universal på junibacken

 
Idag var jag på Junibacken med Univarsal! Det var hur trevligt som helst! Det var ''glöggfest'' utan glögg haha mest champange (loka för mig då) Några som var där var Darin, Det vet du, Labyrint, Lena PH, haha alla möjliga! Jag tyckte det var grymt lyckat och vi hade bingolotto och killen mitt emot mig vann. Han vann en iPad! Själv fick man ett par Urbanears, Ett års premium på Spotify, en klocka, Netflix i ett halvår, några prukter från Biotherm och en till grej jag tänker ge till pappa i julklapp hihi. 
 
Nu ska jag sova! Puss

Josefine Bjarnolf //

Du har blivit en sanslöst bra förebild!

Skrivet 2012-12-03 kl. 23:32:58
URL: http://bjarnolfs.blogg.se
Anonym //

Haha grattiis! Men kan inte du visa vad du har för hörlurar från urbanears. Jag är sugen på att köpa dom minsta, bagis, men jag vet inte om dom är sköna/bra eller inte. Är det något du skulle kunna svara på hehe? Taack!

Skrivet 2012-12-04 kl. 18:11:30
Nessie Photo- fotograf i Jönköping //

Vad kul! :) Urban ears är hörlurar jag drömmer om haha ^^

Skrivet 2012-12-05 kl. 08:11:41
URL: http://nessiesphoto.blogg.se
Felicia //

Nu blir jag ju inte alls avundsjuk :)

Skrivet 2012-12-06 kl. 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0