värmdö

 
Bilder från min Instagram.
 
Hej bloggisen! Idag har jag varit och shoppat lite med Hanna. Jag fick hem en Marc Jacobsväska och en KENZO tröja från Nathalie Schuterman-rean! Jag är sjukt nöjd. Efter det träffade jag Chloé och vi åkte tillsammans hem till henne på Värmdö. Där var vi hela dagen och åkte vattenskoter, bakade, badade osv. Det var så jääääävla skönt men en dag ledigt och komma ut. Alltså, jag har inte legat ute och solat, badat eller ens njutit av solen sen jag fick sommarlov. Paniiiik vad blek jag var haha. 
 
Btw så har jag aldrig bett om att få vara någons drömkropp, så alla ni som inte känner er nöjda med MIN kropp kan sluta kommentera det på Instagram lol. Och såklart tack till alla fina kommentarer. Jag försöker fakriskt så gott det går att gå upp i vikt. Jag är ju inte obehagligt smal, jag älskar mat, och känner ingen oro på det sättet. Men det är fortfarande inte kul att höra kommentarer som ''usch vad smal'' jag menar uräkta mig, det där var verkligen inte en komlimang. Hur schysst är det att kommentera ''du är lite för ful för min smak'' Haha alltså 'cmon. Och har man inget bra att säga ska man inte säga något alls. 

ELSA //

Så sant!

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:09:19
URL: http://elsakarlstrom.blogg.se
viktor //

Om andras kommentarer om ditt utseende. Nu var det väl tvärtom som någon kommenterat, men det bästa svaret jag har hört är väl.
"Ok, jag är fet och du är dum, jag kan banta" :-)
Nåt sånt... :-)
I ditt fall får du väl svara "ok, jag är smal och du är dum, jag kan äta mer....".
Viktor - smal/fet/lång/kort men inte dum :-)

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:10:17
Linn //

Sååå sant! Älskar dig zara <3 btw..Det är ett program om Beyonce nu på 2an :D

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:11:47
URL: http://nattstad.se/linnzetterl%C3%B6f
Anonym //

Så sant som det är sagt!

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:14:23
- //

FUCK ATT JAG INTE VAR I VÄRMDÖ, min kusin bor ju där helvete

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:14:28
Klara //

Så fina!

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:30:17
URL: http://noraklara.webblogg.se
Nadeen //

Du har redan drömkroppen!

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:34:59
URL: http://Nadeens.blogg.se
Hilda mattisson //

Du är vacker som du är!

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:44:21
URL: http://Wimsis.blogg.se
Maja //

Hej, det var jag som tog kort med dig på stan idag. Du kanske inte kommer ihåg men det var jag och min bror som kom fram till dig och din kompis. Det var jätte kul att träffa dig! Vi ba där är ju ZAAARA LARSSON! Haha det var galet! Jag undrar om du ger ut din mejladress? Ha det bra

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:45:08
Sanna //

Du sjunger helt amazing och du har typ värst vs kroppen så
Ta absolut inte åt dig!!

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:46:22
sara //

haha dem måste ju ha nå fel, tycker själv att du inte behöver gå upp i vikt de ser ut som att du har en jävligt fit kropp med höfter o rumpa, typ drömkropp ta inte åt dig! kram.

Skrivet 2013-07-07 kl. 23:55:17
Sanna //

Håller verkligen med, alla kommenterar alltid när man är för smal. Är själv också väldigt smal och äter minst lika mycket som jag fått rekommenderat från "kunniga" jag träffat, typ dietister eller liknande. Så är så himla drygt att alla mååste kommentera det, skulle man kommentera "du är tjock" skulle ju hela världen ba "a men shit vad taskig du är!!" men sällan när någon säger att man är för smal...

