konstiga drömmar

Hej bloggisen. Jag drömmer så konstiga grejer. Inatt drömde jag att Ludwig var på ''nakenkalas'' hemma hos Nicole Falciani haha. Jag blev sååå arg! Alltså verkligen jättearg när jag såg massa bilder på instagram från kalaset. Så istället tog jag min lilla Audi, som jag hade i min dröm, och åkte iväg till en arena som låg mitt i skogen. Dock fick bilen punka mitt i ingenstans så jag var tvungen att lämna bilen där och gå. Beyoncé skulle spela i arenan men jag blev så galet besviken för allt hon gjorde var att sjunga svenska jullåtar i allsång. Efter konsterten hittade jag inte min bil i snön (det var jättemycket snö) eftersom den var vit så jag fick gå till skolan där Ludwig ville möta mig. Jag var fortfarande jättesur på Ludwig efter nakenkalaset så jag gjorde slut med honom. Tillslut hittade jag min bil, för det var en uppgraderad verison som man kunde ringa till. Hahaha sååååå konstigt!!!
 
Det läskiga är när man vaknar upp och fortfarande tror på det man har drömt. Jag var säkert arg på Ludwig i 10 minuter när jag låg här i sängen och ba ''varför i helvete var han naken hemma hos Nicky?'' innnan jag övertygat mig själv om att det var en dröm haha. Så random personer i drömmen också. Jättemånga som jag aldrig skulle prata med i riktiga livet och som jag verkligen inte ens skulle hälsat på. 
 
 
 
 

Amanda<3 //

Hahahha, jag brukar också drömma helt knas drömmar och sen när man vaknar är man jätte rädd, sur eller skit glad!
Påtal om drömmar så har jag drömt att du och jag gick på stan alla typ ville ta kort och jag ba står där och säger "asså jag känner zara" alla ba ", haha, jag har faktiskt drömt tre gånger om dig!

Skrivet 2014-02-22 kl. 06:44:29
Amanda<3 //

Hahahha, jag brukar också drömma helt knas drömmar och sen när man vaknar är man jätte rädd, sur eller skit glad!
Påtal om drömmar så har jag drömt att du och jag gick på stan alla typ ville ta kort och jag ba står där och säger "asså jag känner zara" alla ba ", haha, jag har faktiskt drömt tre gånger om dig!

Skrivet 2014-02-22 kl. 06:44:42
Emiliapiggys //

Ahahahaaha dööör xD

Skrivet 2014-02-22 kl. 09:47:12
Selma //

Ahahahah! Samma här:)

Skrivet 2014-02-22 kl. 09:47:28
Anonym //

Haha naken kalas. Men när avslutas odd molly tävlingen? :) <3

Skrivet 2014-02-22 kl. 09:48:37
Josefine - Utlandssvenskan //

Haha, skum dröm!:)

Du är så förbannat vacker! Haha, kan inte sluta säga det!:D

Skrivet 2014-02-22 kl. 13:44:27
URL: http://yohseefeen.blogspot.se
louise //

Hahahaha! Har också väldigt ofta konstiga drömmar! :D

Skrivet 2014-02-22 kl. 17:12:27
URL: http://louisecederstrom.blogg.se
mortlock //

fan vad fin du är

Skrivet 2014-02-22 kl. 17:23:58
ZANDRA //

FIN BLOGG!

