känslan: ”Oj, jag kanske inte hade lika starka känslor som jag trodde”

…och då är det kanske inte så lätt att säga det när man varit tillsammans länge, berättat hur mycket man tycker om varandra, kanske till och med sagt att man älskar varandra.. Ni fattar!

Det borde vara så enkelt att bara säga det men när känslor blandas in så är det inte alltid så lätt för man vill egentligen aldrig såra någon, man vill bara att saker ska lösa sig på bästa sätt.

Att göra slut är alltid svårt. Så tänk efter innan du blir tillsammans med någon!

Skrivet 2012-02-18 kl. 18:43:34
Vikan //

Ok det börgar bli störande att ni måste skriva "man strular väll inte om man bara är på G" och att ni som holer med Julia och Nora aså kan inte alla SLUTA det fins folk som är vana vid att man frågar chans. Och det finns folk som gör som Zara så sluta och alla ska vara sig själva.

Skrivet 2012-02-18 kl. 20:02:02
BlobHatarn //

HAHAHAHAHAHAHA! det är som att läsa kommentarer från en förskoleklass på cannabis. this made my day. Förresten så är Zara en jobbig jävel som inte vet när hon ska sluta bete sig som en jävla snigel. I facking hate you man. BLOBJÄVEL

Skrivet 2012-02-18 kl. 22:54:40
Emilia //

ehh, okej "blobHatarn". Om du inte gillar Zara LÄS INTE HENNS BLOGG DÅ!!! svårt att fatta? Jag tror att hon inte vill ha en jävla massa kommenatarer hur hon är osv! Hon bad iaf inte om din åsikt!! HON VILL INTE HÖRA SÅN SKIT, INGEN VILL DET!



Jo förresten Zara ni två är jätte söta ihop:)

Skrivet 2012-02-18 kl. 23:52:25
a //

Lagen är för tidigt

Du sanningen?

Alla gör någon mår dåligt sådant foto.

Skrivet 2012-02-19 kl. 01:15:24
man //

Inte som du · · ·

Skrivet 2012-02-19 kl. 01:18:03
maria //

Är det verkligen du?

Verkligen chock ·



Du är inte en sådan person.

Skrivet 2012-02-19 kl. 01:35:03
Anonym //

Åh vad söta ni är tsm! Det klart man kan vara på G och kyssas och strula ändå!? Hon är förfan fjorton..

Btw Sara: you goo girl! 😊💙👍

Skrivet 2012-02-19 kl. 10:16:08
Lovisa :ppp //

Hejj Zara ! Jag tycker du är jättebraa på sjunga, själv är jag väl en pågående talang som har varit med i många talangjakter. Och så har jag gått/går på helges i Gävle :) Jag skulle gärna vilja träffa dejj :) (mitt nummer. 0707485164) om du vill ha de :ppp

Skrivet 2012-02-19 kl. 10:16:40
URL: http://www.ForeverAloneee.devote.se
Lovisa :ppp //

Skrivet 2012-02-19 kl. 10:18:30
URL: http://www.ForeverAloneee.devote.se
-T //

Asså jag själv skulle inte strulat med en kille medan vi är på "G" , jag får ju själv bestämma ifall jag vill eller inte.

Zarah får väll göra som hon vill , hon kanske är van med att börja strula redan när hon är på "G" med någon , det är hennes liv o hennes val. O ja tycker att ni bör acceptera det. Annars kan ni lika gärna dra, för ja tror inte att hon kommer ändra sig/sitt beteende bara för att ni kommenterar om vad ni tycker.

Skrivet 2012-02-19 kl. 11:57:58
Undrar //

Hur gör man en blogg?

Skrivet 2012-02-19 kl. 13:11:52
Frida //

Jag tycker det är gulligt att de kysser varandra när de är på G. De får väl tycka vad de vill eller ? :)

Skrivet 2012-02-19 kl. 13:46:15
URL: http://fridasplaacee.blogg.se/
Jonas //

zara är dumskalle, jävla talangzara /överdos

Skrivet 2012-02-19 kl. 15:36:47
Johanna //

vad har du som kommenterar konstigt med avbrutna meningar flera gånger och använder olika namn fast alla fattar att du är samma person för problem?

Skrattretande?

Och alla andra; det är väl upp till var och en att avgöra när man är på g och inte. Varför sätta en speciell stämpel på kärlek? sjukt onödigt, hellre kan man bara njuta

Skrivet 2012-02-19 kl. 16:10:07
Anonym //

Snälla kan du sjunga i Will always love you ? :D

Skrivet 2012-02-19 kl. 16:37:47
Anonym //

Hej jag heter Zara Larsson och min uppdatering suger balle hejdå

Skrivet 2012-02-19 kl. 17:23:28
Anonym //

MAN FÅR TYCKA VAD MAN VILL OKEYY?? ALLA HAR VÄL FAAN OLKIA ÅSIKTER!! ??

Skrivet 2012-02-19 kl. 17:24:39
Hanna //

LOL! jag tror att Zara skiter i era visdomsord! Sry, men lägg inte ner den energin! Zara gör som hon vill i hennes egna skor och det kommer hon alltid att göra! Go for it Girl! Livet är för kort för att inte leva det!!!

