Cha cha bloggen

Godmorgon!
Igår hade Chloé fezt och det var fan i mig oslagbart! ni behöver inte ens försöka få till det lika
bra, för det kommer aldrig GÅÅÅÅ! Jag lärde i alla fall känna jätttemånga nya människor :) trevlans!

BILDER KOMMER SEN!

Linnea //

Har du någon mailadress om man vill skickan "fan" grejer till dej <3

Skrivet 2011-10-02 kl. 13:21:54
URL: http://spaarkles.blogg.se/
Dagmara //

är ni bästa vänner ? :(

Skrivet 2011-10-02 kl. 13:31:20
Nathalie //

Vad kul! Men skulle inte du sjunga i ett videoinlägg=(

Har väntat jättelänge på det, gör det snart! Kramiz Zara<3



Skrivet 2011-10-02 kl. 13:36:17
Anonym //

såg att de va alkohol där..

Skrivet 2011-10-02 kl. 14:16:24
Meeen... //

Snääääälla Zaaaraaaa, sjung i en video! ALLA vill det och sitter och väntar på det, snälla! <3

Skrivet 2011-10-02 kl. 14:48:18
Johanna //

SHIT! Va det alkohol där?? Fåår ni dricka det?

Kan du lägga ut ALLLA bildrena??

Skrivet 2011-10-02 kl. 15:07:42
Anna //

Oj vad folk blir nyfikna när det gäller om det dracks eller inte. Det var säkert alkohol där, och jag skulle bli väldigt förvånad om deras föräldrar tillät det. Men det är trots allt inte så konstigt att man smakar alkohol och dricker det i smyg med sina vänner när man är 13-14 år (vilket ni är på ett ungefär va?). Jag kommer ihåg vilken stor grej det blev när någon eller några hade druckit i den där åldern. De som hade druckit kände sig vuxna och världsvana, de som inte hade gjort det tyckte det var onödigt, kanske blev de lite avundsjuka i smyg för att det ändå är förbjudet och spännande. Men ALLA provar på att dricka alkohol i tonåren, vissa börjar tidigare och andra senare. Det är inte en sådan stor grej egentligen. Det enda jag kan säga till dig, Zara, är att drick inte smuggel eller hembränt. Och drick långsamt och inte för mycket, det finns inget sorgligare än redlöst fulla tjejer i tidiga tonåren (och sena tonåren med för den delen). Och i regel är det bättre att vara öppen med sina föräldrar att man har druckit/ska dricka, för ljuger man kommer det ändå fram till slut och blir oftast bara värre.

Nu låter jag säkert jättegammal, men jag är 20 år, och det känns som väldigt nyss jag själv var där ni är. Det är väldigt spännande, men det kan också bli väldigt fel när man är så ung och inte kan hantera alkohol. Men man lär sig med tiden. Så, det var allt!

Skrivet 2011-10-02 kl. 17:02:58
Clara //

Om dom drack eller inte är ju deras ensak. Alla ni som ba' "ooofta ni får drickaaa:O!!!" och "lägg ut bilder!!!!" herregud chilla lite. Vad ska ni göra med den infon sen? Haha! Skulle inte bli förvånad om dom hade alkhol m.m, det är det på ca. 80% av alla tonåringars fester. Okej, nu Zara och hennes kompisar 13, 14 så jag vet inte. Men det känns väll ganska uppenbart eller? Fattar inte hur folk orkar typ sitta o vänta på att hon ska lägga upp bilder o ba' "Whaaaoww! Nu lägger Zara upp bilder från hennes fest!, Nu ska jag granska varje bild och se om det finns med dricka!" So what? Haha, ta tag o gör något kul med era egna liv (no offence). Själv är jag 15 och i stort sätt alla dricker i vår ålder:) Men bara för det behöver det ju inte betyda att man super sig full liksom. Alkohol är grymt kul i små mängder (enligt mig själv). Take care ;)

Skrivet 2011-10-02 kl. 18:41:58
URL: http://byclara.devote.se
Anonym //

Kan du inte berätta lite om chloes fest? var hennes föräldrar hemma?

lägg upp lite bilder! puss

Skrivet 2011-10-02 kl. 23:03:49
Agnes //

Hahaha! Kul för er! Jag kommer ihåg första riktiga festen! Mogen var man... Tyckte man då! Ta det bara lugnt för det är så mycket man ångrar vettu, ta de lugnt

Skrivet 2011-10-03 kl. 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0