Palatset

Idag var jag, Selma och Shenie på galapremier av Palatset heter det. Det är typ som fryshuset. Och för er som inte vet vad fryshuset är, är det ett stort hus för ungdommar där man kan göra allt mellan att spela musik och att åka skateboard i deras inomhus parker! MEN jag måste säga att hur mysigt det än var där så är fryshuset ett snäpp bättre. Det är vad jag tycker iallfall. Men ni kan ju gå dit och se vad ni tycker om det!

BTW så vet alla att jag har jättesvårt att vara seriös på bilder haha men men...


Superfina Selma och Shenie


snygg-berts-selma!



¨

*DÄR TOG MITT BATTERI SLUT SÅ DET BLIR INGA MER BILDER* hahaha sorryy...


Andrea //

Shiiit vilka påsar under ögonen du har!! Inte illat menat men jag har aldrig sett någon med så stora påsar under ögonen!!

Skrivet 2011-09-28 kl. 21:01:11
Nathalie //

Fina bilder du la upp!<3

Skrivet 2011-09-28 kl. 21:07:26
Puss //

Jag har oxå vart på palatset.. Men nu har de lakt ner :( ❤❤❤



Puss från mig

Skrivet 2012-02-04 kl. 09:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0