alla singlars klagodag

Hej bloggisen. Snart är det alla hjärtans dag och jag sitter och funtar på vad jag och Ludwig ska hitta på. Antagligen kommer det ju sluta som alla singlar, att vi ligger och kollar film och äter Ben & Jerry. Den enda, och viktiga skilldaden är att vi kommer vara tillsammans. Men guys heeeelt ärligt, är det bara jag som blir sjukt trött på alla singlar som ba ''Åh neejjjeee så himla depppmode singellajf no boifränd or görlfränd buhuhuuu crying fake tiersss'' och ska lägga upp deppbilder på instagram. Haha hur många % är ledsna på riktigt? Nej, det är bara en väldigt bra anledning för att köpa hem lite chips och dipp, sätta på en bra rulle eller Pretty Little Liars på Netflix. Eller så bryr man sig inte ens. Lägger upp gråtbilden på instagram för att få några sympatilikes och sedan dra ut och festa. Alla hjärtans dag infaller trots allt på en fredag iår. Ni kan ju alltid hitta kärlek där. Om det vore måndag skulle nog i alla fall några fler (riktiga) tårar rulla ner för kinderna på de stackars singlarna. 
 
Skämt o sido mina vänner. Hoppas ni alla hittar någon till alla hjärtans dag. Ni har ju fan 3 dagar på er! Och till er som redan har pojk/flickvän, hoppas ni får det riktigt mysigt. Btw på tal om absolut ingenting! Vad fan är grejen med ölnomineringar hit och dit på Facebook? Har ni också fått en nominering eller sett vidoes all over ditt newsfeed? Well man ska dricka upp en öl, tagga 3 vänner (nominera) som ska göra detsamma inom 24 timmar annars blir man skyldig personen som taggade ett flak öl. Haha. No fankjo.
 
 
 
 
 
 
 
 

Amanda<3 //

Jag håller med! Men helt ärligt så tycker jag att det är sjukt töntigt att lägga deppbilder på insta för att man inte har en pojkvän? Hahaha! Kram❤❤❤❤

Skrivet 2014-02-12 kl. 12:02:33
Amanda<3 //

Jag håller med! Men helt ärligt så tycker jag att det är sjukt töntigt att lägga deppbilder på insta för att man inte har en pojkvän? Hahaha! Kram❤❤❤❤

Skrivet 2014-02-12 kl. 12:02:33
Amanda<3 //

Jag håller med! Men helt ärligt så tycker jag att det är sjukt töntigt att lägga deppbilder på insta för att man inte har en pojkvän? Hahaha! Kram❤❤❤❤

Skrivet 2014-02-12 kl. 12:02:33
Hanna //

håller med :)

Skrivet 2014-02-12 kl. 13:47:01
URL: http://hannahansson.blogg.se
Josefine //

Alla hjärtans dag är bara överskattat. Det är bara en grej för företagen så att dem tjänar pengar.
För mig är det som vilken dag som helst, med eller utan pojkvän.

Skrivet 2014-02-12 kl. 15:22:47
URL: http://yohseefeen.blogspot.se
Wilma //

Jag blir så opererad på alla hjärtans dag. Wiho

Skrivet 2014-02-12 kl. 16:35:34
Andreas //

Vacker dag, ja kommer ta eget intiativ och fira alla hjärtans dag med mig själv, varför inte lixom?
Hahah ett flak öl

Skrivet 2014-02-12 kl. 16:38:32
Mylifeascelebrity //

Fin!

Läs gärna min novellblogg som har lite Bieber Fiever i sig,men handlar om en helt vanlig tjej som plötsligt blir upptäckt som artist av hennes annars rätt oengagerade musiklärare. Hon blir signad till Island Records(Justin's skivbolag...)

Skrivet 2014-02-12 kl. 17:02:05
Mylifeascelebrity //

Fin!

Läs gärna min novellblogg som har lite Bieber Fiever i sig,men handlar om en helt vanlig tjej som plötsligt blir upptäckt som artist av hennes annars rätt oengagerade musiklärare. Hon blir signad till Island Records(Justin's skivbolag...)

Skrivet 2014-02-12 kl. 17:02:06
Klara Chrysander //

så galet vacker zara!

håller med om alla hjärtans dag, har man ingen boyfriend/girlfriend får man väl fira med sig själv eller vänner som inte heller har det. det kommer väl jag få göra så varför klaga? ;)

Skrivet 2014-02-12 kl. 21:21:03
URL: http://klarachrysander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0