hello lovers

Tre random bilder från dom senaste dagarna. Jag har blivit värsta träningsnarkomanen... It's awesome. Men helt ärligt så känns det sååå bra att träna. Idag blev det lite mys med Ammiii, Chloé, Paula och Malviz. Vi käka pizza och satte oss i Paulas källare och bara myste. Imorgon är det heeelg och loooov! Åhh jag är så taggad! Fast på lover måste jag göra ett arbete om 'Det globala samhället'. Häftet är ca 15 sidor man ska läsa, sen ska man svara på frågor, reflektera och ha med egnma åsikter osv osv osv osv. Det blir väl säkert braaaaa. Vi hööörs! Puss

alvahaugdahl (på instagram) //

Jag har lov nu :))) är i sälen :)))

Skrivet 2012-02-24 kl. 16:59:52
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

Snygg Zara! :)

Skrivet 2012-02-24 kl. 22:31:33
URL: http://emmandens.blogg.se/
Hej Nicole här igen:) //

Hej hej jag är 13 år och är kär i en kille som heter Olle. Jag tror inte att han är kär i mig men hur ska jag göra för att han ska gilla mig?? SNÄLLA HJÄLP MIG!!!

Skrivet 2012-02-27 kl. 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0