q/a

Undrar hur lång tid det brukar ta innan du får paketen när du beställt från victoria secret?
 
Det står beräknad tid när paketet ska komma fram när man beställer på deras hemsida. Min är 8e Feb!
 
 
Vem har skrivit låten Uncover?
 
''Mackan och Robban'' haha. Markus Sepehrmanesh och Robert Habolin.
 
 
Har en fråga .... vad tycker du om Cara Delevingne?
 
 
Jag tycker hon har ett otroligt orginellt utseénde och är fruktansvärt snygg!
 
Hej! Skulle vara kul att få svar på denna frågan! Har tänkt på det länge.. Hur blir din mobil när du lägger ut en bild på insagram? Den borde bli söderbombad med likes?! Kommer det alltid noteringar om någon gillar? Eller loggat du ut eller vad gör du? Hha... Kram!
 
Haha jag har slagigt av noticerna på Instagram för länge sen! Haha, annars ligger den och skakar och vibrerar non-stop! Så jag har tagit bort det. Det är först när jag går in på själva appen då jag ser likeasen rulla haha. 
 
 
Åh vill verkligen ha primeboots men tycker du att det är värt pengarna att köpa de?
 
Det bestämmer du väl sjääälv! Haha jag får massa sådana här frågor ''ska jag köpa? Ska jag använda? Ska jag ha den?'' Det är ju ni själva som bestämmer om det är värt att köpa en speciell väska eller liknande exempel! Jag vet ju inte hur mycket ni tänker använda den och vad ni ska använda den till. Jag tycker absolut det är ett värt köp. 
 
 
Hej! Jag undrar bara om du skulle kunna berätta vad du vet om Hermods? Jag funderar på att söka dit men är lite rädd att det ska vara en "överklass"skola eftersom den ligger på Östermalm. Tror du det
 
Jag tycker det verkar vara en skitdålig skola nu när jag tittat närmare på den. Vad vet ja, jag går ju inte där! Men det är det intycket jag fick. Så den skolan blir det väl om jag inte kommer in på NÅGON annan haha. Och nej, jag tror inte det är en ''snobbskola''. 
 
 
Var det inte du som tyckte det var jätte töntigt när folk skriver vad de har på sig?
 
Eftersom jag fått jättemånga kommetarer om jag kan göra ''dagens outfit'' så tänkte jag börja med det nu haha. Jag tycker det är lite smålarvigt när folk skriver på INSTAGRAM och taggar sina märkeskläder. Om man har på sig en Ralph Lauren så taggar alla tjejer tröjan, men jeansen från H&M är inte så viktiga för det är ju inget ''märke'' haha asså förstår ni vad jag menar? Det är det jag tycker är lite töntigt. 
 

Ebba //

Hahha, supergulliga strumpor :)

Skrivet 2013-01-17 kl. 20:44:29
Jessica //

Hej, var det inte du som vann Talang något år?

Skrivet 2013-01-17 kl. 20:44:56
URL: http://uddiluddisen.blogg.se/
Sofia //

Kommer du tjäna pengar på "uncover" och din EP som kommer släppas? Jag menar, folk köper ju dom på iTunes, går dom pengarna delvis till dig då? Och hur sjutton kan du stiga i followers på instagram så himla foooort? Du har ju nästan 50k nu! Folk från hela värden kommenterar ju på dina bilder att du är otroligt snygg och är en förebild! Åååh du är så underbar

Skrivet 2013-01-17 kl. 20:49:09
maja //

Haha måste bara säga att du här jädrans fina strumpor på denna bild ;)

Skrivet 2013-01-17 kl. 20:50:17
Tilda //

Hur många poäng har du i skolan?

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:00:30
Tilda //

Hur många poäng har du i skolan?

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:01:13
Tilda //

Hur många poäng har du i skolan?

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:01:14
marcus //

kan du inte lägga upp en bild på dig och din pojkvänn :)

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:02:27
Anonym //

Borde inte "mackan" eller "robban" som du kallar dem veta ackorden på uncover?? haha ;) kan du inte fråga dem å sedan lägga ut ackorden?? vill såååååååå gärna kunna spela den!! sjukt bra låt, å du sjunger dem GRYMT bra!! :)

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:03:08
Sofie //

frågor:
Vad tycker du om Justin Bieber?
Har du planer på att flytta utomlands när du blir stor eller tänker du stanna kvar i Sverige?

