äännuuu meeer frågor och svar

Om man använder ray ban med modellen outdoorsman. Kan det ut som ögonbrynen sitter ihop? Är så himla rädd för det.

Haha jag förstår vad du menar! Ja, alltså det kan ju se lite roligt ut om man har brun överliggare, men min är ju vit så det är ingen risk för det. För vem har kritvita ögonbryn? haha. Bilderna är gamla.
 

Har hört från diverse folk i din krets att du är vääldigt bitchig/dryg, oskön, och så vidare, någon aning om varför folk uppfattar dig så? 

Enligt din IP bor du i Karlshamn hahaha så varför skulle du känna folk i ''min krets''. Du kanske inte alls bor där för IP grejerna brukar ju inte stämma perfekt men jag var tvungen och kolla eftersom jag själv tycker jag är trevlig. Det är oftast sånna här kommentarer som är heeelt påhittade. Jag kanske är lite blyg eller trött ibland men aldrig otrevlig. Om du nu tycker det vet jag inte varför, men sen ska man inte tro på allt man hör. 

 

Lite sugen på att köpa nya brillor. Vet bara inte vilka. Vill antingen ha dem klassiska eller dem där outdoorsman. Vilka brillor skulle du valt av dem? Pallar inte köpa båda, lite halvt onödigt också.

Jag köpte båda hehehehe för jag kan inte bestämma mig, men jag tycker nog dom vanliga om du ska köpa ett par. 

 

Får du månadspeng? isåfall hur mycket?

Jag får en tusenlapp varje månad, men den gör jag tyvärr av med väldigt, väldigt fort så jag brukar be mamma om mer och säger ''du får tilbaka nästa månad'' men så blir det ju aldrig haha. 

 

Dina bilder är helt underbara. Vilken kamera använder du? Elr photoshopar du dina bilder?

Tack så mycket! Jag har en Canon EOS 1100 D, en vanlig, rätt billig kamera som dom flesta har! Den är suuperenkel och bra om man bara vill ta vanliga bilder, om man inte är proffsfotograf liikkkssooommm. Jag lägger en effekt som man gör på Instagram. Jag äger inte Photoshop, jag fattar inte vad man gör? Haha. Hannas posarrumpa i spegeln hihihi.

 

Hur får man instagram på datorn?

På instagrams hemsida kommer det ju bara upp typ en bild på en iPhone, men om du knappar in ''instagram.com/______'' (___ är ditt namn) så kommer det en liten flik längst upp i högra hörnet där det står Log in. När du har loggat in vet din dator det, då slipper du göra det varje gång. Taaddaaa.

 

Man ska inte kunna höja nästan 100 poäng på en termin. Det är totalt ologiskt. Jag tror att du ljuger. Eller så är dina lärare heelt borta och ger dig fel betyg? På en termin ska man nämligen inte få höja mer än ett snäpp, alltså från exempelvis C till B, men inte C till A. Om du dessutom inte lägger ned någon tid på skolan förtjänar du inte 260 poäng, haha.

Vad är det som är ologiskt? Jag höjde mig från F i matte till ett D och jag tänker höja mig till minst ett C nästa termin. Så du menar att om skulle haft F i alla ämnen så är det omöjligt för att mig å ut med högre än 160 poäng? Nej, Nej, Nej. Vem är lögnaren som berättat det här för dig haha? Jag känner en kille som höjde sig från 195 till 290 på ett år, det är självklart att det går! Bara man kämpar. Vad jag förtjänar är väl upp till dig och säga. Jag kanske inte lägger ner tid på min svenska uppsats t.ex men jag vet att jag är bra på att skriva, så då kan jag göra andra saker istället. Jag är bra på det mesta bara att jag inte lägger ner tid och om jag gör det den här terminen kommer det ju gå ännu bättre. 

 


ELSA //

Snälla Snälla Snälla kan du svara på den här frågan?
Om man älskar att sjunga, kan du ge något bra tips som man ska tänka på? :D

Skrivet 2013-01-02 kl. 13:08:44
URL: http://www.svenssoneelsaa.blogg.se
:) //

Kan du lägga en bild på Ludwig ?

