Snälla...

Jag är på väg hem och är fruktansvärt sur. Jag är så sur att jag inte ens orkar skriva "hej bloggisen" i början av inlägget. Varför lägger folk ut massa nummer på Instagram? Jag tror folk har skrivit ca 300 nummer på bilder jag har för folk vet att jag har fått ny mobil och nu har folk fått tag på mitt nummer men får jag fråga en sak? Jag tänker inte ens ursäkta mitt språk, vad fan vill ni? Det är inte direkt så att vi kommer bli vänner. Det som kommer hända är att jag måste byta nummer och förlora alla mina kontakter igen?

Kan ni inte bara respektera att jag vill ha lite privatliv och inte att ni ringer femtioelva gånger när jag har en powerpoint på SO:n typ? Jag tycker det är helt sjukt roligt att ni läser min blogg och gillar min blogg osv men det går en gräns. Jag hoppas ni förstår och respekterar 💗


Matilda //

Så söt du är ! ;)<3

Skrivet 2013-03-07 kl. 15:54:02
E //

Du har så jäkla rätt ( ursäkta ) hoppas dom slutar!!! Jättefin på bilden :)

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:09:33
Jagsjälv //

Tycker det är synd att folk beter sig så, de borde veta bättre!

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:11:15
Emma //

Vad har du fått för någon mobil?
Ha det bra! ❤

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:11:59
Ronja //

Du har såå rätt!! Du har lika rätt till ett privatliv som vem som helst annan!! Hoppas det blir bättre å att dom förstår! Kram!

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:20:32
URL: http://ronjjas.blogspot.fi
Molly Bergström //

Åh vad jobbigt :/

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:21:37
URL: http://fames.se/mooollys/
Alva ❤ //

Såg på instagram, skulle bli helt galen om det skulle hända mig!!

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:32:13
URL: http://alvathysell.blogg.se
Sandra //

Du har så jäkla galen! Hoppas det lugnar sig!

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:39:59
URL: http://sandraerikssons.blogg.se
Sandra Eriksson //

Du har så jäkla rätt*

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:40:21
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Anonym //

Men sluta förihelevte lek kändis, visst du är
Väll lite känd men inte så jävla känd att folk stallet efter dig, man det på dina kompisars bilder att ni röker och dricker på helgerna jävla äckliga fitta

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:45:23
//

Du har lika rätt till privatliv som en annan har!

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:46:26
Anonym //

Håller med Zara, tror dom att dom ska bli kompisar genom ett sms ? Är det coolt att fåt ett numer till en vanlig perosn? Ja hon är supper duktig på att sjunga och många vet vem hon är, men är det så roligt ? Det är ju inte så att ni kommer bli bästa kompisar med Zara.

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:53:07
Marre //

Passande bild till texten ;) ;) ;)

Skrivet 2013-03-07 kl. 16:56:46
Cecilia //

Åhh vad jobbigt! Hoppas de slutar!!

Vicki //

Snälla anonym. Varför måste du ens lägga energi på att skriva den där kommentaren? Och vad då leka känd? Är man inte ganska känd om man har vunnit talang och släppt ett eget album?
Vet du vad? Det tjänar inte att vara avundsjuk utan jag är 100% säker på att du är bra på något som inte Zara är bra på. Man behöver inte mäta sig med allt och alla. Titta istället på de fantastiska egenskaper du fått. Alla har en gåva som är precis utformad för just sig själv. Hur fint är inte det? Jag tycker att fler ska uppskatta livet som gud har utformat speciellt till oss alla.

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:07:40
URL: http://vickiso.com
The Moffa //

Synd att du ahr det besvärligt Zara, lycka till i kändislandet ^^ btw så fick jag reda först nu hur gammal du verkligen var och jag är i chocktillstånd att du är så pass bra på att sjunga! :o Och till den dära anonyma kommentaren att Zara leker kändis, låt henne vara, hon är kändare än dig och nog känd för att kunna betraktas som "känd" och vad rör det dig vad hon gör på sitt privatliv? Hojj satans, tycker synd om de kända faktiskt :/

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:07:41
Alexandra //

Du har helt rätt, bara för att du är känd så ska du inte behöva bli stalkad! ;) Hoppas alla famehunters lägger av! <3 Du är bäst Zara!!!