Så sjukt söt du är Zara, hehe lyssnar på din låt uncover 24/7

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:07:34
URL: http://sofieozaras.webblogg.se/
Vendela //

Har du bra poäng änsålänge?

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:07:36
URL: http://Vendelan.blogg.se
Anonym //

"Hej igen" ! Blev sååå himla glad när jag klickade in på din blogg och såg att du hade svarat på just MIN kommentar😱😱! Åh du gjorde mer än min dag! Och du läser verkligen ALLA kommentarer som du säger!! Åh tacksåmycjet! KRAMKRAMKRAM!

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:14:52
Vilma //

Umgås du med dina "gamla" kompisar från balletskolan längre?

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:16:08
URL: http://vilmaz.blogg.se
Clara //

Har du svårt att bestämma vad du ska ha på dig morgonen??
Älskar din blogg!!!

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:18:27
Anonym //

Vad tycker du om Lailas uttalande angående hemlösa och deras mobiltelefoner?

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:20:09
Filippa //

Haha är det får på dina strumpor? :P gulligt ^^

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:21:12
Maya Lundberg //

Du kommer gå långt Zara, riktigt jävligt långt! Jag önskar dig all lycka och hoppas du en dag blir så stor som Michael Jackson hihi, kram på dig:)

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:22:50
URL: http://mayaalundberg.blogg.se
Hanna //

Så stört snygg klädstil!

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:30:13
URL: http://hannasvenil.blogg.se
Anonym //

Hej! Går själv på hermods, kan säga att det är en toppenskola. Jag hade 305 poäng så jag kunde välja vilken jag ville men denna passar perfekt. Inte alls en skitskola utan många engagerade elever och en bokstavligen fri skola där man bestämmer mycket själv över sitt arbete. Rekommenderas! Speciellt snobbig är det som sagt inte heller. Fast lite grann då haha!

Skrivet 2013-01-17 kl. 21:52:29
paulina //

Heeeeeej zara! Tycker om din blogg så galet mycket, du är helt galet fin med å har en helt galet bra röst oxå!!! ("hej jag är liiiite avis") Men nu till frågan, VILKEN MODELL ÄR DET PÅ DE TREDJE PAREN PRIMEBOOTS PÅ BILDEN OVAN & VAR KAN MAN HITTA DOM??? för det ä ju dig man ska fråga om sådant här.. ;) hihi

Skrivet 2013-01-17 kl. 22:13:13
Ella //

Hihi vilka söta strumpor du har Zarre!

Skrivet 2013-01-17 kl. 22:26:25
Hanna //

Hej, jag funderar på Hermods och undrar varför du tycker den verkar skitdålig?

Skrivet 2013-01-17 kl. 22:43:31
Anonym //

Vad kostade dina raybans outhdoorsman och var köpte du dem??

Skrivet 2013-01-17 kl. 23:34:23
nina //

Hur lång är du?:)

Skrivet 2013-01-18 kl. 00:01:09
Emma //

Vart kommer jeansen ifrån? :D snygga !

Skrivet 2013-01-18 kl. 06:56:30
Rebecca Axelsson //

Älskar Caraaaa

Skrivet 2013-01-18 kl. 08:26:38
URL: http://bec.blogg.se/
Vendela //

Fina strumpor <3

Skrivet 2013-01-18 kl. 09:35:04
Johanna //

Vad kostar frakten när du beställde ifrån VS? :)

Skrivet 2013-01-18 kl. 10:36:03
Emma //

Vad brukar frakten + tull kosta för dig från vs?:)

Skrivet 2013-01-18 kl. 12:32:56
URL: http://emmawessmans.blogg.se
Anaïs Wilson //

Det måste va riktgit kul att få så mycket respons!

Skrivet 2013-01-18 kl. 14:05:10
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
ANNOONYMM //

Vad tycker du om Miranda Kerr? :)

Skrivet 2013-01-18 kl. 15:07:35
jaduuu //

Wtf? Hm är ju det mest kända märket i hela världen...vf skulle inte ett par byxor därifrån räknas som ett märkesplagg???

Skrivet 2013-01-18 kl. 16:35:51
Elisia //

Kan inte du o Ludwig göra ett videoinlägg och svara på frågor tillsammans? Skulle vara jättekul!

