komplicerat

Hej bloggisen! Jag har tyvärr inte så mycket att skriva om. Ni vet ju ändå vad jag gör hela dagarna! Jag har suttit och kollat på väskor hur jävla länge som helst. Jag har bestämt mig. Jag ska ha en Céline mini luggage (tror jag det stavas hehe). Då kan jag och Chloé matcha haha. Btw saknar jag henne så mycket, men hatar henne lite ändå. Jag är så avis för att hon fick gå på Beyoncé i London. Men jag ska ju inte klaga!?!? jag är ju här och gör min egen musik!!!!
 
För er som inte förstod det där med World wide och svenska albumet. Det är lite komplicerat, men jag har ett kontrakt med Sverige Universal och Sony worldwide. När jag släpper ett album i Sverige så släpper Universal det (bara i Sverige) men när jag släpper någon annan stans än i Sverige så släpps det på Sony - alltså world wide - alltså hela världen, inklusive Sverige! Så egentligen spelar det ju ingen roll! För ni kommer få höra allt ändå!!! Ni som bor i Sverige då... Och därför är det lite svårt att bestämma vilka låtar som ska hamna vart, på vilket album osv. Jag vill ju egentligen ha alla killerlåtar på worldwide, med SAMTIDIGT släppa ett fett album i Sverige! 
 
Samanfattning: Albumet som släpps i Sverige släpps bara i Sverige, men albumet som släpps i USA är world wide och släpps överallt inklusive Sverige. Därför är det svårt att bestämma vilka låtar jag vill ha med. Vissa vill jag ha med på båda och så kommer det nog bli! Hoppas ni förstod! Längtar tills ni får höra allt. 
 
 
Fråga på om ni har några frågor!!!

Emma //

Ska bli så spännande med ditt nya album!!❤️

Skrivet 2014-03-08 kl. 08:17:02
Emma //

Ska bli så spännande med ditt nya album!!❤️

Skrivet 2014-03-08 kl. 08:17:04
Emma //

Ska bli så spännande med ditt nya album!!❤️

Skrivet 2014-03-08 kl. 08:17:07
Cornelia //

Så fiiin❤️

Skrivet 2014-03-08 kl. 08:17:31
Cornelia //

Så fiiin❤️

Skrivet 2014-03-08 kl. 08:17:32
Sofia //

Nej då spelar det ju inte så stor roll! :) Bara du blir nöjd så tror jag att vi anta blir det med! Jag menar, det har ju varit så Hitills? :) Har du kollat in någon av mina covers än? Du kanske inte haft tid! Men om du skulle få tid över så heter jag Sofia Carlstrom på youtube! :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 08:19:19
Ella //

Hej Zara! Det ska bli helt underbart att få höra ditt album! Längtar så! :) Men jag undrar om du valt vinnaren till Odd Molly tävlingen? Men känn absolut ingen press! Jag vet att du har en massa att göra! :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 08:33:44
Isabelle Verdien //

Gud så fin ! <3

Skrivet 2014-03-08 kl. 08:49:02
URL: http://iisabelleverdien.blogg.se/
Anonym //

Jag tycker du inte ska använda vissa låtar i båda albumen. Ta de låtarna som känns bästa i världsalbummet! För jag menar, de kommer vi ändå att få höra lika mycket... Så får vi höra ännu mera! :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 10:35:06
Anonym //

Jag tycker du inte ska använda vissa låtar i båda albumen. Ta de låtarna som känns bästa i världsalbummet! För jag menar, de kommer vi ändå att få höra lika mycket... Så får vi höra ännu mera! :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 10:35:09
lollo //

nääär ska du flytta bloggen??

Skrivet 2014-03-08 kl. 10:35:38
lollo //

nääär ska du flytta bloggen??