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:08:18
Linda Lövberg Hjären //

Att folk inte kan fatta! Dåligt att folk ska jaga dig så. Du måste jiu också få ha ditt privatliv

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:11:36
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Jonna //

Så rätt! Hoppas det ordnar sig :)

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:11:40
URL: http://jonnahjalmarssons.devote.se
Melinda Johansson //

men shit, gör folk de?!
men folk nu förtiden fattar ingenting, men jag hoppas dom slutar iaf.

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:15:15
URL: http://melindajohanssonn.blogg.se/
Frida //

Men gud va sjukt! Hoppas de slutar så snabbt som möjligt. Du är liksom också en människa med ett liv

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:15:43
URL: http://fridawennerfors.blogg.se
Ellen //

Jag skulle bli helt galen om det hände mig :/
Kram <3

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:19:44
URL: http://aboutonedirectionn.devote.se
SHOPPINGTIPSET //

Har du ett riktigt bra shopping-/skönhetstips?

Kommentera på min blogg och få chansen att få ditt tips publicerat och din blogg länkad!

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:19:49
URL: http://shoppingtipset.blogg.se
Lisa //

Så sjukt!!ohh synd om dig!!jag skulle bli galen om det hände mig
Hoppas att dom slutar med de du är jätte fint och jag älskar dina blogg hoppas de ordnar sig kram :)

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:30:42
linnea //

jag försåtr och mina vänner har ditt nummer och jag kan säga det till dem, älskar dig blogg

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:32:01
URL: http://linka.blogg.se
Anthuanne //

De borde verkligen låta dig ha ett privatliv! :/

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:38:54
URL: http://Anthuannesblogg.blogg.se
Emma //

Asså vart fan tog respekten i denna världen vägen? :o

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:41:48
URL: http://emmandens.blogg.se
Emma Fransson //

Asså gud va jobbiga människor kan vara!

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:46:41
URL: http://emmafranssson.blogg.se
Hanna //

Herregud vafan tror du inte att det finns fler bloggare som går igenom det här eller? Javisst det klart man blir arg men😂❤☺ man kan inte vara en "bitch"❤!!! Så..

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:49:36
Fia //

Om jag var du skulle jag oxå tycka det var skit jobbigt!
Men visst var det så att du hitta Chloés nr på fb och ringde henne och ni blev typ bff. Samma sak. Just sayin:)

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:51:59
Anonym //

det är la sådant man får ta om man är känd eller? det kommer ju knappast bli bättre lixom. Du har ju valt det livet!

Skrivet 2013-03-07 kl. 18:31:51
Rasmus //

Hej! Jag hoppas du fick mitt brev. :)

Skrivet 2013-03-07 kl. 18:33:57
URL: http://rasmus.devote.se
H //

0735427950

Skrivet 2013-03-07 kl. 18:34:00
Anonym //

Gud vad respektlöst! Har sett det på dina instagram bilder, fattar inte vad folk håller på med..
Men det är ju lite så när man är känd! Hur många gånger tror du att Justin Bieber har fått byta telefon nummer? Fast jag förstår ju att du är arg på dem för det skulle jag också vara! Respekterar dig upp till 100 %
Kramkram

Skrivet 2013-03-07 kl. 18:38:04
Emma Renken //

Du förstår väl själv att folk ringer till dig ifall de har ditt nummer? Du är ganska osmart ifall du tror att folk bara struntar i att smsa/ringa dig när du är känd osv. Du kan tänka postivt också ellerhur? Tror inte de som ringt dig gjort det för att såra dig. Så sluta förfan

Skrivet 2013-03-07 kl. 18:48:10
anonym //

respektlöst, men karma is a biaaatch.. ahah skoja men va det inte så du gjorde med chloe? nu är det ju lite kuel att vissa småglin ändå tror att man kan ringa och bli någons vän och att ni tar zaras nummer om ni inte känner henne när ni vet att hon skrev till sina privata kompisar? tragiskt.

Skrivet 2013-03-07 kl. 18:49:33
Vendela //

Hmm, jobbigt

Skrivet 2013-03-07 kl. 18:52:21
URL: http://www.vendelan.blogg.se
Sofia //

väldigt fin bild :-D

Skrivet 2013-03-07 kl. 18:58:03
URL: http://www.acordigtosofia.blogg.se
Victoria //

Ibland måste det vara så sjukt jobbigt att vara känd va?
Stackars dig... ♡

Skrivet 2013-03-07 kl. 19:00:39
URL: http://victoriairene.blogg.se
Jossan //

Haha, jag undrar varför folk beter sig som att du är Lady Gaga eller någon annan stor kändis... Fattar inte heller varför de inte kan respektera en persons privatliv.