Skrivet 2013-01-18 kl. 16:39:36
URL: http://elishhia.blogg.se
Olivia Alm //

Jag har två kompisar som går på Hermods och dom trivs ganska bra, men dock så är skolan inte så stor och vissa lärare ska tydligen vara dåliga. Bara ett tips! :) Klara Norra i fridhemsplan är jättebra tycker jag

Skrivet 2013-01-18 kl. 16:51:02
URL: http://oliviaalm.blogg.se/
Lovisa //

Hahaha du har med en bild som jag har tagit! Bilden till högst upp till höger på primebootsen, that's me!

Skrivet 2013-01-18 kl. 17:57:51
URL: http://lsphoto.blogg.se
Anonym //

Vilket gymnasium vill du/ska du gå? :)

Skrivet 2013-01-18 kl. 18:06:26
Gabriella //

Gulliga strumpor! ;)
Hur tänker du inför framtiden? Vill du verkligen satsa på att bli riktigt stor, eller tar du liksom en dag i taget och ser hur det går? :)

Skrivet 2013-01-18 kl. 18:37:08
URL: http://gabriellamedin.blogg.se
Jennifer //

Hej zara! Idag när jag gick på stan märkte jag att dom spelade uncover. Blev sjukt glad!!!!!

Skrivet 2013-01-18 kl. 18:50:27
Geli //

Kan inte du göra en topp 5 lista på de enligt dig vackraste/snyggaste tjejerna? :)

Skrivet 2013-01-18 kl. 19:04:55
kaaarin //

är dom där jeansen från american eagle? tror jag har likadana!!

Skrivet 2013-01-18 kl. 23:36:28
2 Galna Tjejer //

du är så otroligt snygg och sjunger så sjukt bra!!! fortsätt så ;) <3

Skrivet 2013-01-19 kl. 01:02:09
URL: http://wilmaochalines.blogg.se
Anna //

Hej! Jag gick tidigare på Hermods men bytte sedan till en annan skola. När jag jämförde Hermods med andra skolor så märkte jag hur dålig Hermods är. De har fått byta ut lärare för att de inte kan prata ren svenska och gjorde ingenting på lektionerna. Sedan när de fick en ny lärare var hen lika dålig. På Hermods så är det en "lallarskola" och många av eleverna pluggar knappt längre.
Jag rekommenderar inte Hermods och tycker att man ska välja en annan skola. En av anledningarna till att de fick så många elever dit var för att de ger ut gratis MacBooks till eleverna, gymkort och resturanglunch. Vill man gå på ett bra gymnasium ska man VERKLIGEN INTE gå på Hermods. På min skola som jag går på nu så pluggar vi betydligt mer. Lärarna är mkt hårdare och strängare med betygen och vi elever vet vad skolan förväntas av oss. På Hermods har de inga krav på sina elever.

Skrivet 2013-01-19 kl. 13:35:48
pia //

har du kvar pengar från det du vann i talang? om inte, vad har du köpt för dem?

Skrivet 2013-01-19 kl. 13:41:48
maja //

sitter just nu och lyssnar på den andra låten som spelas upp på på p4. du har en helt underbar röst zara! men låt inte dina (ursäkta) lite smådåliga låtar som låter lite som en amy diamond låt, förstöra vårt njut..! och nej, det är ju inte du som bestämmer eller skriver låtar. ville bara ha det sagt...

fy vad grym du är!

Skrivet 2013-01-19 kl. 14:41:18
majsan //

åååå! du har så jävla rätt, i min lilla by föröker alla klä sig så dyrt som möjligt och berättar alltid vad de kostar och sådant! jag tycker bara att det är så onödigt, det är därför jag är lite emot märken ''/ :* Kul att just du tog upp det Zara! puss och kram på dig <3

Skrivet 2013-01-19 kl. 15:50:47
URL: http://eey.blogg.se
ELSA //

Läser du alla dina kommenterer? :))
Snälla snälla snälla kan du lyssna på min cover? Och om du tycker den är bra så skulle det vara supersnällt om du länkade den på din blogg http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Eb3Ve83P-Xk

Skrivet 2013-01-19 kl. 19:51:57
URL: http://svenssoneelsaa.blogg.se
ELSA //

Läser du alla dina kommenterer? :))
Snälla snälla snälla kan du lyssna på min cover? Och om du tycker den är bra så skulle det vara supersnällt om du länkade den på din blogg http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Eb3Ve83P-Xk

Skrivet 2013-01-19 kl. 19:52:16
URL: http://svenssoneelsaa.blogg.se
ELSA //

Hej igeeeeeen :))
Kan du länka Lailas blogg igen troru? :))

Skrivet 2013-01-19 kl. 21:27:01
URL: http://svenssoneelsaa.blogg.se
Anonym //

Varför är Chloe Shutherman "känd"?
Hur är det när du går på stan, kommer folk fram?

