Hahahahahahahaha

img_0493 (MMS)

Hejsan bloggisen! Jag har precis gått och lagt mig och Pauliz ligger brevid mig och sussar så sött. Idag har vi faktiskt inte gjort någonting. Bara hängt runt på Östermalm och tråkat lite. Eller nu ljög jag lite men jaja haha. Chloé och Paula drog på fest vid Karlaplan och jag och Malva åkte till Tekniska högskolan för att möta upp Lucinda och hennes tjejkompisar (jag vet inte riktigt vilka hon var med). Dom skulle till en fest i Täby men jag och Malva följde inte med, utan vi drog till stan igen och mötte Clorris och Paulis. När vi hade gått runt ett tag så satte vi oss i Paulas trappuppgång och pratade deep talk om massa saker, ser var så otroligt mysigt och bara 100% ärligt. Åh vad jag älskar sådana stunder. Sen från ingenstans börjar Clorris asgarva! Ni vet ett riktigt ful-skratt hahaha så då börjar ju alla skratta åt varandras skratt för ni ska se när jag skrattar på riktigt (jag ser förjävlig ut) och så ligger vi bokstavligen ner i en kvart och skrattar ihjäl. Jag skrattade så mycket så jag fick kramp i magen. KRAMP!! haha ååhh det var riktigt länge sedan jag hade så kul! Godnatt människor!


Lola //

Va coolt att hon har sängen i taket eller vad man nu ska säga! :/ kram :)

Skrivet 2011-12-04 kl. 12:15:13
URL: http://lolapalmhager.blogg.se/
Anonym //

COOL SÄNG!

Skrivet 2011-12-04 kl. 12:58:25
Julia //

asså ni verkar så jävla goa va, man vill ju bara känna er och vara med er! Det oxå att det va 100% ärligt, i min kompiskrets är alla typ 90% falska, ingen vågar säga nånting för då startas det ett rykte typ och ah, ni verkar bara ha det så himla bra

Skrivet 2011-12-04 kl. 20:36:17
Anonym //

hur kommer hon upp i den sängen? Fin blogg!!

Skrivet 2011-12-06 kl. 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0