Skrivet 2013-01-02 kl. 13:14:47
klara //

jag har en fråga, på din instaprofilbild så har du något nudefärgat läppstift/läppenna? skulle vart så tacksam
om du kunde svara vad för produkt du använde
dig av! kram

Skrivet 2013-01-02 kl. 13:15:45
Emmy //

Zara du är min största idol!!!:) skulle inte du kunna maila mig eller ringa mig? Kramar!!<3

Skrivet 2013-01-02 kl. 13:18:47
Elin //

Du är bäst Zara!
Fråga gärna något på min frågestund och få en fet länk! <3

Skrivet 2013-01-02 kl. 13:43:33
URL: http://nattstad.se/elinlampi
Victoria //

Hej, kommer du ihåg hur det var att vara med på Talang när du typ var 8-9? Var det pirrit, spännande, kul eller helt enkelt pinsamt? Skulle vara kul att få höra vad du tycker :)

Skrivet 2013-01-02 kl. 13:53:10
URL: http://vickaans.blogg.se
Måns //

Varför funkar inte sökmotorn på din blogg?

Skrivet 2013-01-02 kl. 13:53:15
annika //

Fina solglasögon! :) Jag undrar bara att vad är din favvolåt just nu?
Tacksam för svar...
//Annika <3

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:22:03
martina //

Hej! Hur kopierade du in den rörliga bilden? För när jag gör det blir det bara en bild utan att den rör sig?

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:22:57
Matilda //

Måste bara säga att jag bor i lägenhet och dom som bor ovanför oss har spelat din låt Uncover två gånger i rad nu på väldigt hög volym haha :) Låten är grym! Din blogg med förresten :).

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:24:35
Lollo //

Det är ju ett nytt betygssystem, så det skitsvårt att få två snäpp högre. Och för att få så mycket bättre betyg krävs mer än bara lägga ner mer tid på det, speciellt när man inte lade ner någon tid terminen innan.

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:26:35
Hannah //

Ville bara kommentera här lite random sådär, att jag har läst din blogg i ca ett och ett halvt pr och aldrig slutat läsa den.! Haha älskar dina gamla videobloggar från typ några år sedan, så jävla rooolig jag typ dör haha. Men iallafall skulle inte du kunna videoblogga mer ?
Snälla Zaraaaa skulle va skitkul, btw så älskar jag ditt utseende, din röst, din blogg och typ allt. Typ skrivit tio liknande kommentarer tidigare fast aja. Puss från moi !

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:27:18
URL: http://hannosh.blogg.se
Anonym //

Det är klart man kan höja sig två snäpp. Jag hade D i syslöjd och har nu B. Liksom varför skulle man inte kunna höja sig. Om lärarna ser att man ligger två steg högre upp, då är det väl självklart att man ska kunna höja sig.

Åh älskar ray ban. Har inga men ska nog köpa till våren

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:46:36
Sandra //

Vilka härliga bilder :)

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:48:44
URL: http://ssandralundqvist.blogg.se
Emma //

Hej! Jag undrar vart du köpte din kamera och hur mycket den kostade ungefär, jag behöver en kamera men är verkligen inte ett proffs så dendär du har verkar perfekt! Och i inlägget " Godnatt Sverige" är det ju massor bilder, vart redigerade du dom? :) Tacksam för svar.

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:49:13
URL: http://emmmaofsweden.blogg.se
Lisa //

Hej Zara!
Din blogg äger, läser den 24/7, den är BÄST!!!!!
det skulle vara jääääätte snällt om du ville länka min blogg, min blogg är inte allt så stor....:(
//Lisa

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:54:44
URL: http://lizaslife.blogg.se
Lisa //

Hej Zara!
Din blogg äger, läser den 24/7, den är BÄST!!!!!
det skulle vara jääääätte snällt om du ville länka min blogg, min blogg är inte allt så stor....:(
//Lisa

Skrivet 2013-01-02 kl. 14:54:45
URL: http://lizaslife.blogg.se
Sanna- //

Först och främst måste jag bara säga att jag är så otroligt imponerade utav dig, du sjunger så otroligt bra och uncover går inte att sluta lyssna på längtar tills den släpps på spotify! Och du tar svarar på de negativa kommentaren så bra!!
''
Åh blir så irriterad när jag ser vad vissa kommenterar, de verkar tro att de vet så mkt. Blir less på folk som klankar ner på andra, när dom i självaverket inte vet ett skit hur det är.