Skrivet 2013-03-07 kl. 19:02:26
Louise //

Så är kändislivet. Se det istället som något positivt, även om det kan vad jobbigt så bryr ju sig faktiskt personerna om dig och skulle göra vad som helst för att du svarade. Att få höra din röst skulle göra deras dag.

Om du siktar på att bli sor som queen B, kommer det bara bli värre. Det är bara till att acceptera.

Skrivet 2013-03-07 kl. 19:04:21
Liinn ♥ //

Förstår dig, jag tror att du älskar dina fans hur mycket som helst men att du liksom vill ha en lugn minut och itne behöva oroa dig för att någon ska ringa när din lärare har genomgång på lektionen t.ex. om dom är dina fans och verkligen gillar dig så borde dom faktiskt respektera dig också! <3 KRAMAR!

Skrivet 2013-03-07 kl. 19:12:13
URL: http://quad.blogg.se
sabina //

Gud vad jobbigt med sona människor!

Skrivet 2013-03-07 kl. 19:19:27
URL: http://bbiinaa.blogg.se
Hanna //

Stackare ❤
På min första blogg (var 10 år då) var det någon galning som försökte göra allt för att få reda på mitt fulla namn och telefonnummer.
Du måste vara skräckslagen!
Kom ihåg att du är bäst och att dina läsare finns för dig ❤❤

Skrivet 2013-03-07 kl. 19:27:20
URL: http://fantastique.devote.se
Anonym //

Så kan det vara när man är känd så det är bara stå ut. Du får acceptera att de vill vara som du!

Skrivet 2013-03-07 kl. 19:35:50
Anonym //

Hur tänker ni som säger åt henne att bara acceptera det? bara för folk vet vem hon är och hon har populära låtar så får man inte bete sig hur man vill mot henne. Hon är fortfrande en människa, och klart som fan hon får säga ifrån när gränsen går! Ni som tycker att får bete sig hur man vill mot någon bara för att den är känd borde fan skämmas. Zara skriver ut hur hon känner, och hon är trött på det, och det får ni respektera. Varför måste alltid några komma och säga att man ska skylla sig själv och att man inte har rätt att klaga när man tycker något är jobbigt? -.-

Skrivet 2013-03-07 kl. 19:41:32
bella //

Man behöver inte bara stå ut med allting, Zara gör helt rätt som säger ifrån! Herregud människor.. lär er att man ska stå upp för sig själv. Och även om ni inte vågar så får ni respektera att det finns folk som faktiskt vill säga ifrån och försöka göra något åt saker istället för att bara acceptera allting.

Skrivet 2013-03-07 kl. 19:43:08
Anonym //

men herregud,den anonyma som kommenterade.
det bevisar bara hur sjukt avundsjuk och låg person du är. våda leker känd? hon är känd? hon har liksom vunnit talang,släppt eget album och massor annat,så vad problemet?
hon måste ju få ha ett eget privat liv som alla andra? och alla har känslor och hur roligt tror du det är för zara att få såna kommentarer?
zara är en helt vanlig människa även fast hon är känd,det måste vara sjukt jobbigt att inte kunna ha ett privat liv hela tiden..man måste ha det annars blir allt så jobbigt!
men jätte fin blogg zara,du är guld värd!

Skrivet 2013-03-07 kl. 20:17:41
Josefines.se - VINN EN DANIEL WELLINGTON KLOCKA! //

FIIIN!

Skrivet 2013-03-07 kl. 20:22:35
URL: http://josefines.se
Ala'a //

Hey Zara, i'm big fan of yours. i'm from US. i have fan site.
http://zara-larsson.com/

Skrivet 2013-03-07 kl. 20:28:43
URL: http://zara_larsson.com
Ala'a //

Hey Zara, i'm big fan of yours. i'm from US. i have fan site.
http://zara-larsson.com/

Skrivet 2013-03-07 kl. 20:29:35
URL: http://zara-larsson.com
Sandra //

Håller med!

