bekännelser

Jag läser ALLA kommentarer och kollar in dom flestas bloggar om man har länkat men lämnar aldrig någon kommentar för då kanske folk börjar skriva saker från blogg som inte alls jag skrivit! 
 
Jag hatar att vara den första som hör av sig haha.
 
Jag tycker det är jätteotrevligt när man pratar med någon i telefon och man säger hej då och personen säger inte hejdå tillbaka utan lägger bara på! 
 
Jag har tröttnat på att äta sötsöker..
 
Det bästa pålägget enligt mig är lätt kaviar! Muuuummsss.
 
Jag älskar känslan när man är pirrig inför att träffa någon hihi
 
Jag tycker det är skitjobbigt när man drar ett skämt och ingen fattar så man måste förklara det. Haha det händer mig hela tiden för ingen fattar vad jag menar! 
 
Den värsta tiden i hela mitt liv var juli-slutet av augusti det här året..
 
 
 

Sara //

omg, ge mig din kropp!! <3

Skrivet 2012-12-08 kl. 18:02:38
URL: http://fashionz.blogg.se
Sofia //

Varför var juli och augusti så dåliga? Vad hände då?

Skrivet 2012-12-08 kl. 18:33:59
emelie //

sjukt perfekt kropp har du! Du är också grymt bra på sjunga.you go girl

Skrivet 2012-12-08 kl. 19:45:44
Isabella //

varför var det din sämsta tid, berätta varför? :(

Skrivet 2012-12-08 kl. 19:52:11
Någon //

eller hur! berätta vrf!

Skrivet 2012-12-08 kl. 20:18:40
Anonym //

Vad använder du dig av för "underlag" alltså har du någon foundation eller något? din hud ser så otroligt fin och slät ut. Vill veta vilken isåfall aaazzz

Skrivet 2012-12-08 kl. 20:35:25
Anonym //

haha, kolla på första bilden. Misstolk på killarna bakom... :D

Skrivet 2012-12-08 kl. 20:58:51
Hanna //

Zaaaraa, vet du? Att, det känns som att du och jag tänker likadant.. Du har ju sagt att du tänker många "deep foughts"? So do I.

Så vet du, kram!

Skrivet 2012-12-08 kl. 21:23:22
URL: http://whenyousmile.webblogg.se
Hej snygga du! //

Vilken skola går du på? :*

Kram <3

Skrivet 2012-12-08 kl. 23:56:01
Zarah-Lou //

SKÖNT ang sötsaker.. I wish att jag oxå tyckte så! ;)

Skrivet 2012-12-09 kl. 00:49:03
URL: http://blogg.zarah-lou.se/
Isabelle //

Hur lång tid tog det att åka till kalifornien ifrån sverige?

Svar: Det tar väl ca 10 timmar om jag inte minns fel, från Sverige till NY tar det 6.. Kram!
zara

Skrivet 2012-12-09 kl. 16:00:40
Matilda //

Har inte du något tips på vad man borde köpa/göra i USA? vilka affärer man borde kolla in? Skulle bli super tacksam för svar!
kram

Svar: Det är bara att gå runt lite och se vad man gillar! Det beror på vart du ska! Kram
zara

Skrivet 2012-12-09 kl. 17:27:53
URL: http://mklundberg.blogg.se
Lisa //

Jag tycker att det är lite konstigt att när du skriver att du har slutat att äta söta saker när du för bara några veckor sen la uppe en bild typ på instagram och din blogg där det var en godispåse, Ben&Jerry Glass och chips...

Svar: Jag tycker jag är jätteduktig!! Haha jag blir inte sugen längre om du fattar. Förrut gick jag ALLTID och köpte mig en godispåse efter skolan. Det är klart man kan mysa en fredag med sånt men jag har tröttnat på att äta sånt varje dag hihi.
zara

Skrivet 2012-12-09 kl. 17:59:03
Emma //

Varför var juli och augusti så dåliga månader för dig iår? :(
Du får jättegärna kolla in på vår blogg kram http://soliem.blogg.se! :)

Skrivet 2012-12-09 kl. 18:43:56
URL: http://soliem.blogg.se
Ebba //

Du är ju perfektion kvinna!

Skrivet 2012-12-09 kl. 19:52:04
URL: http://liifeofebba.devote.se
Dana :) //

Gjort ett inlägg om dig på bloggen, kika in och titta om du vill! :)
Du är verkligen min inspiration!

