åker hem imorgon

Ändrade planer! Jag åker hem imorgon! Bokade om biljetten och det är ganska skööönt faktiskt. Jag ska vara med på Idol på fredag. Helt spontant haha, men why not liksom? Allt är så sjukt spontant i den här världen. Jag ska sjunga en lugn verision av Bad Boys, som enligt mig är så jävla fet. Just nu packar jag samtidigt som jag lyssnar på Kendrick Lamars låt Drank. Jag är helt besatt av den! Jag dansar runt här i mina nya UGG's. Mitt åttande par. Famlijen blir stor nu, men helt ärligt så är det dom enda skorna jag använder på vintern (och sommaren haha) och jag delar vissa med Hannapiggy. 
 
Jag är verkligen ingen partymänniska, eller det beror på hur man ser det, men just nu vill jag gå på fest!!! Jag vill stå och sminka mig, gå till en kompis och chilla innan alla drar och jkglfewglnc. Jag låter verkligen som en fjortis men jag är bara så sugen på att träffa människor, få ha kul, dansa, osv osv. Ni alla har väl varit på en fest, så you get it. I övermorgon kommen jag äntligen få gosa med Ludwig! Jag är riktigt taggad för att få komma hem. Jag har varit helt isolerad från allt och alla känns det som, men haft jättekul. Greatful.
 
 
 
 
 
 

linnea //

Så söt du är!

Skrivet 2013-11-27 kl. 08:05:31
URL: http://linnealinita.forme.se/
Anonym //

Åhh vad kuul att du är med i idol på fredag, ser framemot det! I'm so happy att du ska vara med och sjunga! Puss

Skrivet 2013-11-27 kl. 09:33:16
Amanda<3 //

Åhh vad kuul att du är med i idol på fredag, ser framemot det! I'm so happy att du ska vara med och sjunga! Glömde skriva namn där uppe^^ puss

Skrivet 2013-11-27 kl. 09:34:10
EN BLOGG OM 5 SYSTRAR - Systrarna Backström♥♥♥ //

nej va kul att du ska vara med i Idol!! :D det ser jag fram mot ^^ och va skönt för dig att du kommer hem tidigare:) / IDa

Skrivet 2013-11-27 kl. 10:51:28
URL: http://systrarnabackstrom.se
Anonym //

Är det inte jobbigt för dig med ett distansförhållande? Och hur klarar man det? Hur länge var du ifrån pojken din? Kram ps tycker du är bra på alla sätt!

Skrivet 2013-11-27 kl. 13:21:50
URL: http://ksvenssonn.devote.se
Lina //

haha ta inte illa upp, men jag tycker du gnäller lite väl mycket för att leva det liv du målar upp i bloggen xd

Skrivet 2013-11-27 kl. 14:19:01
Tilda //

Är så kär i din nya musikvideo! Så bra, bästa låten och en sån himla go bas! Du är så snygg också så man smälter!!! Helt perfekt, förebild helt klart

Skrivet 2013-11-27 kl. 14:53:16
Marcus //

Hahahs så sjuukt oklar. Första inlägget - Vill hem. Andra inlägget - ångrar dig, vill stanna o slippa alla okreativa människor. Tredje inlägget- Vill heeeeeeeemmmm! Haha va kommer härnäst? ;);)

Skrivet 2013-11-27 kl. 16:31:02
Cecilia - Träning, foto & vardag //

så fin du är, reser du i business class??

Skrivet 2013-11-27 kl. 17:57:38
URL: http://ceciliasj.blogg.se
cecilia //

Vad kostar uggs i USA? Jag ska till New York i januari och är sugen på ett par hehehe :)

Skrivet 2013-11-27 kl. 18:58:50
URL: http://ceciliahelen.blogg.se
ZANDRA //

GRYM BLOGG!

Skrivet 2013-11-27 kl. 20:37:05
URL: http://zandralinnea.blogg.se
Anonym //

Ååh! Jag ska kanske till USA vad är priser på uggs ungefär?

Skrivet 2013-11-27 kl. 22:33:17
Frida //

Snälla kan inte du lägga upp bilder på alla dina uggs?? Älskar din blogg zaaaara :D

Skrivet 2013-11-29 kl. 22:35:54
AddieHero //

https://pbs.twimg.com/media/BYFBiM0CEAAy0JY.png

Var bara tvungen att länka den bilden.

Skrivet 2013-12-01 kl. 19:29:18
URL: http://addiehero.blogg.se
Anonym //

Alla kanske inte har varit på fest o dansat o supigt. Vissa har inte ens vänner så tänk lite nästa gång när du skriver för alla kanske inte har gjort det, alla e inte poppis som du e o de flesta e ensamma o sitter i sina rum på helgerna o inte gör något!!

Skrivet 2013-12-02 kl. 18:04:35
dasha //

oviget sval

Skrivet 2013-12-06 kl. 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0