ung 08

Igår var jag och palli på Ung 08 och mötte massa folk. Det var såå jäävla kul sen på kvällen! haha vi ska dit idag igen ;) idag kanske vi bli 15 pers eller nått sånt. Kult! Vi mötte Andou också som gick hem innan det roliga började. Och så mötte jag en kille som jag kände igen såå väl! Har inte också kännt så någon gång? man blir bara sjukt irriterad ellerhur? haha och så helt plötsligt säger han ''amen det var ju du som var på Kärrtops IP!'' Och då kommer jag på att jag träffade honom när vi hade haft idrottsdag, på kärrtorps IP, och vi typ började bråka haha. Men vad bra att det fick en happy ending och vi hade kul tillsammans ;)... misstolk men aja hahaha.









• Har ni varit på Ung 08?
• Ska ni gå? isf när?

Puuuuuuuuussss

Anonym //

FJORTIS!!!!

Skrivet 2011-08-30 kl. 00:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0