Skrivet 2013-01-19 kl. 22:22:53
Linnea //

Kan du inte lägga upp en bild på hur ditt rum ser ut?

Skrivet 2013-01-20 kl. 18:51:34
Olivia //

När du flög hem från Thailand så träffade du en tjej som hette Mathilda på planet, och hennes lillasyster?? :) Hon sa att du var exsakt som mig i sättet, haha!

Skrivet 2013-01-21 kl. 13:07:18
URL: http://blondinalkin.blogg.se
denise //

naaa vad fina strumpor du har, har själv såna och det är mina favvostrumpor :3

Skrivet 2013-01-21 kl. 16:29:26
URL: http://denisecajander.blogg.se
hanna //

är du bra på engelska?

Skrivet 2013-01-21 kl. 20:10:06
hanna //

är du bra på engelska?

Skrivet 2013-01-21 kl. 20:10:07
Corinne //

Hej, jag måste bara fråga dig vad exakt du hört om Hermods? Varför tyckte den/dem det var dåligt? Är det många elever som tycker samma sak? Jag är intresserad av Hermods men vill gärna veta vad folk tycker. Jätte tacksam för svar, kram

Skrivet 2013-01-22 kl. 20:29:08
Tom //

Alla som undrar om hermods: Jag går natur och jag tycker att hermods är kanon! sköna lärare och bra tider. man får gymkort, matkort på bra restauranger och det går naiza elever här :) bra gemenskap, finns både östermalmsstekare och babbar, som på östra hahah. så börjar man här så finns det folk för alla.
sök hit! förstår inte varför "anna" säger såna negativa saker... läraren som knappt kunde svenska var ju okompetent, och fick en mycket bra ersättare!

Skrivet 2013-01-23 kl. 14:13:44
Henrik //

Hejsan zara. jag går på Hermods Gymnasium och det är en jättebra skola utan tvekan. Det är absolut ingen överklasskola bara för att skolan ligger på Östermlam. Men vad är det du tycker är "skitdåligt" egentligen???

Skrivet 2013-01-23 kl. 14:18:42
Jennifer //

Hermods är en toppen skola och vi pluggar sönder i den. Vi har riktiga kick ass lärare som kan svenska klart & tydligt. De elever som säger något annat är lallare som själva inte kan svenska och kanske ska fundera på om de behöver extra hjälp i skolan. Tycker du har riktigt fel nör du yttrar dig om något du inte vet något om. Kanske ska ta en liten funderare på vad ska yttra sig om. Speciellt när det gäller saker man inte något om.

Skrivet 2013-01-23 kl. 14:24:38
HSS. //

Ni ska fan inte ta och snacka skit om hermods. Skolan är fett bra med många engagerade lärare och motiverade elever. skolan har en mycket bra stämning mellan klasserna och macbook samt andra saker som man får är bra plus i kanten. precis som "t0M." sa så är det en mycket blandad skola där många olika personligheter passar in. Ni som fortfarande tvekar på erat val ska fan ta och överväga att välja herrmode, tro mig det är FETT värt.

Skrivet 2013-01-23 kl. 14:26:28
Tiffanie //

Den som känner sig intresserad av Hermods borde komma hit och skaffa sig en egen uppfattning av skolan då det inte stämmer att den är "skitdålig" :)

Skrivet 2013-01-23 kl. 14:32:49
HSS "Hitman" //

Vad är det för skit jag läser? Det märks tydligt att du inte vet ett skit om skolan. Och att uttala sig om något man inte vet något om ska man passa sig för. I Hermods så tar vi "hand" om varandra mer än vad vi gör i någon annan skola.

Reppa Hermods.

Skrivet 2013-01-23 kl. 14:34:20
Hss Hitmans hitman //

HERMODS IS DA SHIT!!

Skrivet 2013-01-23 kl. 14:40:26
carl von kladd //

Nu vill jag att du bemöter oss zara. kommer skicka min pappa på dig.