Skrivet 2013-03-07 kl. 20:44:46
URL: http://www.taakechances.blogg.se
Anden //

Aldrig förr har så många skrivit samma sak på så kort tid!
Kompis, hon själv skriver ju det ni flesta skriver och det är redan självklart att hon tycker så! Pshhh

Skrivet 2013-03-07 kl. 20:46:52
Stina //

Bara för att du är kändis betyder ju inte det att du inte ska få nåt privatliv <3 Hoppas det blir bättre <3

Skrivet 2013-03-07 kl. 20:58:19
Nadeen //

Stackarn

Skrivet 2013-03-07 kl. 21:01:59
URL: http://Nadeens.blogg.se
Ebba //

Wow, hur folk beter sig ibland. Du har ett privatliv också, precis som alla andra. Vad tänker dom med? Du är så duktig Zara och verkligen jätte söt! Lyssnar på dig just nu, skit duktig! Kram, och hoppas dom slutar. <3

Skrivet 2013-03-07 kl. 21:05:15
URL: http://pebbisebbis.blogg.se
Hej //

4GirlsEver.devote.se

Skrivet 2013-03-07 kl. 21:09:48
Anonym //

Du lägger ut bilder på "sluta ring mig" , förlåt men tror du inte folk gör det mer då? låter mer som att du vill ha uppmärksamhet och du känns lite sånn som person.
Du är skit snygg och jag vill se ut som dig men du sjunker så mycket när du är på din kaxiga sida, va dig själv försök itne något annat! I din videoblogg sa du tio gånger " folk säger att jag e snygg men jag venne" en gång va det kul men , duuuu måste chilla på det hahha!! Jajaaaa du e fin som du är men du behöver inte försöka något :)))

Skrivet 2013-03-07 kl. 21:10:29
Alexandra //

Ey, kan du sluta vara så dryg på din blogg? Om du blir trött på att du Inte får ett privatliv så som du vill då sluta skriva saker på din blogg som väcker uppmärksamhet hos vissa? Vad fuck är ditt jävla problem? Du klagar och du tror de KMR hjälpa, du vet hur människor är nu förtiden. Du är ju känd även om du inte säger det eller tycker det. Får kändisar privatliv? Knappast, så snälla klaga mindre o sluta vara dryg när du skriver, JO du är "känd" i Sverige.

Skrivet 2013-03-07 kl. 21:17:26
Isa //

Fin bild!

Skrivet 2013-03-07 kl. 21:36:12
URL: http://iims.blogg.se
Samuel //

Ey zara! Vad är ditt nummer? #wanttobeyourBFF

Skrivet 2013-03-07 kl. 21:41:31
Chelsea //

Skulle bli jätte irriterad..

Skrivet 2013-03-07 kl. 22:22:07
URL: http://chelsea.blogg.se
Melissa //

Man orkar ju knappt lägga sig i här men man blir ju bara för jävla irriterad. Snälla, ni små barn och fjortisar som bara måste vara så brutalt avundsjuka på människor som lyckas här i livet, kan inte ni bara typ försvinna?Kommentarer som innehåller ordet ''fitta'', vet ni ens vad det betyder? Nej. Du är förmodligen helt inkompetent och saknar ordförråd. Kan inte Zara bara få ha sitt privatliv i fred? det är inte så att Zara vill bli era vänner. det är ju för fan pinsamt att ni är stalkers och ens bryr er om numret... Jag är så trött på er människor som lägger ner tid på att vara avundsjuka, OCH snälla kom fan inte & säg att ni inte är det.. Ni hade aldrig uttalat er om era så kallade ''åsikter'' och ''anklagelser'' om och till Zara då. Snälla ni småbarn, antingen kan ni väll läsa hennes blogg UTAN att tönta er eller bara D R A !! NI är en liten irriterad piece of shit och ingen vill ha era åsikter. så bara, lägg ner brudar. Tack!