Skrivet 2014-02-22 kl. 19:53:20
URL: http://zandralinnea.blogg.se
Anonym //

HAHAHAAHAHA DÖR

Skrivet 2014-02-22 kl. 21:55:58
Alice //

Haha jag det helt jäkla sjukt hur fasen man egentligen kan drömma så sjukt konstiga drömmar. Ska jag va helt ärlig har jag drömt att du och jag umgicks i Stockholm en dag, en gång drömde jag att jag var tillsammans med en kille från min skola som är två år äldre än mig och som jag inte ens lagt märke särskilt mycke till förrens efter drömmen. En dröm då jag var så jävla besviken när jag vaknade var såhär: jag var på eminems konsert och helt plötsligt kommer Beyonce som hemlig gästartist och de sjunger en duett (jag älskar de båda). Efter den konserten skulle jag på One directions konsert men kommer helt plötsligt till en Ica butik i canada, där jobbar en ung Justin Bieber. Jag tog massa bilder med honom. Tillbaka i Sverige la jag märke till att han hade kanindräkt och ansiktmålning på alla bilder och jag blev typ arg när jag vaknade även om jag inte gillar Justin Bieber längre. Jag har drömt flera gånger om ett stort Musse pigg lastbil som åker på min gata fram och tillbaka. Det låter som hemglass melodin varje gång de kommer, problemet är att Musse är ond eftersom de av någon oklar anledning är andra världskriget. Så jag gömmer mig i vår vinkällare och drömmen slutar med att han eller någon av de andra tusen Musse -piggarna hittat mig. Min drömmar är sjukt oklara hela tiden och jag skulle kunna rabbla upp minst ett trettio-tal till. Det jobbigaste är när man i drömmen träffar sin största idol (har både dröm om att jag träffat Beyonce och one direction och som ovan Justin Bieber) man tar massa foton tillsammans och man blir så jävla deprimerad när man vaknar och inser att bilderna inte existerar. Har du någon gång i drömmen känt av att du faktiskt drömmer, det gör jag alltid i mardrömmar och vill bara vakna så jag försöker alltid dö utan reslutat, trotts att man hoppar från ett tvåhundra meter högt stup så går man vidare. Haha förlåt var bara tvungen att skriva av mig för mina vänner pallar aldrig lyssna på mig när jag berättar om mina drömmar.

Skrivet 2014-02-22 kl. 22:31:51
Alice //

Haha jag det helt jäkla sjukt hur fasen man egentligen kan drömma så sjukt konstiga drömmar. Ska jag va helt ärlig har jag drömt att du och jag umgicks i Stockholm en dag, en gång drömde jag att jag var tillsammans med en kille från min skola som är två år äldre än mig och som jag inte ens lagt märke särskilt mycke till förrens efter drömmen. En dröm då jag var så jävla besviken när jag vaknade var såhär: jag var på eminems konsert och helt plötsligt kommer Beyonce som hemlig gästartist och de sjunger en duett (jag älskar de båda). Efter den konserten skulle jag på One directions konsert men kommer helt plötsligt till en Ica butik i canada, där jobbar en ung Justin Bieber. Jag tog massa bilder med honom. Tillbaka i Sverige la jag märke till att han hade kanindräkt och ansiktmålning på alla bilder och jag blev typ arg när jag vaknade även om jag inte gillar Justin Bieber längre. Jag har drömt flera gånger om ett stort Musse pigg lastbil som åker på min gata fram och tillbaka. Det låter som hemglass melodin varje gång de kommer, problemet är att Musse är ond eftersom de av någon oklar anledning är andra världskriget. Så jag gömmer mig i vår vinkällare och drömmen slutar med att han eller någon av de andra tusen Musse -piggarna hittat mig. Min drömmar är sjukt oklara hela tiden och jag skulle kunna rabbla upp minst ett trettio-tal till. Det jobbigaste är när man i drömmen träffar sin största idol (har både dröm om att jag träffat Beyonce och one direction och som ovan Justin Bieber) man tar massa foton tillsammans och man blir så jävla deprimerad när man vaknar och inser att bilderna inte existerar. Har du någon gång i drömmen känt av att du faktiskt drömmer, det gör jag alltid i mardrömmar och vill bara vakna så jag försöker alltid dö utan reslutat, trotts att man hoppar från ett tvåhundra meter högt stup så går man vidare. Haha förlåt var bara tvungen att skriva av mig för mina vänner pallar aldrig lyssna på mig när jag berättar om mina drömmar.

Skrivet 2014-02-22 kl. 22:31:55
Alice //

Haha jag det helt jäkla sjukt hur fasen man egentligen kan drömma så sjukt konstiga drömmar. Ska jag va helt ärlig har jag drömt att du och jag umgicks i Stockholm en dag, en gång drömde jag att jag var tillsammans med en kille från min skola som är två år äldre än mig och som jag inte ens lagt märke särskilt mycke till förrens efter drömmen. En dröm då jag var så jävla besviken när jag vaknade var såhär: jag var på eminems konsert och helt plötsligt kommer Beyonce som hemlig gästartist och de sjunger en duett (jag älskar de båda). Efter den konserten skulle jag på One directions konsert men kommer helt plötsligt till en Ica butik i canada, där jobbar en ung Justin Bieber. Jag tog massa bilder med honom. Tillbaka i Sverige la jag märke till att han hade kanindräkt och ansiktmålning på alla bilder och jag blev typ arg när jag vaknade även om jag inte gillar Justin Bieber längre. Jag har drömt flera gånger om ett stort Musse pigg lastbil som åker på min gata fram och tillbaka. Det låter som hemglass melodin varje gång de kommer, problemet är att Musse är ond eftersom de av någon oklar anledning är andra världskriget. Så jag gömmer mig i vår vinkällare och drömmen slutar med att han eller någon av de andra tusen Musse -piggarna hittat mig. Min drömmar är sjukt oklara hela tiden och jag skulle kunna rabbla upp minst ett trettio-tal till. Det jobbigaste är när man i drömmen träffar sin största idol (har både dröm om att jag träffat Beyonce och one direction och som ovan Justin Bieber) man tar massa foton tillsammans och man blir så jävla deprimerad när man vaknar och inser att bilderna inte existerar. Har du någon gång i drömmen känt av att du faktiskt drömmer, det gör jag alltid i mardrömmar och vill bara vakna så jag försöker alltid dö utan reslutat, trotts att man hoppar från ett tvåhundra meter högt stup så går man vidare. Haha förlåt var bara tvungen att skriva av mig för mina vänner pallar aldrig lyssna på mig när jag berättar om mina drömmar.

