typ sonderbrand :S

gud vad jag ar rood!! haha men jag blir alltid rod sen brun... :P jag ar i receptionen nu och skriver sa jag har inte dom 3 hemliga bokstaverna haha :D idag har jag typ bara legat och solat och inte haft sa mycket solkram sa jag blev jatterod i ansiktet :( men de gar val over. jag tog nagra undervattensbilder ocksa :D pappa har en skitbra kamera som e vattentat! vad kul att manga hade skrivit fragor!
jag svarar pa fragorna senare pa laptopen (da kan jag lagga in bilderna oxa) :D



har ar en bild pa en palm iallafall :D

Anonym //

kan inte du lägga upp ett klipp på bloggen där du sjunger något låt av rihanna? :D

Skrivet 2011-01-06 kl. 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0