Skrivet 2013-07-08 kl. 00:00:02
Anonym //

Ta inte åt dig Zara! Jag vet själv hur det känns när folk säger "du är för smal" "du borde äta mer" osv. Det är exakt samma sak som att säga "du är för tjock" men folk tänker inte så. Bara för att du är "känd" eller vad man ska kalla det, så tror de att du inte tar åt dig lika mycket och får för sig att det är helt okej att skriva sådana kommentarer. Du är som vilken annan person som helst med känslor och jag förstår om du tar åt dig, åtminstone lite. Du är perfekt som du är Zara! Hoppas du ser denna kommentaren! Kram

Skrivet 2013-07-08 kl. 00:03:07
Lisa //

Kan du inte ha en frågestund så du svarar på video? :)

Skrivet 2013-07-08 kl. 00:09:44
Emma V //

Du är fin som du är, själv skulle jag gärna ta över din kropp!

Skrivet 2013-07-08 kl. 00:10:09
URL: http://Emmavinell.blogg.se
Anna //

Hur blir man bättre på att sjunga? Att som hitta rätta tonen som passar en själv? Jag är 15 år och vill veeeekligen bli en artist och sjunga inför massa folk men för att jag ska våga det måste jag få bekräftelse om att jag är bra på att sjunga. Har du några tips på hur man blir en bättre sångerska? :)

Skrivet 2013-07-08 kl. 00:13:42
Make the seconds count //

Ta inte åt dig bara. ^^

Skrivet 2013-07-08 kl. 00:15:34
URL: http://makethesecondscount.blogg.se
Emelie //

Du ser ganska vältränad ut i alla fall haha ;)

Skrivet 2013-07-08 kl. 00:19:22
URL: http://nattstad.se/bymelli
haters gonna hate ! //

fett synd! haha du har en platt mage o stora boobs, de är en tjejs dröm, lol. de ba avensjuka bitchez som håller på, but u can handle them ;)

Skrivet 2013-07-08 kl. 01:12:23
Hej //

Känner du Nicole Falciani?

Skrivet 2013-07-08 kl. 01:50:07
sabina //

sjukt snygg kropp du har!

Har en frågestund och alla som frågar blir länkade http://bbiinaa.blogg.se/2013/july/fragestund.html#comment

Skrivet 2013-07-08 kl. 01:53:22
URL: http://bbiinaa.blogg.se/
Anonym //

Snälla visa bild på det du köpte :)

Skrivet 2013-07-08 kl. 02:47:37
amanda //

Din kropp är ett verktyg! Sålänge du kan dansa på scenen, göra det du älskar, äta det du älskar, umgås med de du älskar - så är du ju hälsosam! Sålänge ens doktor inte säger nåt annat. Och då spelar seriöst inte ytliga kommentarer roll! Försök skaka av dig vad folk säger, för det är inte din kropp det är fel på, utan det är society, att vi har en ideé om hur en kropp ska se ut. Den ska vara smal, men den ska också ha ett svagt 6pack utan att man ser alldeles för smal ut, helst revben osv. Skit it!

Skrivet 2013-07-08 kl. 03:12:19
URL: http://itsmenotyou.blogg.se
Linn Syversen //

hej Zara! kan du läsa mitt senaste inlägg jag skrev på min blogg? skrev om dig typ

www.tyypkkung.blogg.se

Mvh

Skrivet 2013-07-08 kl. 03:40:36
URL: http://tyypkkung.blogg.se
Sara //

Har hela mitt liv fått höra "fan vad du är smal" "ät lite" osv osv. Men det är mycket svårare att gå upp i vikt än att tappa vikt för många. Jag har lärt mig nu att inte ta åt mig. Och tro mig, du är inte föör smal! Du är helt perfekt!

Skrivet 2013-07-08 kl. 07:33:51
Gubb-Robert //

Svenskar som har son-namn som Andersson och som flyttat till USA brukar ta bort ena bokstaven s. Det är lättare att på USA-engelska uttala Anderson med ett s. Kommer du att ändra ditt namn till Larson som ditt artistnamn för engelsktalande länder?

Skrivet 2013-07-08 kl. 07:38:01
Elvira //

Du är inte för smal på någe sätt!
Jag får också sådana kommentarer om min vikt och sånt skit, men jag kan helt enkelt inte gå upp nå mer i vikt.
Jag har alltid varit smal, that´s it!

Jag vet ju nu inte hur det är för dig, men så länge du känner dig bekväm med hur du ser ut och mår bra, finns det ingen anledning att förändra dig.
Du är så otroligt fin precis som du är! :)

Skrivet 2013-07-08 kl. 08:37:36
URL: http://viras.devote.se
Alice //

bra sagt!!