Du är bäst

kram sanna

Skrivet 2013-01-02 kl. 15:01:29
Anonym //

Haha jag har typ kritvita ögonbryn;(

Skrivet 2013-01-02 kl. 15:01:35
Sanna- //

Lite frågor;

Okej denna fråga kanske är tidig att ställa

Men vad funderar du på att gå för linje på gymnasiet, känner du att vill satsa fullt ut på musiken eller vill du gå typ natur eller sam?


Vart shoppar du oftast?

Tycker du det är viktigt med märkeskläder?

Eftersom att du är känd, är det någon som har velat bli vän med dig som innan inte har tagit kontakt med dig innan du blev det?

Okej den frågan formelerade jag kanske lite konstigt, men ja du förstår nog :))

Skrivet 2013-01-02 kl. 15:05:02
Nicole //

frågestund på min blogg<3 ställ gärna några <3 :)

Skrivet 2013-01-02 kl. 15:20:59
URL: http://nickikolan.blogg.se
Kicki //

En fråga som jag sååå gärna vill ha svar på,
Vilka fotoappar rekomenderar du till Iphone ?

Skrivet 2013-01-02 kl. 15:51:05
Hannah //

Zara du är verkligen bäst!! Kan du snälla svara på det här! Efter du vunnit talang hur var det då att gå i skolan? Fick du mer eller mindre kompisar?, för min kompis hade varit och sjungt på nått stort (inte alls lika stort som talang) och efter hon kom tillbaka till skolan sa alla till henne att hon var en bitch, trodde hon var bäst osv hon blev jättener tryckt! :( har det hänt dug också eller? Skulle vara jättekul om du svarade!! :D

Skrivet 2013-01-02 kl. 16:22:40
elin //

jag har höjt mina betyg från 150 till 245

Skrivet 2013-01-02 kl. 16:42:05
URL: http://elinsolstrandd.blogg.se
Ylva //

Var har du köpt din svarta moncler jacka, och hur mycket kostade den?!? :D Den är verkligen super snygg och passar dig perfect! ;)
Snälla svara!!!! <3

Skrivet 2013-01-02 kl. 16:43:19
Emelie //

Sjukt vad du har förändrats! Snygg du är!!!!!

Skrivet 2013-01-02 kl. 17:02:19
URL: http://lindblad.blogg.se
ke //

detta är en länk till Zaras instagram:
http://web.stagram.com/n/zaralarsson/

Skrivet 2013-01-02 kl. 17:48:20
Anonym //

Vad betyder sassyxp sry för en mobbad kommentar men jag har fått så himla olika uppfattningar om vad de betyder:)

Skrivet 2013-01-02 kl. 18:02:29
Anonym //

Alltså sassy int sassyxp ;)

Skrivet 2013-01-02 kl. 18:02:56
LOL //

Du är medveten om att man kan ändra sin IP-adress?

Skrivet 2013-01-02 kl. 18:22:04
Anonym //

Håller med Lollo, det krävs mer än att bara lägga ned tid. Om du hade F i matte förut, så kommer du förmodligen inte att lyckas särskilt bra på de nationella proven eftersom de innefattar all den matematik som du har läst under ALLA år och inte bara denna termin. Men hur som helst, din blogg är amazing! Din sångröst också, helt galet hur bra du sjunger.

Skrivet 2013-01-02 kl. 19:50:18
Ellen //

Heeej! Du sa förr att dina låtar skulle komma ut den 2 januari men jag har suttit tills nu nästan hela dagen väntat o sökt, väntat o sökt osv. :/ Sååå, när kommer låtarna ut? :)

Skrivet 2013-01-02 kl. 20:11:16
Edith //

Självklart kan man plugga upp betyg! Är man smart men lat så hänger det bara på en själv. Jag hade "skitbetyg" (G och VG) i åttan, gick ut nian med MVG i allt utom träslöjd och bild.

Tänk logiskt: Om du får MVG (eller A som det heter nu) på alla prov ni har under hela året, vad spelar det då för roll om du hade G (eller E/D) året innan?

