wääää-känslan

Jag ååånggraaarr mig!!!! Gud, snälla om du finns där upp, snälla stäng av flygplatsen i Sverige en månad så jag kan vara här lite längre, snälla Gubbe med vitt skägg där uppe, ta mig till Hawaii så ska jag aldrig mer synda. Göre ba'. Jag vill inte åka hem. Fucking shit. Jag vill inte åka hem till alla o-kreativa människor, mörkt och kallt väder och skolan. Ni vet när man känner den där wäää-känslan? Att ingenting riktigt passar in? Allt är fel. Antingen är det för varmt eller för kallt. Just nu, i den här sekunden, älskar jag BARA mig själv. Just nu. Det är fel på alla, alla är konstiga. Haha, ni anar inte hur ofta jag tycker att det är fel på folk när det egentligen bara det är mig det är fel på? Vem vet? 

 

Nej, såhär blir det när mensen kommer. Den tar med sig all lycka ur hela min kropp. Den enda personen som keeping it cool trots att Zara har PMS (groooovt) är Beyoncé. Beyoncé är alltid cool! Alla andra är lite konstiga är så himlans ointressanta. Får man ens skriva så? Tar ni illa upp? Don´t do that, det är verkligen inget personligt men är det bara jag som finner den största delen av arten homo sapiens sapiens extremt ointressanta? Det kna ju omöjligt inte bara vara jag. Jag är ju inte unik, inte ens lady gaga är unik! Kolla bara på alla fantastiska Drag Queens! Jag tror inte att jag hade givit Lady Gaga speciellt mycket uppmärksamhet under en Drag Queen show, hade jag ens märkt att hon var där? Om Lady Gaga inte är unik kan ju ingen vara det. Eller jo fan. Jag kan ett citat som sitter fint i min luddiga text ''You're unique, just like everyone else''. Förstod ni den? Om inte, så får ni ta och suga på den karamellen lite. ALLTSÅ NEJ ZARA NU KOM ETT OKLART INLÄGG IGEN. Jaja, sen måste jag varna er! Försök inte hitta en röd tråd i detta. It does not excist. Nu ska jag skriva en argumenterande uppsatts om svordomar. Fan vad boring.

 

 
 

Sommaren 2012, den ssssööööööög. (den ser ganska rolig ut haha)


Anonym //

Haha, åh du skriver så sjukt bra!

Skrivet 2013-11-26 kl. 08:44:51
Hanna //

Du är så mkt mer än bara en bloggare som skriver om vad dom shoppat och ätit, du skriver så mycket bra saker!

Skrivet 2013-11-26 kl. 09:08:44
URL: http://HANNAFRIDAS.BLOGG.SE
Ida Emma ^^ //

Haha nyss ville du jättemycket hem, men så är det man bara ändrar sig helt plötsligt ibland för det är ju alltid tråkigt att lämna ett ställe även om man haft hemlängtan ^^

Skrivet 2013-11-26 kl. 09:28:49
URL: http://idasteinwalls.blogg.se/
Anonym //

kan inte du tipsa om klänningar till jul? :)

Skrivet 2013-11-26 kl. 10:04:03
Amanda<3 //

Du skriver sjukt braaaaa! Kram❤❤❤

Skrivet 2013-11-26 kl. 10:33:19
Starzz //

Du är så sjukt bra på att sjunga !! 😘
Kolla in min blogg snälla! 💚💕💚💕
Thestarss.blogg.se

Skrivet 2013-11-26 kl. 10:55:40
URL: http://thestarss.blogg.se
p //

Läs min blogg, kommentera också hihi xD

Skrivet 2013-11-26 kl. 11:06:40
URL: http://www.pria.blogg.se
ZANDRA //

FIN BLOGG!

Skrivet 2013-11-26 kl. 11:58:23
URL: http://zandralinnea.blogg.se
Erika //

Du har verkligen härliga tankegångar! Känner igen mig :)

Skrivet 2013-11-26 kl. 13:33:58
URL: http://erikhedlunds.blogg.se
Elin //

Haha åh zara, du är ju bäst på att skriva! ser upp till dig, du är min gud babe

Skrivet 2013-11-26 kl. 14:34:30
Emma //

Haha oh my! Exakt känner jag väldigt ofta! Ingen annan är perfekt förutom jag, om man inte är mig så är man tråkig... (No offense people!)

Skrivet 2013-11-26 kl. 16:06:06
Jenno //

Du skriver bra!

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:06:39
URL: http://jennisblogg.ipublish.no/
Cecilia - Träning, foto & vardag //

sååå härliga bilder. och du är såå bra på att skriva by the way

Skrivet 2013-11-26 kl. 18:43:51
URL: http://ceciliasj.blogg.se
sim //

Fy fan , hatar när tjejer säger att de har mens så jävla äckligt! Ingen bryr sig , helt ointressant

Skrivet 2013-11-26 kl. 19:07:23
Klara Strömqvist //

Du är så fin Zara! Och talang har du :) Kram!

Skrivet 2013-11-26 kl. 19:57:43
URL: http://klaralovisastromqvist.blogg.se/
Emmy //

Jag vet att du aldrig kommer se det här Zara... men yolo! men jag måste bara säga att jag inspireras så sjuuukt mycket av dig. Jag älskar alla dina långa blogg inlägg som kan handla om dittan och dattan. Du verkar så jävla smart och klok och sen skriver du ner allt så att man kan läsa. Så jäklas bra. Löve it. Jag skulle ge så mycket för att bara få typ en timme att diskutera med dig, shieet va intellektuell jag låter men jaja.
Skit i alla som säger att du härmas allt och alla.
Jag kommer alltid tycka du är cool. Punk slut.

Skrivet 2013-11-26 kl. 20:19:43
Angie //

haha, du skriver as najsa texter! inte lika boooring som alla andra bloggares xd

Skrivet 2013-11-26 kl. 21:10:45
josefine //

inte oklar text, givande och roande text exakt det där som alla tänker ibland, du är personlig och att du kan få en 22 åring att sträckläsa din blogg ja då har du nog lyckats! jag strävar fortfarande efter att bli musiker och sliter för mitt genombrott som än inte dykt upp! du är inspo för mig så tänkt på de när allt känns tungt :)

Skrivet 2013-11-27 kl. 04:27:28
URL: http://www.scenbloggen.se/josefinesinclair
SirM //

vilken otrolig bild!

Skrivet 2013-11-28 kl. 11:22:19
Nina //

Måste säga att alla dina texter är bra, du är bra på att skriva.
Känner igen mig mycket i dina tankegångar haha.

Skrivet 2013-12-01 kl. 16:21:38
URL: http://fames.se/ninasova/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0