svar på frågor

Hej alla!! nu sitter jag på en viking line båt -.- jag ville verkligen inte åka men men nu sitter jag här... what 2 do ;) jag tänkte svara lite snabbt på era frågor oxå :D

1. vem är du bland dina kompisar?

svar: Gud vilken svår fråga, jag kanske inte riktigt kan svara på den för jag vet ju inte hur mina kompisar uppfattar mig ;)


2. Kan du lägga upp videoklipp?

svar: Jo absolut!! jag ska försöka göra det den här veckan när jag kommer hem :D


3. Varför är det lösen på Pallis blogg?

svar: Det undade jag med först! jag ba PALLI VARFÖR ÄR DET LÖSEN PÅ DIN BLOGG KVINNA!?
men det är för att hon håller på att fixa sin design ;)


4. Har du mens?

svar: hahah fan vad många gånger jag har fått den här frågan på bloggen känns det som men jag har bara inte svarat på den :P ja det har jag, jag har sjuuuuuk mensvärk just nu :/


5. är du oskuld?

svar: ehhhh ja? jag är bara 13... sen känner jag några som blev av med den när dom var 13 men jag ser faktiskt inget fel i det. om man gillar personen skitmycket, är jättekär eller det bara känns sååå rätt just då, varför inte? men jag har inte träffat Mr. right än iallafall och tänker vänta tills jag träffar någon speciell :)


6. vad är ditt hemnummer?

svar: Det är hemligt ;)


7. Dansar du något annat än balett?

svar: nope, men jag gjorde. Jag dansade street/hip hop (vilket jag faktiskt är ganska asgrymm på fortfarande ;) och jazz och pardans :) men nu dansar jag bara balett, modern karaktär och... ja det var de. Jag tycker det är lite roligt när folk påpekar att ''omg du måste få vara barn!! det bllir så mycket med sången o.s.v'' men har någon tänkt på att jag dansar 26 timmar i veckan!? japp, jag dansar 26 timmar i veckan! :D


8. hur många killar har du varit tillsammans med?

svar: runt 4-5 men inget var seriöst ^^ men man kan ju ha ett seriöst förhållade när man ä 13! Nalles syrra blev tillsammans men sin kille när hon fyllt 13 och dom är fortfarande tillsammans!! nu ska hon fylla 16 ;)


9. hur ofta äter du godis?

svar: Varje dag! lätt varje dag!! jag är en liten tjockis haha^^


10. tycker din mamma om att du köper märkeskläder?

svar: asså jag har faktiskt inte JÄTTEmycket märkeskläder... men jag tror hon tycker att alla märken och allt sånt är lite överdrivet men annars bryr hon sig inte ;)


11. tycker du converse är dyra?

svar: jaaa... rätt dyra är dom väl, fast jag har aldrig köpt i sverige. Jag och min syrra har tillsammans 7 tror jag och vi har köpt alla i USA :) dä är dom billiga :D


12. har du skadat dig någon gång?

svar: hahah jaa!!! jag skadar mig hela tiden, jag är verkligen ingen tjej som sitter inne i en fin klänning! mina ben... asså herregud ni ska se dom! dom är heeelt ärriga :P och en sommar skulle jag göra en bakotvolt, och du stod jag för långt ut på stutsmattan om ni fattar så jag gjorde en övervolt och landade på min arm, då bröt  jag den. jag tror jag bröt den ^^ eller så fick jag en jättestor spricka... hmmmm? jag vet inte men det gjorde ons som fan iallafall! sen så har jag fetaste ärret på mitt knä då jag ramlade in i en byrå (hur man nu kan lyckas med det) så jag fick sy 6 stygn :/ och sen har jag oxå ett jättestort ärr vid vristen för jag skulle ställa ifrån mig moppen på alice land och då ramlade hela moppen över mig så jag fick avgasröret som fortfarande var varmt på min fot... aj.. haha


13. gillar du att vara med killar?

svar: haha det är faktisk ingen större skillnad på tjejer än killar, men ibland kommer jag bättre överenns med killar :)


14. Vilken ä den bästa dansbutiken i stockholm?

svar: jag har ingen aning men alla som går på Balettskolan får rabatt om man handlar på dans&gym shop. Den butiken går jag alltid till :D


15. gillar du dina fans?

svar: men ja!! jag älskar dom ju! ^^ utan fans är man nooo thiiing :D



det var alla frågor jag svara på du iallafall :)

juste!! jag har fått min Iphone :D jag är jätteglaaad!!  

pussss senare ska Palli da man gästblogga :D


sofia //

:D <3

Skrivet 2011-03-05 kl. 12:37:06
URL: http://soffesblogg.blogg.se/
Michelle //

Kan du göra så att jag blir känd? :)

Skrivet 2011-05-25 kl. 18:36:55
URL: http://BieberStar.bloggpalatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0