lite svar på lite tal

Älskar tröjan du har på dig, har letat efter ungefär en sån tröja i just den färgen och stilen! Jag skulle verkligen bli superglad om du sa på vilken affär du köpte den!
 
Tack så mycket. Den är jättemysig och är köpt på Ralph Lauren. 
 
 
vad heter din model på dina primeboots?
 
 
primeboots engineer high cryzy old testa
 
 
Går du och Ludwig i samma skola?
 
Nej, det gör vi inte.
 
 
Har du ask?
 
Nej, har bara Twitter då jag heter @realzaralarsson och är en usel uppdaterare haha. Har Instagram @zaralarsson, facebook Officiall Zara Larsson, har en privat Facebook, KiK som jag raderat där jag heter zaralarsson, soundcloud @zaralarsson. Det var nog det. Resten är fake tyvär..
 
Faaaakkkeeeeeee
 
Hur noppar du dina ögonbryn?
 
Jag noppar det som är under mitt ögonbryn. Haha vilken kass förklaring men jag har ganska välformade ögonbryn så behöver inte noppa till dom så mycket utan tar bara mellan ögonbrynen och under. Kolla på någon då tycker har fina ögonbryn och försök ''härma''. Det hjälper jättemycket med en penna man kan fylla i dom med. 
 
 
Ofta han gick på din skola? Går inte du i 9:an? Han är väl typ ... 18-19?
 
 
Anton? Jooo han gick i gymnasiet när jag gick i grundskolan. Balettskolan har både grundskola och gymnasium i samma byggnad + att det är samma skola så man kan ju säga att vi gick i samma skola. Dock tror jag adrig han la märke till mig, utan det var bara alla i vår klass som stod och dreglade när han dansade haha. Speciellt Selma. 
 
 
nuuu låter jag säkert som en megastalker, men på en bild du la ut på instagram på dig och ludwig, där ludwig hade ett armband typ, där det såg ut som de va typ skrivet nått i de, kan du fråga honom om han vet var de är gjort eller var han har fått de ifrån? hade varit jättesnällt
 
Han fick det ifrån mig på vår årsdag. Det står Zara på framsidan på hans och Ludwig på mitt. På baksidan av plattan står det datumet vi blev tillsammans. Det kommer från mittnamnhalsbans.se och jag tycker sånna grejer är jättefina. Nu är det för killar till och med på rea! Ni kan hitta dom hääääääär. 
 
 
På tal om att du tycker det är jobbigt att dina fans har ditt nr osv. Skulle du tycka det var jobbigt om nån kom fram och frågar om din autograf, vi säger tex då du var i Romme?
 
Nej, åh gud nej! Det är en helt annan sak! Då blir jag bara superglad och ställer självklart upp. 

Alva ❤ //

Tack för alla svar!!! :) ❤ armbanden var ju as coola

Skrivet 2013-03-10 kl. 21:35:42
URL: http://alvathysell.blogg.se
Hej! //

Fin blogg du har Zara!

Kram :)

Skrivet 2013-03-10 kl. 21:36:29
Mongo //

Snälla lägg ner

Skrivet 2013-03-10 kl. 21:47:54
Gustaf //

På riktigt nu. Varför har du så usel musiksmak? Kom igen.

Skrivet 2013-03-10 kl. 22:06:23
Anna //

Tack för svar! :D

Skrivet 2013-03-10 kl. 22:09:43
Matilda //

du är så söt på din header!!! ^^

Skrivet 2013-03-10 kl. 22:28:26
URL: http://1donedirectionnovell.devote.se/
Julia //

Vartifrån kommer Hannas virkade linne som hon har på sig på bilderna från Thailand?

Skrivet 2013-03-10 kl. 22:30:16
Ida //

Åh va fin du är, drömutseende!! Är nog ditt största fan, seriöst. Affischer överallt, kollar din blogg 24/7 .. Justsayin.. Hoppas du mår bra! Puss Ida

Skrivet 2013-03-10 kl. 22:43:58
URL: http://Idsas.blogg.se
Anonym //

varför är inte du med i melodifestivalen?

Skrivet 2013-03-10 kl. 22:50:12
Anonym //

är du oksuld?

Skrivet 2013-03-10 kl. 22:51:37
Alice //

Vad läser du för språk i skolan utöver engelska (och svenska såklart)?

Är du bra på engelska, liksom prata flytande och så, är det likadan för dig som för mig, när jag varit i London och kan engelska så är jag så feg (haha) att jag går runt och säger "i don't understand" för liksom när du åker till LA nu i påsk, ska du möta universial då, pratar du liksom engelska med de utan att som jag skämmas över att mitt utal suger, har du några tips för att bli bättre och prata med andra? Konstig fråga men hoppas du förstår!

Du får säkert denna frågan hela tiden, du och Ludwig går ju inte på samma skola men har för mig att du skrivit att han går på samma skola som din syrra , på Kulturama. Har inte du också skrivit att du går där?

Skrivet 2013-03-11 kl. 07:36:07
Anonym //

Från hålet är alltför extravaganta.
Du är alltför beroende av föräldern.
Du har inte svårt tid och ansträngning.
Skryter du din blogg?

Skrivet 2013-03-11 kl. 12:13:30
Anonym //

Från hålet är alltför extravaganta.
Du är alltför beroende av föräldern.
Du har inte svårt tid och ansträngning.
Skryter du din blogg?

Skrivet 2013-03-11 kl. 12:13:47
Felicia //

Zara! Skulle bli otroligt tacksam om du kunde svara på den här frågan, jag och min pojkvän har vår ett årsdag nästa vecka och jag har letat lite överallt efter liknande armband där man kan ha ett datum inristat, men på alla sidor så kan man bara skriva bokstäver och siffror, och jag vill ha ett ❤ efter datumet! Hur kunde du göra det?

Skrivet 2013-03-11 kl. 16:16:31
Wilmasv and mimfou //

Känner några som gjort en remix på din låt "uncover" på soundcloud, lyssna på den! Den är faktiskt bra!
http://soundcloud.com/begolas/zara-larsson-uncover-rooseniit

Skrivet 2013-03-11 kl. 18:32:24
thatsasecreeet //

Hur gjorde du ditt "beyonce" hår? Fin blogg!

Skrivet 2013-03-11 kl. 19:54:02
Sofia //

Hej finaste Zara! Jag undrar om du har 13" eller 15" tum på din macbook? Jag ska snart få en med vet inte riktigt vilken jag ska välja,skulle vara snällt om du svarade och även berättar om datorn är bra,värt pengarna osv. Kram :)

Skrivet 2013-03-11 kl. 20:17:24
Jacqueline //

Vet du vem Nathalie Nordquist är? Hon är premiär dansös på den kungliga opran och den bästa i Sverige. Hon gick också på din balettskola..

Skrivet 2013-03-12 kl. 18:12:14
Tomas //

asså åhh, jag har typ snackat med dig hur länge som helst och nu får jag reda på att det inte ens är du, utan nån fejkperson.
du anar inte hur jobbigt det är, har slösat hur mkt tid som helst på dig. nu får du kompensera
skriv till min mejl elr kik: 1tomas1

Skrivet 2013-03-13 kl. 11:11:49
Anonym //

Vad tycker du om barbour jackor?

Skrivet 2013-03-16 kl. 11:14:57
Sara //

Hur lång är du?? :)

Skrivet 2013-03-20 kl. 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0