Skrivet 2013-03-07 kl. 22:26:17
wey hey //

men hur har folk fått ditt nummer? har du gett ut det eller va?

det är ju en annan sak om folk ger dig deras nummer

Skrivet 2013-03-07 kl. 22:28:59
Karro //

Oj, ovanligt att ditt nummer kommer ut till allmänheten! Eller brukar sånt hända kända personer? Hursomhelst ska du inte behöva uppleva att okända människor som läser din blogg och ser upp till dig/är avundsjuka på dig ska ringa eller spamma dig hela tiden! Men om ditt nummer redan är ute finns det nog ingen annan utväg än att byta, tror knappast idioterna som håller på med att stalka dig kommer sluta, tyvärr! :(

Skrivet 2013-03-07 kl. 22:35:44
URL: http://medstudent.blogg.se
Malin Ledin //

Det löser sig ska du se! :)

Skrivet 2013-03-07 kl. 22:46:21
URL: http://malins.nu
Anonym //

Hej zara! förstår dej verkligen!:) Men jag undrar ifall du hört något om Hersby gymnasium, om det verkar bra och typ om de är skönt folk? älskar din blogg btw!!!

Skrivet 2013-03-07 kl. 22:56:23
Anonym //

Men hahahahhahaha vi garvar arslena av oss.
Så jävla klockrent att du klagar så jävla mycket fast du egentligen tycker det är skitcoolt att folk ringer dig. Du är fan inte ens känd? Eller vad är nivån lixom? Ö-kändis? Åh orkar inte :'))) det är så löjligt att folk ens försvarar dig när dom inte ens ver hur jävla oskön, otrevlig, dryg liten tjej du är i verkligheten för tro mig hörni, jag har träffat henne! Plus att du aldrig någonsin visar tacksamhet åt dina "fans". Världen är ju för underbar.

Svar: säg mig kära vän, vem är du? :) och ge mig ditt nummer ska jag ringa dig 122 gånger på en dag.
zara

Skrivet 2013-03-07 kl. 23:17:58
Ellen //

Men herregud! Stalkers är tvärläskigt, tycker jag haha. Men bara för att ni ringer Zara tretusen gånger så kommer hon inte tycka bättre om er! Fattar ni inte det haha!
Och alla som säger att Zara var otrevlig och bitchig nu, snälla, ta ointe allt så hårt. Tycker det är jättebra att hon säger ifrån! Haha hej mormor ellen...
Kram Zara du är min förebild!

Skrivet 2013-03-07 kl. 23:42:45
Linnea //

helt rätt! förstår dig !

Skrivet 2013-03-08 kl. 22:01:18
URL: http://jageenpartymyra.blogg.se
Steve Jobs //

There is something called iCloud, ever tried it out?

Skrivet 2013-03-08 kl. 23:30:04
Denka //

<3

Skrivet 2013-03-08 kl. 23:51:11
Rebecka //

Hej,
Du ska verkligen inte stå ut med det. Det är bra att du säger ifrån för det är verkligen inte okej. Ni som kommenterar att det är en del av att vara känd, vad är det med er?

Skrivet 2013-03-09 kl. 06:43:49
URL: http://thenewskinny.blogg.se
Sara //

vem fan pallar haha förstår inte folk ibland. Du borde bara ignorera sånt. Vem är det som får ditt nummer och sprider vidare det?

Skrivet 2013-03-09 kl. 10:45:13
Anonym //

Sluta att skriva så dumma kommentarer!!!!

Skrivet 2013-03-09 kl. 22:58:48
Oliver //

Hej! har du hört om AMB? Academy of music and business, har du sökt dit?

Skrivet 2013-03-10 kl. 11:26:14
Lulia❤ //

Hej Zara jag vill bara säga att jag är ett stort fan och jag har varit ett fan sen du var med i talang❤
Jag HATAR verkligen fans som är just sånna fans som du sa och hoppas att du får ett privatliv:)
Ps. Du är ju skit söt på bilden❤

Skrivet 2013-03-12 kl. 12:34:26
filippa //

hej,jag heter filippa och jag har typ ganska många vänner... vill gärna ha en kompis som är jätte snäll typ du, jag älskar dina låtar (DU ÄGER) jag tycker du är sjukt snygg och snälla kan du inte gå in på min blogg ? snälla snälla du och en sak till alla kändisar som är JÄTTE JÄTTE kända ingnorerar alla kommentarer men du är inte SÅÅÅÅ känd änn... men asså snälla kan du smsa mig på kik jag heter = filefjonkan hej då snälla ingnorera mig inte snälla snälla du... eller typ följ mig på instagram jag heter @filefjonkan SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Skrivet 2013-03-12 kl. 16:52:58
URL: http://fusin.blogg.se
Haha //

Vilken bitch du är. Tyckte om dig tills ja läste din blogg.

Svar: okej, vad synd.
zara

Skrivet 2013-03-15 kl. 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0