Skrivet 2014-03-08 kl. 10:35:59
Matilda //

Men Zara, om worldwide albumet släpps också i Sverige, då kan du ju ha alla killerlåtar på det albumet för om det ändå kommer att släppas i Sverige då spelar det väl ingen roll för oss... Fattar du? Vi kommer ju att få ta del i båda två. Haha hur som helst ska det bli såååå kul att få höra båda albumen, läääääängtar såå mycket!<3<3 :D

Skrivet 2014-03-08 kl. 11:22:55
URL: http://avmatilda.blogg.se
Alicia //

Så man kan säga att Sverige får två album? ❤️
Längtar förresten ihjäl mig efter ny musik från dig!!!!!!!!! 🙌🙌🙌💗❤️❤️

Skrivet 2014-03-08 kl. 11:32:11
Sofi //

Min fråga handlar egentligen inte om dina album men sjukt kul att du ska släppa nytt. Dock undrar jag om du skulle kunna tipsa om bra radiokanaler att lyssna på? Radiokanaler från USA alltså

Skrivet 2014-03-08 kl. 11:34:05
Wilma //

Vad fin du är! :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 12:29:40
URL: http://wilmasss.blogspot.com
Anonym //

Vad hände med din podcast du skrev att du skulle ha? :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 12:46:36
Anonym //

Vad hände med din podcast du skrev att du skulle ha? :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 12:46:36
Julia //

Om vi i Sverige ändå kommer få höra allt så hade jag nog lagt de bästa på worldwide. På så sätt får ju alla ta del av de bästa låtarna :D Tycker det är så himla kul att man får följa hela din resa från lilla Zara i talang till Zara i usa. Önskar dig verkligen all lycka till och är så stolt över att kalla mig svensk när vi har sådana stjärnor som dig!

Skrivet 2014-03-08 kl. 13:19:57
#larryyo //

kommer du ha spelning i sverige 2014? isf vart o när yo

Skrivet 2014-03-08 kl. 15:03:17
ZaraLarrY //

Hej söt, älsk dig 4evz

/Din älsk

Skrivet 2014-03-08 kl. 15:04:48
#larryyo //

hej larry! saknar dig, säg till när du e i sthlm igen så vi kan ses <33

Skrivet 2014-03-08 kl. 15:05:35
SötKaTT#LarryZara //

Om en vanlig människa är en katt så är du ett tiger ;) <33

/Din älsk

Skrivet 2014-03-08 kl. 15:07:07
SötKaTT#LarryZara //

Om en vanlig människa är en katt så är du ett tiger ;) <33

/Din älsk

Skrivet 2014-03-08 kl. 15:07:07
Linnea Göthelid //

Jag är från Finland så låter braa om du sätter alla på båda! :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 15:44:23
URL: http://linneagothelid.blogg.se/
Linnea Göthelid //

haha oj läste fel xD men aha sätt så många du kan iaf på wolrdwide grejen haha :D

Skrivet 2014-03-08 kl. 15:45:16
URL: http://linneagothelid.blogg.se/
Milla //

Hej har ni en egen lägenhet där och bil eller hyr ni det ?:)

Skrivet 2014-03-08 kl. 18:46:00
Anonym //

Kommer sverige albumet i norge også? værsåsnillllL!!!!

Skrivet 2014-03-08 kl. 18:51:19
Anonym //

När släpper du albumet!? :D

Skrivet 2014-03-08 kl. 19:09:45
Anonym //

När släpper du albumet!? :D

Skrivet 2014-03-08 kl. 19:09:51
Johanna //

Om du måste välja vilket album som ska bli ¨fetast¨ av dom två så tycker jag att du borde ha alla killerlåtar på worldwide eftersom att det är större och det kommer ju ändå visas i Sverige ändå, vad jag fatta det som, så kör på! Blir nog as grymt!:D

Skrivet 2014-03-08 kl. 19:15:58
Elizabeth //

Hej Zara! Det är så underbart att höra att du gör mer musik :) Jag är från USA och jag skulle älska att köpa ett album med dina låtar på det LOL. Jag befinner mig sjunga låten Bad Boys till mig själv ganska ofta. haha. Hur som helst, du är mycket begåvad och jag hoppas att allt går bra för dig. Du har en underbar vecka. Och aldrig sluta göra din passion. Jag vill också säga att jag gillar att läsa din blogg. Du är alltid så upp beat och possitive. Du är väldigt mogen för dig ålder och jag beundrar det. Du har en underbar vecka