Skrivet 2013-01-23 kl. 14:45:25
smart //

Hej! Hermods är en utav de få skolor som sticker ut. jag själv går på Hermods och är jätte nöjd. har du varit på något utav våra öppna hus? när du först utrycker dig om att det är en "skitskola" men sedan i frågar sätter du dig själv?.... smart. de som sitter och säger att det är en lallar skola är dem som antagligen är mentalt dysfunctionella och varit tvunga att sluta för att de egentligen inte klarar av tempot, tycker du kan göra ytligare ett inlägg då du har varit på öppet hus och faktiskt vet något om skolan.

Skrivet 2013-01-23 kl. 16:29:56
hermodselev //

Vet inte varifrån du fått uppfattningen av att hermods är skit och Anna som skrev förr har också fel. Ja, vi hade en lärare som inte var så bra men så fort vi sa till så byttes läraren ut så nu har vi jätteengagerade och kunniga lärare. För att inte tala om gemenskapen mellan klasserna. Man vågar vara sig själv och ja, det finns de som behöver hjälp i vissa ämnen och då har skolan satt in en massa extraresurser så att man får läxhjälp, mattestöd, extraspanska, franska, kinesiska mm.
Tycker verkligen man ska komma hit och få en egen uppfattning om skolan. Jag gjorde det och jag ångrar inte mitt val av skola en sekund.
De ställer höga krav på en och lärarna bryr sig verkligen. Så skriv inte något som inte är sant. Det är en ny skola men jag tycker absolut att Hermods skulle kunna jämföras med en av de gamla, bra skolorna. Så jag håller med "smart" om att du bör göra ett inlägg med argument till VARFÖR skolan inte är bra.

Skrivet 2013-01-23 kl. 20:18:17
HSS "Oden" //

Hej, jag går som många av föregående talare på Hermods. Hermods är en riktigt bra skola (enligt mig) och passar just mig fantastiskt med sitt halvdags schema. Då jag har mycket fritidsaktiviteter. Tycker du bör skaffa egna grundade uppfattningar, att göra som du att gå på lösa rykten slutar aldrig bra. //HSS medlem

Skrivet 2013-01-23 kl. 22:36:46
HSS "Oden" //

Hej, jag går som många av föregående talare på Hermods. Hermods är en riktigt bra skola (enligt mig) och passar just mig fantastiskt med sitt halvdags schema. Då jag har mycket fritidsaktiviteter. Tycker du bör skaffa egna grundade uppfattningar, att göra som du att gå på lösa rykten slutar aldrig bra. //HSS medlem

Skrivet 2013-01-23 kl. 22:36:46
HSS "Oden" //

Hej, jag går som många av föregående talare på Hermods. Hermods är en riktigt bra skola (enligt mig) och passar just mig fantastiskt med sitt halvdags schema. Då jag har mycket fritidsaktiviteter. Tycker du bör skaffa egna grundade uppfattningar, att göra som du att gå på lösa rykten slutar aldrig bra. //HSS medlem

Skrivet 2013-01-23 kl. 22:36:47
HSS "Oden" //

Hej, jag går som många av föregående talare på Hermods. Hermods är en riktigt bra skola (enligt mig) och passar just mig fantastiskt med sitt halvdags schema. Då jag har mycket fritidsaktiviteter. Tycker du bör skaffa egna grundade uppfattningar, att göra som du att gå på lösa rykten slutar aldrig bra. //HSS medlem

Skrivet 2013-01-23 kl. 22:36:48
HSS "Oden" //

Hej, jag går som många av föregående talare på Hermods. Hermods är en riktigt bra skola (enligt mig) och passar just mig fantastiskt med sitt halvdags schema. Då jag har mycket fritidsaktiviteter. Tycker du bör skaffa egna grundade uppfattningar, att göra som du att gå på lösa rykten slutar aldrig bra. //HSS medlem

Skrivet 2013-01-23 kl. 22:36:49
Anonym //

Haha så rolig kommentar: HSS "Hitman"

"Vad är det för skit jag läser? Det märks tydligt att du inte vet ett skit om skolan. Och att uttala sig om något man inte vet något om ska man passa sig för. I Hermods så tar vi "hand" om varandra mer än vad vi gör i någon annan skola."


Personen skriver ju själv om saker den inte vet, för den kan ju knappast veta hur exakt alla andra skolor är och att man tar hand om varandra mer på hermods xD

Skrivet 2013-01-24 kl. 17:22:18
Emelie //

Hej! Hur mycket kostar frakten från Vs?