Skrivet 2012-02-19 kl. 18:05:05
Alva //

ASSÅ FÅR DAMP, på er som klagar på att hon kysser någon!? var glad för hennes skull hon är ju för fan en tonåring, det är säkert några tonåringar som kommenterade de här onödiga kommentarerna, vadå skulle inte ni vara glad om ni kysste någon? hon är lika mycket människa som ni guys..

Skrivet 2012-02-19 kl. 18:14:38
hanni //

Söta (:

Skrivet 2012-02-19 kl. 19:17:07
URL: http://abouthanni.blogspot.com
Lea //

HAHAHA asså låt sara kyssa vem fan hon vill... Alla ni som har något emot det va glada att hon inte la upp en bild när hon sög av honom eller något :)

Riktigt gulligt Zara, lycka till! :)

Skrivet 2012-02-19 kl. 19:17:55
Natalie igeeeen //

HAHAHAHA, jag gillar att alla har värsta Damp!

SKIT I DETTA Nu

Det är fan ingen här som bestämmer över zara.

Om ni nu tycker att det är för tidigt så kan ju du som tycker det ha din första kärlek när du är 800 år :)

tycker de ,tycker NI att vara på g är att sitta vid datorn & chatta typ HAHAHA

Sååååååååå ,nu låter ni Zara leva sitt eget liv & ni kan leva ert liv....

Skrivet 2012-02-19 kl. 19:25:52
URL: http://wertheworld.devote.se
Malin :) //

haha men snälla, vissa tycker man ska hålla på sådär när man är på G och vissa inte, alla tycker olika, men ni behöver väl inte sitta och skriva en hel jävla uppsats om att NI tycker de är rätt eller fel? Ingen fråga, chilla folket! :)

Skrivet 2012-02-19 kl. 19:45:25
mirja //

ni är skitsöta tillsammans :)

Skrivet 2012-02-19 kl. 20:13:30
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Oh, It's just Olivia! //

Jag har aldrig sett så många patetiska anonyma kommentarer på någons blogg förut.

Jag tycker iaf att du Ludwig är jättesöta och free att göra vad ni vill liksom.

Skrivet 2012-02-19 kl. 21:02:20
URL: http://atasteofohslife.blogspot.com/
Tove //

Vad söta ni är tillsammans! :)

Skrivet 2012-02-20 kl. 02:18:02
URL: http://toveohanna.blogg.se/
DuVetJag //

Gud vad man ska kommentera.. Så jag tänkte jag vill oxå va me i gänget (stavning). Så nu har jag kommenterat ✌☺❤🎶

Skrivet 2012-02-20 kl. 07:50:51
anonymis //

varför bloggar du aldrigg

man orkar nästan inte titta på din blogg längre gillar inte dig

Skrivet 2012-02-20 kl. 09:28:41
URL: http://kenza
momm //

Det finns ingen anledning till varför du nämnde?

Den bilden plötsligt

till förvirring

När du har en pojkvän dig, det finns ett behov av att säga till alla.

Eller bekänna att antingen?

Vill tala korrekt.

Skrivet 2012-02-20 kl. 13:48:38
y //

Vill släppa den anledningen

Lägger du ett foto som det därför?

Du har just en glad person.

Det är nödvändigt att överväga känslor runt.



2012-02-20 @ 13:55:13



Skrivet 2012-02-20 kl. 13:56:36
lovisa //

åh vad söta !

Kan ni videoblogga tillsammans någon gång ? hoppas ni njuter av att ha varandra ! Kramar :)

Skrivet 2012-02-20 kl. 18:36:51
micaforssell.blogg.se //

grymt söta!

Skrivet 2012-02-20 kl. 19:44:36
URL: http://micaforssell.blogg.se/
ThEaWsOmEgIrL //

hmm okej. alla har rätt att framföra sina egna åsikter mm bla bla, men jag tycker själv inte det är en så stor grej att zara kysser/hånglar med en kille hon tycker om, men inte vill vara ihop med?Ännu alltså.

Hon är ändå 14 fyller 15? (Byxmyndig?) Och vissa tjatar om att det är för tidigt att få vara ihop?

Skiit liksom? Än ni hennes farmor? Jag var ihop med någon i 2.AN och jag menar, ta inte allt så seriöst? Hon får väl ha det lite roligt? eller vadå?Och om hon lägger ut en bild när hon kysser någon SO WHAT?

Själv tyckte jag det var jätte gulligt.

Och OKEJ, vi säger såhär:

Zara vill una sig lite glädje och lägga up en bild på sig själv kyssande en kille för att få andra avundsjuka?

(tror inte på det zara själv, men iallafall)

Herregud, hon e väl inte Jesus? Alla behöver väl inte vara gudsänglar?



Hoppas alla ni som kritiserar bilden taggar ner lite och ser på en bra film istället

CHAO

Skrivet 2012-02-20 kl. 20:54:04
anonym //

hahahhahahahahhahahahah, njuter över att läsa kommentarerna. Varför göra en bild till en sån stor sak, hahahahhahaha.

Skrivet 2012-02-21 kl. 11:07:58
Fannie //

Man ser väl bara att dom pussas så varför säger alla att dem strular? Har Zara sagt de eller har dem någon video på när dem

Strular?

Skrivet 2012-02-23 kl. 14:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0