Skrivet 2013-07-08 kl. 09:12:07
URL: http://alicelindstrom.se
Julia //

Så fina! :)

Skrivet 2013-07-08 kl. 09:33:58
URL: http://ojulias.blogg.se
Amanda //

Dom som kommenterar allt de där dumma sakerna är bara avis på din kropp och utseende!:) jag blev jätte glad när jag tog bild med dig men det var synd att jag inte hann prata med dig:/
Men ha det bra! Kramiz

Skrivet 2013-07-08 kl. 10:20:19
Isabell Lundqvist //

åh vad mysigt :)

Skrivet 2013-07-08 kl. 10:22:39
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/
GossipGuy //

Instagrams största stjärna helt naken - endast på GossipGuy.se

Skrivet 2013-07-08 kl. 11:44:31
Anonym //

Försöker du att gå upp i vikt?? :O
Gör inte det! Den vikten du har nu är perfekt och dras faktiskt mer åt det feta hållet än smala ( snyggt!! )... Folk som tycker, eller ah... Påstår att du är föör smal är ju bara avundsjuka på dig som är så perfekt!!

Skrivet 2013-07-08 kl. 11:46:04
Emma //

Du med kommentaren över mig måste ju vara helt jävla sum i huvudet. Man ska akta sig för att överdriva när man ska ge en komplimang, eftersom det kan såra andra istället. Att säga att Zara är mer åt det feta hållet kan jag säga är grymt sårande för mig som är lite större. Jag tror Zara fattar att du tycker hennes kropp är snygg, utan att du ska överdriva som

Skrivet 2013-07-08 kl. 12:31:09
Cecilia //

ta inte åt dig!!

Skrivet 2013-07-08 kl. 12:38:34
URL: http://fashionperspective.blogg.se
Sara //

Du är fin som du är! :)

Skrivet 2013-07-08 kl. 13:14:56
URL: http://cclarstroom.blogg.se
Rebecka //

Haha men gud, dom är ju bara avundsjuka som in i helvete :)<3

Skrivet 2013-07-08 kl. 13:44:32
Sara //

Du är inte FÖR smal! Jag tycker att du har väldigt fina kurver och du ska verkligen inte behöva tänka på din kropp nu i allt detta. Du är fin som du e!

Skrivet 2013-07-08 kl. 17:02:19
Televägen //

Det är fint på Värmdö

Skrivet 2013-07-08 kl. 17:04:43
URL: http://televagen.com
Gustav //

"usch vad smal" kommenterar ju enbart dem som är en size för stor, inget att bry sig om gumman!

Skrivet 2013-07-08 kl. 20:02:30
Sara //

Du e så vacker! Drömkroppen (hjärtögongodissmiley) <3

Skrivet 2013-07-08 kl. 20:19:10
URL: http://fourrider.blogg.se
lolle //

Herregud, är det någon som har drömkroppen så är det du sara! Försök inte gå verken upp eller ner i vikt, du kommer bara ångra dig! var BARA som du är! Annars kommer nog ångra dig i framtiden!

Skrivet 2013-07-08 kl. 20:20:25
Em Sawyer //

Don't worry Zara :) Your body is beautiful and don't listen to the haters <3 add me on facebook!

Skrivet 2013-07-08 kl. 21:20:05
Lina //

Jag tycker inte du ska ta åt av dig av de dåliga kommentarerna! Dom e säkert avundsjuka. Och bara för du är känd så ska det väl inte vra några krav på hir du ska se ut. Jag tycker du är sjukt snygg och jätte vacker pch har aldrig tyckt att du ser smal ut, och så länge man äter är det ju ingen fara!
Du är superfin och as grym:) puss o kram<3

Skrivet 2013-07-08 kl. 22:17:33
Frida //

När kommer du skriva vem som vann pdd molly blusen?:)

Skrivet 2013-07-08 kl. 22:22:58
Lollo //

Har hört detsamma. Jag vägde 28kg när jag var 9-10år. Jag har haft väldigt svårt att gå upp och för vissa så hjälper det inte att äta mycket osv. Jag har alltid ätit mest i hela familjen. Men jag går inte upp för det. Men man får göra så gott man kan efter det som behövs för att må så bra som möjligt. Så länge man mår bra så ska man inte tänka på sånt. Ha det bra! :)

Skrivet 2013-07-08 kl. 22:52:03
URL: http://www.imadreamcatcher.blogg.se
emma //

din kropp är perfekt! det är inget jag bara säger, egentligen gillar jag inte dig men ingen kan säga att du inte har en perfekt victoria's sectret kropp för det har du!

