Classic


Hej bloggisen! Sitter just nu och väntar på min mat studion och äter kakor. Mmmm! Rakade benen på första gånger på typ hundra år igår haha. Gör aldrig det, alltså typ 2 gånger om året! Dock är jag blond och lyckligt lottad med att inte ha så mycket hår. Jag tycker inte om att raka benen, det känns konstigt, så varför göra det om jag inte trivs med det egentligen? Haha. 

Ikväll ska jag träna arslet av mig. Det gör jag verkligen aldrig. Jag är så lat, så lat, så lat. Vi hörs sen! Berätta något kul!!! Vad gör ni? Hur mår ni? 


Anonym //

Mår jätte bra! Längtar till ditt nya album! Du rockar fett :*
Hoppas att du kommer längre än vad du är, du förtjänar det värkligen! :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 07:27:35
Sofia //

Om du Blir mer känd kommer du få raka benen hela tiden när du ska på galor, vare sig du vill eller inte... Eller ah inte du, det kommer finnas personer som gör det åt dig..

Skrivet 2014-03-08 kl. 07:35:48
Hanna //

Åh älskar att du trots att di är känd, kan vara precis som alla andra! :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 07:44:41
URL: http://hannafridas.blogg.se
Ebba Enander //

Hej! Vill bara skriva att jag hoppas att du vet hur lyckligt lottad du är. Du lever mitt drömliv och jag är så jävla avundsjuk på dig. Ibland känns det i dina texter på bloggen som att du tar allt för givet och det hoppas jag att du inte gör. Att sitta i Malibu och lyssna på massa olika låtar som låtskrivare skrivit för att de vill va med på mitt album är min högsta dröm, och det låter som att du tar det lite för givet. Tror inte att du gör det, men vill bara påminna dej om hur lyckligt lottad du är
Tycker du är sjukt duktigt och är glad att du fått chansen att göra detta. Hoppas jag att även jag får en dag, fast det tror jag inte
Lycka till och kram på dej

Skrivet 2014-03-08 kl. 07:45:54
Ebba Enander //

Hej! Vill bara skriva att jag hoppas att du vet hur lyckligt lottad du är. Du lever mitt drömliv och jag är så jävla avundsjuk på dig. Ibland känns det i dina texter på bloggen som att du tar allt för givet och det hoppas jag att du inte gör. Att sitta i Malibu och lyssna på massa olika låtar som låtskrivare skrivit för att de vill va med på mitt album är min högsta dröm, och det låter som att du tar det lite för givet. Tror inte att du gör det, men vill bara påminna dej om hur lyckligt lottad du är
Tycker du är sjukt duktigt och är glad att du fått chansen att göra detta. Hoppas jag att även jag får en dag, fast det tror jag inte
Lycka till och kram på dej

Skrivet 2014-03-08 kl. 07:45:54
Ebba Enander //

Hej! Vill bara skriva att jag hoppas att du vet hur lyckligt lottad du är. Du lever mitt drömliv och jag är så jävla avundsjuk på dig. Ibland känns det i dina texter på bloggen som att du tar allt för givet och det hoppas jag att du inte gör. Att sitta i Malibu och lyssna på massa olika låtar som låtskrivare skrivit för att de vill va med på mitt album är min högsta dröm, och det låter som att du tar det lite för givet. Tror inte att du gör det, men vill bara påminna dej om hur lyckligt lottad du är
Tycker du är sjukt duktigt och är glad att du fått chansen att göra detta. Hoppas jag att även jag får en dag, fast det tror jag inte
Lycka till och kram på dej

Skrivet 2014-03-08 kl. 07:45:54
Ebba Enander //

Hej! Vill bara skriva att jag hoppas att du vet hur lyckligt lottad du är. Du lever mitt drömliv och jag är så jävla avundsjuk på dig. Ibland känns det i dina texter på bloggen som att du tar allt för givet och det hoppas jag att du inte gör. Att sitta i Malibu och lyssna på massa olika låtar som låtskrivare skrivit för att de vill va med på mitt album är min högsta dröm, och det låter som att du tar det lite för givet. Tror inte att du gör det, men vill bara påminna dej om hur lyckligt lottad du är
Tycker du är sjukt duktigt och är glad att du fått chansen att göra detta. Hoppas jag att även jag får en dag, fast det tror jag inte
Lycka till och kram på dej

Skrivet 2014-03-08 kl. 07:45:54
Ebba Enander //

Hej! Vill bara skriva att jag hoppas att du vet hur lyckligt lottad du är. Du lever mitt drömliv och jag är så jävla avundsjuk på dig. Ibland känns det i dina texter på bloggen som att du tar allt för givet och det hoppas jag att du inte gör. Att sitta i Malibu och lyssna på massa olika låtar som låtskrivare skrivit för att de vill va med på mitt album är min högsta dröm, och det låter som att du tar det lite för givet. Tror inte att du gör det, men vill bara påminna dej om hur lyckligt lottad du är
Tycker du är sjukt duktigt och är glad att du fått chansen att göra detta. Hoppas jag att även jag får en dag, fast det tror jag inte
Lycka till och kram på dej

Skrivet 2014-03-08 kl. 07:45:54
Ebba Enander //

Oj vet inte hur det blev så många,haha ;)

Skrivet 2014-03-08 kl. 07:47:10
Emilia //

Så bra blogg!! Skulle bli såå glad ifall du tittade in min blogg och kanske lämnade en kommentar<3

Skrivet 2014-03-08 kl. 09:03:09
URL: http://01emilias.devote.se
//

mitt ex tog sönder min telefon igår i skolan så jag sitter och är brutalt förbannad och får ingen ny. När jag sa att han skulle betala så sa han sälj halsbandet jag fick av honom för att betala reparationen. Jävla idiot. Så lml. Btw ska det bli sjukt kul att höra alla nya låtar! Är sååååå avis på dig vill också va i LA och träffa massa coola männiksor dock är min sångröst ej på topp om man säger så hhaha... men tror iaf sjukt mycket på dig!

Skrivet 2014-03-08 kl. 10:49:38
Amina //

Har tränat konståkning varenda dag nu under lovet, minns 3pass varenda dag! Så jag väntar på mitt 2 pass nu. Vi har mycket att träna på inför dom kommande isshowerna, tävlingar, läger osv som kommer. Så jag är lite spänd, nervös,mycket glad osv! De finns inget dåligt med konståkning :D
Längtar till att få höra din muuuusiiiik!!:D

Skrivet 2014-03-08 kl. 14:12:18
sandra Stjerneus //

Ville bara skicka en liten hälsning om hur grym du är Zara! :)

Skrivet 2014-03-08 kl. 14:56:18
URL: http://sandrastjerneus.se
Alma //

jag tycker de är fett coolt att du inte rakar benen. Jag har också rätt blont hår och tycker de också inte om att raka benen och där för rakar inte benen. men kan känna ofta att folk dömer en för de. så jag blev väldigt glad när du skev de och de känns lite bättre att nån så cool som zara larsson inte gör de.

Skrivet 2014-03-08 kl. 15:28:50
Aurora //

Ååååå längtar till påsklovet för då ska jag kila iväg till thailaaaaand. Vi ska mellanlanda också i Moskva!

Skrivet 2014-03-09 kl. 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0