Skrivet 2014-02-22 kl. 22:32:04
Alice //

Haha jag det helt jäkla sjukt hur fasen man egentligen kan drömma så sjukt konstiga drömmar. Ska jag va helt ärlig har jag drömt att du och jag umgicks i Stockholm en dag, en gång drömde jag att jag var tillsammans med en kille från min skola som är två år äldre än mig och som jag inte ens lagt märke särskilt mycke till förrens efter drömmen. En dröm då jag var så jävla besviken när jag vaknade var såhär: jag var på eminems konsert och helt plötsligt kommer Beyonce som hemlig gästartist och de sjunger en duett (jag älskar de båda). Efter den konserten skulle jag på One directions konsert men kommer helt plötsligt till en Ica butik i canada, där jobbar en ung Justin Bieber. Jag tog massa bilder med honom. Tillbaka i Sverige la jag märke till att han hade kanindräkt och ansiktmålning på alla bilder och jag blev typ arg när jag vaknade även om jag inte gillar Justin Bieber längre. Jag har drömt flera gånger om ett stort Musse pigg lastbil som åker på min gata fram och tillbaka. Det låter som hemglass melodin varje gång de kommer, problemet är att Musse är ond eftersom de av någon oklar anledning är andra världskriget. Så jag gömmer mig i vår vinkällare och drömmen slutar med att han eller någon av de andra tusen Musse -piggarna hittat mig. Min drömmar är sjukt oklara hela tiden och jag skulle kunna rabbla upp minst ett trettio-tal till. Det jobbigaste är när man i drömmen träffar sin största idol (har både dröm om att jag träffat Beyonce och one direction och som ovan Justin Bieber) man tar massa foton tillsammans och man blir så jävla deprimerad när man vaknar och inser att bilderna inte existerar. Har du någon gång i drömmen känt av att du faktiskt drömmer, det gör jag alltid i mardrömmar och vill bara vakna så jag försöker alltid dö utan reslutat, trotts att man hoppar från ett tvåhundra meter högt stup så går man vidare. Haha förlåt var bara tvungen att skriva av mig för mina vänner pallar aldrig lyssna på mig när jag berättar om mina drömmar.

Skrivet 2014-02-22 kl. 22:32:07
Alice //

Haha jag det helt jäkla sjukt hur fasen man egentligen kan drömma så sjukt konstiga drömmar. Ska jag va helt ärlig har jag drömt att du och jag umgicks i Stockholm en dag, en gång drömde jag att jag var tillsammans med en kille från min skola som är två år äldre än mig och som jag inte ens lagt märke särskilt mycke till förrens efter drömmen. En dröm då jag var så jävla besviken när jag vaknade var såhär: jag var på eminems konsert och helt plötsligt kommer Beyonce som hemlig gästartist och de sjunger en duett (jag älskar de båda). Efter den konserten skulle jag på One directions konsert men kommer helt plötsligt till en Ica butik i canada, där jobbar en ung Justin Bieber. Jag tog massa bilder med honom. Tillbaka i Sverige la jag märke till att han hade kanindräkt och ansiktmålning på alla bilder och jag blev typ arg när jag vaknade även om jag inte gillar Justin Bieber längre. Jag har drömt flera gånger om ett stort Musse pigg lastbil som åker på min gata fram och tillbaka. Det låter som hemglass melodin varje gång de kommer, problemet är att Musse är ond eftersom de av någon oklar anledning är andra världskriget. Så jag gömmer mig i vår vinkällare och drömmen slutar med att han eller någon av de andra tusen Musse -piggarna hittat mig. Min drömmar är sjukt oklara hela tiden och jag skulle kunna rabbla upp minst ett trettio-tal till. Det jobbigaste är när man i drömmen träffar sin största idol (har både dröm om att jag träffat Beyonce och one direction och som ovan Justin Bieber) man tar massa foton tillsammans och man blir så jävla deprimerad när man vaknar och inser att bilderna inte existerar. Har du någon gång i drömmen känt av att du faktiskt drömmer, det gör jag alltid i mardrömmar och vill bara vakna så jag försöker alltid dö utan reslutat, trotts att man hoppar från ett tvåhundra meter högt stup så går man vidare. Haha förlåt var bara tvungen att skriva av mig för mina vänner pallar aldrig lyssna på mig när jag berättar om mina drömmar.

