12 månader tillbaka

För ca ett år sen.. 
 
För ett år sen gick jag i Balletskolan, jag hade brunt hår, jag var med Paulinne vaaarje dag, mina UGG's var rosa och inte gråa, Lena Sydow var min lärare, jag var 1,56 lång, jag hade aldrig träffat personer som jag idag inte kan gå en dag utan att tänka på, jag hade F i kemi, jag sa ''palla skaffa pojkvän'', vi spenderade dom flesta kvällar i Olivias källare haha Herregud vad jag saknar PTS! vi grillade vid Mälarhöjden, vi gjorde dumma saker som jag inte ångrar en sekund haha. Vilka minnen! Jag sa ''jag ska sattsa på skolan nu'', Jag var på kollo och träffade Malva, jag hade världens bästa sommar! Tänk vad saker ändras fort..

Alice //

Vad fin du e Zara! :) Men första bilden!! Aaahhh är du galen!? :O haha! <3

Skrivet 2012-08-13 kl. 00:03:45
Anonym //

Hur lång är du idag? Din blogg ääääger, vill så himla gärna vars din vän du verkar sjukt skön!!

Skrivet 2012-08-13 kl. 07:41:28
Vicki ~Flyttar till USA~ //

Things end but memories last forever

Skrivet 2012-08-13 kl. 09:38:11
URL: http://vickiso.com
Justin //

Zara, you have amazing memories. You can be proud of.

Skrivet 2012-08-13 kl. 12:43:59
Johanna //

den första bilden var naajs :D

Skrivet 2012-08-18 kl. 16:37:10
URL: http://johannapreinitz.webblogg.se
Anonym //

Hur lång är du nu? :)

Skrivet 2012-10-01 kl. 00:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0