Skrivet 2013-01-28 kl. 19:31:56
URL: http://emelieasps.blogg.se
Inthira //

Din låt Uncover ligger 2 i Top List på Spotyfi! Blev du förvånad över detta när du fick veta det?

Skrivet 2013-02-10 kl. 12:51:57
Emma Svensson //

Hej zara! Jag har en fråga.. Fyller du i dina ögonbryn? Kan du inte göra nån video på när du sminkar dig? :)

Skrivet 2013-02-12 kl. 16:41:55
URL: http://emmasfotoon.blogg.se
Alva Strömberg //

Hej!
Jag såg en äldre bild på dig när du var väldigt vig. Är du fortfarande lika vig och kan gå ner i splitt/spagat? Kan du visa en bild hur vig du är nu?

Skrivet 2013-02-16 kl. 11:46:29
Anonym //

vad har du för betyg i skolan? hur klarar du av skolan när du är så känd, blir det inte jobbigt att hålla koll på allt? hur vet vilka som är dina riktiga vänner och vilka som är med dig för att du är känd? btw. älskar din musik!!!

Skrivet 2013-03-02 kl. 23:27:36
Hanna //

Ååhh hej zara jag tycker att du har så vackert hår så ja undrar om du kan visa vad du använder för shampo och balsam det vore jätte gulligt om du kunde det på din blogg kram Hanna (:

Skrivet 2013-03-03 kl. 20:29:07
Wienna //

Hej Zara! jag älskar alla dina låtar men vilken tycker du bäst om och hur mycket från skalla upp till 10?

Skrivet 2013-04-08 kl. 14:01:23
URL: http://www.wiennacoolis.bloggo.nu
Wienna //

kolla in min blogg den är ny!!

www.wiennacoolis.bloggo.nu


den näst bästa bloggen i hela världen förutom din!<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3(:

Skrivet 2013-04-08 kl. 14:02:48
URL: http://www.wiennacoolis.bloggo.nu
elin //

Ska du gå på den där skolan i tingsryd? har hört de.. men vet nt om de är sant..

Skrivet 2013-04-08 kl. 16:25:10
Jag //

Hur lång är du?

Skrivet 2013-07-18 kl. 20:24:30
Naomi //

Wow! This can be one particular of the most helpful blogs We have ever arrive across on this subject. Basically Wonderful. I’m also an expert in this topic therefore I can understand your effort.

Skrivet 2013-07-31 kl. 17:59:27
URL: http://www.iamsport.org/pg/blog/yNoemiLoveu
Brooklyn //

Awesome blog post.Much thanks again. Fantastic.

Skrivet 2013-08-01 kl. 10:10:48
URL: http://thebestshoelifts.weebly.com/
Märta //

Kan du skriva vad din mailadress är? Vill kontakta dig om en grej.

Skrivet 2013-08-08 kl. 15:36:40
dafina //

hej, jag undrar om du har färgat ditt hår nån gång? om du har hur många gånger och vilken färg?

Skrivet 2013-09-20 kl. 19:03:58
Anonym //

Är du kittlig? Vart är du mest kittlig?

Skrivet 2013-09-27 kl. 13:27:07
Sara //

Heej, om jag minns rätt så tror jag du hade köpt ett serum för ögonbrynen/fransarna för att de skulle växa lite eller vad man nu ska kalla det, tänkte bara fråga ifall det funkade bra och vad det var för serum? (:
PS. Vill helst att du svarar på mejl istället för inlägg om det är okej, skulle också verkligen uppskatta ifall du svarade (:

Skrivet 2013-11-13 kl. 23:13:24
iman //

vart bor du asså bor du i USA eller bor du i sverige?:)

Skrivet 2013-11-19 kl. 20:12:47
Siaam //

Har du någon gång prov rökt? Röker Ludwig? :)

Skrivet 2013-12-03 kl. 17:07:04
Noor //

Hej undrar bara om du är Vänn med någon som heter adelina

Skrivet 2013-12-15 kl. 08:27:07
Noor //

Hej undrar bara om du är Vänn med någon som heter adelina

Skrivet 2013-12-15 kl. 08:27:08
Affe //

Hur känns det att vara känd och vara den snyggaste tjejen i sverige?

Skrivet 2014-07-07 kl. 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0