hefuigfeb

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ MIN FULA DESIGN!!!!

Anonym //

jag med!!!! ha en design med bilder på dig själv

Skrivet 2011-04-03 kl. 20:07:17
Anonym //

jag tycker den är fin! Men det skulle vara finare om du hade en bild på dig själv!

Är det inte Paulinne som har gjort din design föresten? Inte så schyst att skriva att den är ful kanske?

Du sjunger jättebra Zara och du har säkert en bra personlighet! <3

Skrivet 2011-04-03 kl. 20:47:24
Bella //

Hej, du, en liten fråga. Kan inte du lägga upp en video typ när ni dansar? Skulle vara jätte kul ;) kyss och smek/ Bella

Skrivet 2011-04-03 kl. 20:57:06
ida //

jag kan göra en.

vet att du tänker ba: men de går inte vet inte ens vem hon är :o



men jag är bra på sånt, inte för att skryta.. ^^

jag har gjort många designer som faktiskt blivit riktigt bra/proffsiga!

jag kan göra en men du måste inte ha den?

du kan ju iaf kolla om du vill ha den :')



isf maila till min mail adress sen kan du skicka

någon bild sen fixar jag resten!

jag lovar jag är ganska bra på det.. du måste inte ha den men om du vill?

jag är seriös och de blir ett bra resultat, LOVAR.

seriöst jag LOVAR, LOVAR, LOOOOOOVAAAAAAAAR! :-D



snälla jag fixar de på en vecka!

Skrivet 2011-04-03 kl. 21:05:03
Anonym //

jag har en video på dig från stjärnskott när du var jätteliten och sjöng evighet på skansen :)

Skrivet 2011-04-04 kl. 08:12:13
dannie //

Kan hjälpa dig med en design :) <3

Skrivet 2011-04-04 kl. 09:20:54
URL: http://danielaberg.blogg.se/
Daniela //

Kan hjälpa dig med en design, danielabergs.blogg.se



;) <3 kram!

Skrivet 2011-04-04 kl. 09:21:28
URL: http://danielabergs.blogg.se/
svar till anonym //

anonym med video på en liten Zara:



Kan du inte lägga in den på youtube?? Det skulle vara jättekul :)

Skrivet 2011-04-04 kl. 13:42:13
svar till någon :) //

ja det kan men den är på en videokamera men jag kan försöka lägga in den och sen måste det ju vara okej för zara :)

Skrivet 2011-04-04 kl. 16:14:43
(: //

hej, asså på bdb så är det larssonbruden som håller på o säger att det är du? o jag tror henne inte men då håller hon på o försöker så jag ska tro på henne... typ att du hade bdb men du sa att du inte hade för du inte ville ha många komentarer oså! så töntigt att göra en fekj bdb!

Skrivet 2011-04-04 kl. 19:41:36
Ainy //

want to see more pics of you when you where younger or a baby or... dont know... just more pics pleaseee!!! for my sites of you!!

Skrivet 2011-04-04 kl. 19:45:41
Roan!;D //

Så ful är den ju faktiskt inte! Men det skulle vara roligt om du skulle göra en ny!;D

Skrivet 2011-04-04 kl. 19:57:55
URL: http://provsugerrastduger.blogg.se/
tyra //

hhej, jag skulle jätte gärna kunna göra en design t dig om du skulle vilja det! (:

Här är en design som jag hade t min gammla blogg http://ttyras.blogg.se fast nu har jag bytt t devote. men kan fortfarande göra designer på blogg. det är bara att säga t om du vill att jag ska hjälpa dig. KRAM

Skrivet 2011-04-06 kl. 16:10:17
URL: http://tyravikstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0