Skrivet 2012-12-09 kl. 20:18:15
URL: http://www.nattstad.se/DanaMneimne
Anonym //

Känner/har du träffat Juliah (ofsweden) nån gång? :)

Skrivet 2012-12-09 kl. 21:55:05
Fanny //

Haha yeees, äntligen någon mer än jag som gillar kaviar!
Måste bara säga att du är för galet snygg också

Skrivet 2012-12-10 kl. 01:16:44
URL: http://ofinast.blogg.se
sara //

hur mycket väger du

Skrivet 2012-12-10 kl. 18:28:19
Martin //

Sings like a queen and looks freaking amazing ! <3

Skrivet 2012-12-10 kl. 21:23:31
malin //

HEJ! DET HÄR INLÄGGET SKREV INTE JAG UTAN NÅGON ANNAN SOM SKREV ANONYM. JAG VILL STÖTTA HENNE GENOM ATT KOPIERA OH KLISTRA IN DET HÄR UNDER.
OM FLER GÖR DET KANSKE ZARA LÄGGER UT DET PÅ BLOGGEN DET SKULLE NOG GÖRA HENNE VÄLDIGT LYCKLIG. <3


hej zara!

Du är så jävla underbar, när jag är ledsen går jag in på din blogg och jag kollar på dina youtube klipp hahaha du är så himlans rolig!
Exakt i dag är det ett år sen sedan min
enäggstvilling dog i en bilolycka, då försvann en del av mig! Jag och min syster hade ett särskilt band till varandra, nu är hon borta för alltid och det känns fortfarande inte verkligt. Jag väntar hela tiden på att jag ska vakna upp och att allt ska vara so det alltid varit. Min pappa var också med under bilolyckan där min syster dog, det var han som körde. Han kunde inte leva med sig själv efter olyckan, en månad efter olyckan tog han sitt liv.
min mamma dog när jag och min syster föddes, det är ingenting jag sörjer längre eftersom att jag aldrig har träffat henne..

Just nu bor jag hos min farmor, men jag är så jävla rädd! hon är 92 år gammal och jag är rädd att hon inte kommer leva länge till, jag vet inte vad jag ska ta mig till! jag har ingenstans att ta vägen, alla är döda!

jag skrev inte detta för att du ska tycka synd om mig, jag skrev detta för att jag vill att du ska veta hur mycket du inspirerar mig till att fortsätta leva mitt liv och föllfölja mina drömmar! Du gör mina dagar så mycket bättre. Det finns antagligen flera hundra tonåringar som läser din blogg och inspireras att fortsätta leva. Du kanske tycker att jag låter helt knäpp men jag läser din blogg, ser hur mycket du lyckas med, ser hur jag också kan ha det om jag bara kämpar, så blir jag som himlans taggad på att leva mitt liv igen!
Hoppas du vet hur mycket jag och många andra uppskattar din blogg och din musik!

Tack zara för att du finns! var rädd om dina nära och kära. Ha det bra, kram

Skrivet 2012-12-10 kl. 23:25:17
Karl //

Yeah, du har en grym röst och känsla för musik verkar det som. Som flera andra noterat låter det lite som Rihanna. Är det en stil du tagit efter eller är det något du själv tagit fram. Ibland är det viktigt att hitta sin egen klang. Hur som helst har du en mycket bra röst. Lycka till med din EP. Go go go

Skrivet 2012-12-11 kl. 13:33:40
Wilma //

Hej Zara! Ja hade ingen aning om vad Zarish var för blogg förens jag nu kikade in här för du låg på topplistan på blogg.se och då kikade jag in. Efter ett tag insåg jag att det var Zara Larsson från talang, den grymma lilla tjejen med en sån talang, gud vad du vuxit. Måste bara säga att jag älskar din blogg, helt otroligt grym! Och din låt Uncover, bästa låten jag hört, du är så jäkla grym, blev kär i dig nu, haha... ;) Kram !

Skrivet 2012-12-11 kl. 17:59:53
URL: http://ziro.blogg.se
katrin //

hahaha händer mig med 24/7. Skojar om något som jag tkr är skitkul sen förstår ingen
också förklarar man
sen blire lite stelt

Skrivet 2012-12-16 kl. 01:07:50
URL: http://nudorjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0