q/a

Snälla, snälla, snälla osv kan du visa & berätta hur mycket det kostade & vilken hemsida & modellen osv på dina ray ban skulle betyda jätte mycket snälla.
 
Ja, visst kan jag göra det! Dom första, längst upp köpte jag på Synsam i förrgår, innan vi åkte för att jag hade slarvat bort dom jag hade innan. Dom har grönt glas och guldig båge, dom klassiska typ. Just nu kostar dom bara 995:- på Synsam, Innan köpte jag dom för 1495:- på som jag fick göra med mina outdoorsman med vit överliggare. Jag hittade inte dom någonstans så jag fick beställa dom. Storleken är 58 i båda brillzzzzen och den sista är ''one size'' och dom köpte jag i USA. Grejen är att du kan ju gå till i princip vilken glasögonsbutik som helst och beställa in dina solisar om dom inte finns. 
 
 
Vad hette den cheerleading förrening som du gick i och vilket lag?
 
Kommer inte ihåg helt ärligt.. Det låg i Huddinge vet jag! Jag och Paulinne började ju där för att vi ville prova på. Det var en nybörjar grupp och vi tyckte det var way to easy det dom gjorde fast ingen av oss orkade hoppa upp en nivå och träna 3-4 gånger i veckan så vi slutade. 
 
 
Vart i Thailand är du?
 
Phuket, Nai Yang.
 
 
Varför konfirmerade du dig om du inte är de minsta religiös?
 
För att det är en rolig grej. Kanske för att jag skulle hitta någon kontakt med Gud.. Nej men helt ärligt ville jag veta lite mer, träffa nya kompisar, ha bra minnen osv. 
 
 
Ser du fram emot det nya året?
 
Jaaaa helt sjukt!!! Jag vill bara krama om alla gosiga kompisar och veta att det här kommer bli det bästa året.
 

 
Hur träffades du och Ludwig och hur blev ni ett "par"?
 
Vi gick i samma skola, och vi började väl gilla varandra efter 2 veckor haha och sen så blev det bara så!
 
 
Är det inte jobbigt att komma på vad du ska skriva i bloggen ibland? 
 
 
Alltså, mjaaaaoo, ibland! Ibland har man ju verkligen ingen inspo men då är det så jävla skönt att ha er som läsare som är mästarnas mästare på att kommentera och då blir man peppad! Jag tycker det är jättekul att få tips av er och det är klart jag vill skriva om saker ni vill läsa! Tänk på också att jag läser alla kommentarer, och ni är bääääässsttt. 
 
 
vad är ditt bästa köp under 2012?

Jag har iiinnnggeen aning. Jag önska att jag la pengarna på typ kläder eller något, men jag käkar fan upp allt. Jag fikar, köper lite godis här, lite där, äter ute, fikar och vipps så är jag av med alla mina pengar haha. Jag har bara köpt onödiga grejer känns det som. 
 
Vad heter du på instagram?
 
zaralarsson
 

Annie //

Tjänar du några pengar på musiken just nu och kommer du göra det i framtiden? Jag är bara nyfiken för du måste ju tjäna pengar på något sätt! :) Din blogg är bäst och du är seriöst min förebild!!

Skrivet 2013-01-01 kl. 12:35:26
Vilma //

Vill börja med att säga att du är såååå bäst!
Sen har jag även en fråga; Hur många år är din syster och vad heter hon? Skulle vara kul om du kunde lägga upp en bild på henne också!

+ Kan inte du ha en "riktig" frågestund? Jag menar du brukar ju svara på frågor "spontat" osv men en riktig liksom, om du förstår vad jag menar?
Kram!

Skrivet 2013-01-01 kl. 12:40:32
URL: http://pimas.blogg.se/
Anonym //

Så snygga solglasögon! Vill också köpa :) är då rädd att jag ska sätta mig på dom eller nåt liknade :/ dom är ju ganska dyrs :/

Skrivet 2013-01-01 kl. 12:46:22
Hannah //

Är det du som skrivit uncover själv? Du är så grym att första gången jag hörde den behövde jg söka upp den på Beyonce och uncover för att se om du mimade du lät exakt som hon, fast det fanns ingen låt som hette uncover förutom din! Du är såå GRYM!