Svar: Hahahahahahaha åh den här fick mig att skratta så mycket!
zara

Skrivet 2014-02-22 kl. 22:32:08
Alice //

Haha jag det helt jäkla sjukt hur fasen man egentligen kan drömma så sjukt konstiga drömmar. Ska jag va helt ärlig har jag drömt att du och jag umgicks i Stockholm en dag, en gång drömde jag att jag var tillsammans med en kille från min skola som är två år äldre än mig och som jag inte ens lagt märke särskilt mycke till förrens efter drömmen. En dröm då jag var så jävla besviken när jag vaknade var såhär: jag var på eminems konsert och helt plötsligt kommer Beyonce som hemlig gästartist och de sjunger en duett (jag älskar de båda). Efter den konserten skulle jag på One directions konsert men kommer helt plötsligt till en Ica butik i canada, där jobbar en ung Justin Bieber. Jag tog massa bilder med honom. Tillbaka i Sverige la jag märke till att han hade kanindräkt och ansiktmålning på alla bilder och jag blev typ arg när jag vaknade även om jag inte gillar Justin Bieber längre. Jag har drömt flera gånger om ett stort Musse pigg lastbil som åker på min gata fram och tillbaka. Det låter som hemglass melodin varje gång de kommer, problemet är att Musse är ond eftersom de av någon oklar anledning är andra världskriget. Så jag gömmer mig i vår vinkällare och drömmen slutar med att han eller någon av de andra tusen Musse -piggarna hittat mig. Min drömmar är sjukt oklara hela tiden och jag skulle kunna rabbla upp minst ett trettio-tal till. Det jobbigaste är när man i drömmen träffar sin största idol (har både dröm om att jag träffat Beyonce och one direction och som ovan Justin Bieber) man tar massa foton tillsammans och man blir så jävla deprimerad när man vaknar och inser att bilderna inte existerar. Har du någon gång i drömmen känt av att du faktiskt drömmer, det gör jag alltid i mardrömmar och vill bara vakna så jag försöker alltid dö utan reslutat, trotts att man hoppar från ett tvåhundra meter högt stup så går man vidare. Haha förlåt var bara tvungen att skriva av mig för mina vänner pallar aldrig lyssna på mig när jag berättar om mina drömmar.

Skrivet 2014-02-22 kl. 22:32:10
Cathrine Forsell //

Himla fin blogg där! :)



Håll utkik i min blogg idag (23/2) på förmiddagen klockan tolv för massor grymma tips!

Skrivet 2014-02-23 kl. 09:41:50
URL: http://cathrineforsell.blogg.se/
fredrikkarlsson.blogg.se //

HEJ ALLA DÄR! :)
Vill du att din blogg ska synas bland tusentals andra blogg läsare?
JAG LÄNKAR DIN BLOGG..
Läs mera i mitt senaste inlägg
OBS!! bara 3 platser kvar

Skrivet 2014-02-23 kl. 15:16:41
URL: http://fredrikkarlsson.blogg.se/
Annie //

Så fin bild❤️

Skrivet 2014-02-24 kl. 14:02:28
URL: http://annieslittleworld.blogg.se
Annie //

Så fin bild❤️

Skrivet 2014-02-24 kl. 14:02:28
URL: http://annieslittleworld.blogg.se
hanna //

Jättefin är du! (:

OMG!!!

DEN FINASTE KILLEN I BLOGGVÄRLDEN!

Sprid vidare Läs. Världens finaste kille i världen! Dede! Otroligt hjärta, otroliga värderingar! Han kommer bli hur stor som helst.

Han dissade Kissie till och med och valde ingen stereotyp tjej alls!

http://dedeprivat.blogg.se/2013/december/explodera-ut-2.html

Skrivet 2014-02-26 kl. 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0