Skrivet 2014-03-08 kl. 20:49:35
URL: http://ellescarlett.blogspot.com
T //

Varför släpper du inte bara ett album på Worlwide? Då får ju Alla 'höra' dig. Är inte det bättre en o släppa 2 stycken? :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 20:50:08
Miriam //

LÄÄÄS :D
Tänk igen om du ska köpa en celine väska. Bara en tanke. Den väskan kostar runt 20000, det är 140 000 pesos/filippinsk valuta. Hur mycket som helst. Tänk vad många barn som kan få hjälp, hur många som kan få ett hem, mat, sjukvård, få gå i skolan om du skulle skänka de pengarna istället till tex barnmissionen. Jag har sett detta med egna ögon förrförra veckan då jag var i Manilla. Hur hemskt det är för dem som bor på soptippen. De rensar sopor och hittar på alla möjliga jobb för att tjäna ihop pengar så att deras barn kan få gå i skolan, och genom skolan komma ur fattigdomen. Skolan är enormt viktig för dem, det är deras väg ur fattigdomen. Tro mig, det stank verkligen i deras hem som bokstavligen låg på soptippen. Det är inte många som har råd att gå i skolan där. Därför, genom hjälp av givare, har barnmissionen byggt upp en skola i området och gjort det möjligt för hundratals barn att få sin dröm uppfylld . Där får de en jättebra utbildning. Jag åkte dit med barnmissionen för att titta på deras arbete och det är amazing!!! På 30 års jubileumet fick jag höra många talare som genom barnmissionens hjälp fått sina största drömmar uppfyllda. De har byggt upp ett tiotal skolor, hem, gratis tandvård, kontroller, hem för föräldralösa barn osv osv. Kolla på barnmissionens klipp på youtube "barnmissionen" så istället för att köpa den där väskan vill jag bara uppmuntra dig till att kanske köpa en billigare väska istället och kanske skänka pengar till barnmissionen istället. :) good luck!

Skrivet 2014-03-09 kl. 14:16:29
Miriam //

LÄÄÄS :D
Tänk igen om du ska köpa en celine väska. Bara en tanke. Den väskan kostar runt 20000, det är 140 000 pesos/filippinsk valuta. Hur mycket som helst. Tänk vad många barn som kan få hjälp, hur många som kan få ett hem, mat, sjukvård, få gå i skolan om du skulle skänka de pengarna istället till tex barnmissionen. Jag har sett detta med egna ögon förrförra veckan då jag var i Manilla. Hur hemskt det är för dem som bor på soptippen. De rensar sopor och hittar på alla möjliga jobb för att tjäna ihop pengar så att deras barn kan få gå i skolan, och genom skolan komma ur fattigdomen. Skolan är enormt viktig för dem, det är deras väg ur fattigdomen. Tro mig, det stank verkligen i deras hem som bokstavligen låg på soptippen. Det är inte många som har råd att gå i skolan där. Därför, genom hjälp av givare, har barnmissionen byggt upp en skola i området och gjort det möjligt för hundratals barn att få sin dröm uppfylld . Där får de en jättebra utbildning. Jag åkte dit med barnmissionen för att titta på deras arbete och det är amazing!!! På 30 års jubileumet fick jag höra många talare som genom barnmissionens hjälp fått sina största drömmar uppfyllda. De har byggt upp ett tiotal skolor, hem, gratis tandvård, kontroller, hem för föräldralösa barn osv osv. Kolla på barnmissionens klipp på youtube "barnmissionen" så istället för att köpa den där väskan vill jag bara uppmuntra dig till att kanske köpa en billigare väska istället och kanske skänka pengar till barnmissionen istället. :) good luck!