Skrivet 2013-01-01 kl. 13:10:00
Nike //

Du är verkligen superduktig! AVIS x 7
Har du fortfarande kontakt med Laila Bagge ?
När kommer din skiva ut?

Skrivet 2013-01-01 kl. 13:18:42
URL: http://konstgjort.devote.se
Daniela //

Underbara bilder ;)

Skrivet 2013-01-01 kl. 13:27:40
URL: http://www.aleinad.blogg.se
Ida //

Kan du inte snälla svara på lite frågor om dina hunters och typ lägga ut bild på dem? Typ vart dom är köpta, om du använder dem mycket, om det var ett värt köp helt enkelt? Du har vita va? Eller har du fler par? Glaad för svar ;)

Skrivet 2013-01-01 kl. 13:32:20
Maja //

Hej! skulle du kunna lägga upp lyricsen till uncover? Snälla snälla snälla! Det skulle va jätte coolt!

Skrivet 2013-01-01 kl. 13:36:16
Johanna :) //

Du är verkligen såå fin ! O du sjunger ju helt otroligt ! Din blogg äger ! Jag undrar, har du vart med o skrivit låtarna på din EP ? O kommer det komma lyrics ut ? Unvover är verkligen super bra ! Kraaaam

Skrivet 2013-01-01 kl. 13:39:50
Hiba //

på vilken hemsida videobloggar du på? Btw jag tycker att du har ett helt underbart humör och det är jätte kul att läsa din blogg!

Skrivet 2013-01-01 kl. 13:46:08
URL: http://hibaschh.blogg.se
Hanna //

Hur tar du en 'screenshot' med din mac?

Skrivet 2013-01-01 kl. 14:13:57
alice //

du ligger 2:a på mest besökta och 1:a på mest komenterade bloggar på blogg.se bara så du vet! :)

Skrivet 2013-01-01 kl. 14:14:39
URL: http://alicejosephsons.blogg.se
Anonym //

du kanske får så många "du är bäst" kommentarer så du ba , jaha hon tycker jag är bäst. MEN DU ÄR VERKLIGEN BÄÄÄÄÄST.
Påriktigt jag tycket att du verkar som en superduper snäll ödmjuk människa, du sjunger jättejätte bra, älskar din låååt! och du är mitt svar om någon undrar vem jag tycker är dundercool & SNYGGAST I VÄRLDEN. I just have to saaay that för du är min förebiiiiild

Skrivet 2013-01-01 kl. 14:21:41
Edit //

glömde namn & blogg på komentaren över

Skrivet 2013-01-01 kl. 14:24:02
URL: http://edit.blo.gg
Linn //

Ska du ha någon tävling snaart? typ dagens blogg eller nåt? :)

Skrivet 2013-01-01 kl. 14:25:11
URL: http://jalinns.se
aliengirl- art is my life //

Så coola solbrillor! :D
Lite sådär pilotaktiga.

Svar: Ja, det är ju pilotmodell haha ;)
zara

Skrivet 2013-01-01 kl. 14:41:09
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Linn //

Du bloggar jäättebra nu förtiden!! Skitkul att läsa dessa Q/A, fortsätt gärna att göra sånna:) jag undrar hur du fixar dina ögonbryn för de är verkligen jättefina!

Skrivet 2013-01-01 kl. 15:21:42
Emma //

hej hej, äälskar din blogg :)

Skrivet 2013-01-01 kl. 15:38:00
URL: http://photoblogbyemma.blogspot.se/
Elsa //

Var får man sådär instagram ? Har testat på dator, både pc & Mac men det blir bara inte så?!
Pussss

Skrivet 2013-01-01 kl. 15:44:45
Anonym //

Du är så fin! Älskar din blogg! När du blir känd kan jag liva att jag ska köpa dina skivor och allt! Du har sån talang! Jag undrar om fu varit på någon konsert under 2012? Skulle du vilja gå på Justin Bieber om du kunde? Kram, love u

Skrivet 2013-01-01 kl. 15:55:15
Ingrid //

Hello. I was wondering what the style-number of your ray-bans are? the one on the bottom. It usually says one the side of the glasses something like RB and then 4 numbers. eks: RB2140.