Skrivet 2013-07-09 kl. 00:36:03
Linn //

Fattar inte varför man alltid ska sätta etiketter och döma kroppar, men du är fin som du är! puss

Skrivet 2013-07-09 kl. 09:24:30
Zaee //

OMG bor på Värmdö !!

Skrivet 2013-07-11 kl. 12:14:10
amanda //

du är inte alls för smal jag skulle göra vad som hellst för att få ditt utseende!! jag är liite för smal men jag äter lika mycket som alla andra. min vikt är normal- för min kropp. alla har olika snabb matsmältning, har man snabb så kan man äta hur mycket som hellst men man är fortfarande smal! har man långsam så blir man lite tjock bra man ätit typ några bullar.. eller om det var tvärtom... hehe

ps jag älskar dina lååtaar och din modesmak också och dina ögonbryn MED MERA

Skrivet 2013-07-14 kl. 15:02:01
Andrea //

Hej Zara du är såååååååå bäst om jag fick träffa dig skulle jag döööööö ps.du behöver inte bli tjokare du är så fin och äääälskar din stil

Skrivet 2013-07-14 kl. 15:24:31
Julia //

Älskade Zara! Jag håller med, och haters får dra åt skogen! Du är underbart fin och jag älskar dig så! Varför måste du vara du perfekt vacker!? :) Jag älskar dig över allt och hoppas du ser och svarar! Jag har skrivit på twitter till dig också(juliawewe), svara om du känner för det. Du är min högsta förebild och ingen tar din plats!

Skrivet 2013-07-14 kl. 22:49:21
linn wallard //

hej zara , hoppas du mår bra !

jag hatar när folk ska kommentera "gud så smal " eller något sådant för jag har själv fått sådana kommentarer och det är inte direkt något man väljer att vara, jag skulle gärna vilja gå upp i vikt om jag kunde men jag går inte upp vikt oavsett hur mycket jag äter. Så folk måste förstå att det sårar inte bara om man är för kurvig utan det sårar åt båda hållen.

Skrivet 2013-07-15 kl. 11:55:38
URL: http://linnwallard.blogg%2Cse
linn wallard //

Jag måste bara också säga att jag älskar dig du har en såå vacker röst och du är så vacker. Jag har två förebilder och det är Bey och du och jag skulle vara så otroligt glad att få träffa dig för jag ahr så många frågor jag skulle vilja ställa till dig, jag skulle fömodligen inte kunna ställa någon eftersom jag skulle vara i en sån chock men jag hoppas att du uppträder någonstans i Stockholm igen så att man kan träffa dig. massor av kramar!

Skrivet 2013-07-15 kl. 11:59:08
URL: http://linnwallard.blogg%2Cse
Fredrik //

Hej hej!!
Jag vill säga att du är helt grym, du sjunger perfekt och du ser helt perfekt ut. Jag tycker inte du behöver bry dig om folk som skriver illa om dig, för du vet att du har så många andra som gillar dig, de andra är bara avundsjuka. Jag brukar egentligen inte lyssna på musik så mycket men du är en av de få artister jag lyssnar på. Dina låtar äger!! Jag hoppas också att du och jag skulle kunna ta en bild tillsammans någongång. Det skulle vara superkul om du skulle kunna kommentera något eller bara "likea" på någon av mina bilder. (freddanjansson) Det skulle betyda massor för mig!! Lycka till med allt och ha det så bra. DU ÄR BÄST!!!

Skrivet 2013-07-16 kl. 00:02:28
AleXi //

du är fin som du är ! är inte bi eller les men du är otroligt snygg tjej.*ger dig styrka*

Skrivet 2013-10-24 kl. 08:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0