Svar: Åh, det här fick mig att tänka om! Tänk vilket skillnad man kan göra...
zara

Skrivet 2014-03-09 kl. 14:16:29
Miriam //

LÄÄÄS :D
Tänk igen om du ska köpa en celine väska. Bara en tanke. Den väskan kostar runt 20000, det är 140 000 pesos/filippinsk valuta. Hur mycket som helst. Tänk vad många barn som kan få hjälp, hur många som kan få ett hem, mat, sjukvård, få gå i skolan om du skulle skänka de pengarna istället till tex barnmissionen. Jag har sett detta med egna ögon förrförra veckan då jag var i Manilla. Hur hemskt det är för dem som bor på soptippen. De rensar sopor och hittar på alla möjliga jobb för att tjäna ihop pengar så att deras barn kan få gå i skolan, och genom skolan komma ur fattigdomen. Skolan är enormt viktig för dem, det är deras väg ur fattigdomen. Tro mig, det stank verkligen i deras hem som bokstavligen låg på soptippen. Det är inte många som har råd att gå i skolan där. Därför, genom hjälp av givare, har barnmissionen byggt upp en skola i området och gjort det möjligt för hundratals barn att få sin dröm uppfylld . Där får de en jättebra utbildning. Jag åkte dit med barnmissionen för att titta på deras arbete och det är amazing!!! På 30 års jubileumet fick jag höra många talare som genom barnmissionens hjälp fått sina största drömmar uppfyllda. De har byggt upp ett tiotal skolor, hem, gratis tandvård, kontroller, hem för föräldralösa barn osv osv. Kolla på barnmissionens klipp på youtube "barnmissionen" så istället för att köpa den där väskan vill jag bara uppmuntra dig till att kanske köpa en billigare väska istället och kanske skänka pengar till barnmissionen istället. :) good luck!

Skrivet 2014-03-09 kl. 14:16:30
danne //

hur mycket tränar du? hur lång är du och hur mycket väger du?:)

Skrivet 2014-03-09 kl. 15:52:09
Emiliapiggys //

Gud så fiiin! Åh ska köpa båda albumen! Så gör inte så de ser lika dana ut haha. <3

Skrivet 2014-03-09 kl. 16:31:30
Emiliapiggys //

Gud så fiiin! Åh ska köpa båda albumen! Så gör inte så de ser lika dana ut haha. <3

Skrivet 2014-03-09 kl. 16:31:31
Andrea //

Hej Zara! Jag har en fråga som du gärna får svara på. Jag undrar om du kan göra en rom tour ?? Tack i alla fall ps. Guuuud vad fin du blev på bilden! Kram

Skrivet 2014-03-09 kl. 16:48:53
Andrea //

Hej Zara! Jag har en fråga som du gärna får svara på. Jag undrar om du kan göra en rom tour ?? Tack i alla fall ps. Guuuud vad fin du blev på bilden! Kram

Skrivet 2014-03-09 kl. 16:49:07
Sara //

jag kanske inte förstår detta men är inte sverige kontraktet onödigt?

Skrivet 2014-03-09 kl. 21:00:35
Anonym //

Varför inte lägga in dem bästa låtarna på worldwide-albumet om vi i Sverige ändå får höra dem? Istället för att begränsa låtarna till bara Sverige genom att lägga låtarna på Sverigealbumet?

Skrivet 2014-03-09 kl. 22:11:43
petra //

Lyckligtvis bor jag i Sverige nästa året (som utbytesstudent från grannlandet Finland :-)) eftersom jag vill faktiskt höra allt du publicerar!

Skrivet 2014-03-11 kl. 17:13:29
URL: http://worldinonesmile.blogspot.fi
Emilia //

Hej Zara, jag har en liten fråga angående din tid efter Talang. Efter Talang så medverkade du ju i ett program som hette "Jag ska bli stjärna" som visades på tven 2009/20010 om jag inte minns fel men efter detta var det ganska tyst om dig fram tills du släppte Uncover. Vad gjorde du däremellan?

Tycker du har världens finaste sångröst och är riktigt grym! You go girl!
Kram♥

Skrivet 2014-03-11 kl. 18:48:16
URL: http://nattstad.se/emilialudvigsson
Anonym //

Jag älskar dig så mycket jag tycker du är snygg
Älskar alla dina låtar dem är grymt

Skrivet 2014-03-24 kl. 20:41:40
Gustaf brinkhammar //

Hej Zara tyck ner du är så jäääävla snygg och sexig och allting hoppas vi ses

Skrivet 2016-01-03 kl. 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0