Skrivet 2013-01-01 kl. 16:32:28
bara jag //

Hej zara! Jag undrar varför du inte är modell, har du någonsin tänkt tanken på att bli modell? Du har ju längden o sen om jag får säga fast jag är tjej så ser du faktiskt bra ut!

Bra blogg!!

Skrivet 2013-01-01 kl. 17:38:11
lisa //

Dina bilder är helt underbara. Vilken kamera använder du? Elr photoshopar du dina bilder? Asså bilderna på typ thailand osv:) Snälllaaaaa svara skulle vara bäst!!

Skrivet 2013-01-01 kl. 17:39:39
Johanna //

Får du månadspeng? isåfall hur mycket? Eller tar du hand om barnbidraget? Svara!

Skrivet 2013-01-01 kl. 17:43:55
URL: http://johanna.tapper.se
Alice //

Lite sugen på att köpa nya brillor. Vet bara inte vilka. Vill antingen ha dem klassiska eller dem där outdoorsman. Vilka brillor skulle du valt av dem? Pallar inte köpa båda, lite halvt onödigt också.

Skrivet 2013-01-01 kl. 18:42:00
Anonym //

Vad är det för modell på dom bruna solglasögon som är längst ner på bilden där uppe? Har googlat men hittar inte just den modellen...

Skrivet 2013-01-01 kl. 20:16:41
Anonym //

Vilka brillor skulle du rekommendera om man vill köpa ett pa från ray ban?

Skrivet 2013-01-01 kl. 20:17:22
Stina //

När finns Uncover på spotify? För den är så grym!

Skrivet 2013-01-01 kl. 21:28:13
URL: http://livetenligtstina.blogspot.com
Alicia //

Har hört från diverse folk i din krets att du är vääldigt bitchig/dryg, oskön, och så vidare, någon aning om varför folk uppfattar dig så? :)

Skrivet 2013-01-01 kl. 23:00:50
Anonym //

Vilket hotell?? Nyfiken ;)

Skrivet 2013-01-01 kl. 23:18:59
Anonym //

Om man använder ray ban med modellen outdoorsman. Kan det ut som ögonbrynen sitter ihop? Är så himla rädd för det.

Skrivet 2013-01-02 kl. 00:10:59
Anonym //

Om man använder ray ban med modellen outdoorsman. Kan det ut som ögonbrynen sitter ihop? Är så himla rädd för det.

Skrivet 2013-01-02 kl. 00:11:00
Anonym //

Om man inte har några solglasögon från ray ban. Vilka skulle du rekommendera då? Älskar din stil!

Skrivet 2013-01-02 kl. 00:13:26
Emi //

Den sista frågan var helt fel liksom. Jag går i sjuan och har redan nu 200 p (fast de räknas inte :P), och det är möjligt. För oss i sjuan har man räknat in några ämnen från sexan och lagt till det. (Lucky), t.ex om jag inte har musik i sjuan tar de in sexan betyg i musik. Så... Jag tror dig zara. Kämpar man så finns det ingen hinder.

Skrivet 2013-01-02 kl. 13:16:16
Emi //

Oj hahaha. Menade inte denna fråga. Skrev i fel ställe..menade den dära frågan om att du inte kan höja dig och få 160 p.

Skrivet 2013-01-02 kl. 13:18:44
wilma //

Du & och din blogg är så fin Zara! En fråga bara -

Vad tycker du om Hollister?

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:25:51
URL: http://lifeoverhere.blogg.se
Sofie //

Vad är det för modell på glasögonen längst ner? Skitsnygga!

Skrivet 2013-01-03 kl. 11:13:08
M //

Vad heter modellen på de tredje Ray Ban solglasögonen?

Skrivet 2013-01-03 kl. 19:48:04
Skye //

du sjunger så sjukt bra Zara! du är min förebild!
skulle du vilja fråga något på min frågestund hade varit en ära! :)

http://skyesvardag.blogg.se/2013/january/fragestund-2.html

Skrivet 2013-01-04 kl. 14:47:18
URL: http://skyesvardag.blogg.se/
Elin //

Herregud så sjukt! Där hade du 33 000 följande och nu har du 200 000+! :)

Skrivet 2013-08-29 kl. 20:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0