Om det är som den där tjejen sa, att man bara kan höja ett snäpp, ska alla som har E i åttan ge upp då? Helt ologiskt.

Skrivet 2013-01-02 kl. 20:22:43
URL: http://dithphoto.blogg.se
Selma //

Alltså du som ställde sista frågan, bara så att du vet så är det ett nytt betyg som gäller för varje termin, visst, kan vara jävligt svårt att höja sig fler snäpp på en termin men det beror på dig själv och hur mycket du kämpar.

Skrivet 2013-01-02 kl. 20:57:24
URL: http://selmas.blo.gg
Tea //

Hej! Kan man lägga upp bilder på instagram från datorn?? Kram

Skrivet 2013-01-02 kl. 21:52:40
URL: http://teaslife.blogg.se
Emma //

du är bäst Zara, skulle betyda guld om du svarade på detta! :) typ skriva tack eller något! :)

Svar: haha tack så hemskt mycket!
zara

Skrivet 2013-01-02 kl. 21:54:12
URL: http://Emmakaisa.devote.se
Ida //

Hej Zara, en fråga bara. Jo kan man redigera sina bilder på instagram på datan? Kanske konstigt formulerat men du svara på en fråga förut att man kan logga in på insta på datan. Okej...nu vart det ännu konstigare :D

Skrivet 2013-01-02 kl. 22:03:56
URL: http://iddas.blogg.se/
johannes //

Sista frågan var bara totalt ologisk..
Jag gick ut med 315 (2 vg)
I åttan gick jag ut med 145.

Skrivet 2013-01-02 kl. 22:12:18
Astrid //

Ang kommentaren om att du är dryg osv så har jag också hört saker om dig av folk i din skola. Nämligen att du springer in i andra klassrum och typ skriker och sen går ut igen, och typ att du gör det för att du vill ha uppmärksamhet osv. Haha, enligt mig så är du jävligt kul om det är sant. Men enligt dem som har berättat det så är det ganska jobbigt när hon typ har prov och så kommer du och ba: "Haaaalloooojjj" och sen går, förstår dem lite.. Haha

Skrivet 2013-01-02 kl. 22:35:24
Lisa //

Är det typ svårt för dig att få nya vänner? Eftersom du är känd osv. T.ex, jag helt random vill bli vän med dig för jag har sett dig på tv och du verkar skön, trevlig osv. Inte bara att du är känd, utan att jag vill verkligen bli vän med dig, kan det så enkelt att släppa in vänner i ditt liv?

Skrivet 2013-01-02 kl. 23:43:12
Therese Ekendahl //

klart man kan höja sig mer än 1 snäpp.
det säger iaf mina lärare. har man vart mindre bra ena året, och nästa termin fokuserat mer på plugget samt höjt sig är det klart att man ska få de betyg man förtjänar! ;)
du e riiiktigt grym Zara!

Skrivet 2013-01-03 kl. 01:24:49
URL: http://thereseekendahl.blogg.se
Therese Ekendahl //

klart man kan höja sig mer än 1 snäpp.
det säger iaf mina lärare. har man vart mindre bra ena året, och nästa termin fokuserat mer på plugget samt höjt sig är det klart att man ska få de betyg man förtjänar! ;)
du e riiiktigt grym Zara!

Skrivet 2013-01-03 kl. 01:24:49
URL: http://thereseekendahl.blogg.se
Johanna //

Vilket sammanträffande! Jag har lika kamera som dig :D

Skrivet 2013-01-03 kl. 08:43:49
URL: http://johannasomskar.blogg.se
Anonym //

Man kan inte alls bara höja sig ett litet snäpp :P ifall man verkligen går från att inte plugga och lägga ner tid på skolan till att plugga mycket och lyssna på lektionerna så kan man höja sig ganska mycket :) Det är ju olika från person till person liksom. Finns inget "neej så kan man inte göra, det är exakt samma för alla, ingen kan höja sig mer än någon annan"

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:58:43
Anonym //

Ursäkta men ja har vita öonbryn :(((

Skrivet 2013-01-03 kl. 13:21:14
Edith //

"Ursäkta men ja har vita öonbryn :(( "

Förlåt men gud vilken gullig kommentar :*

Till dig som skrev det: Har sett många med ljusa/vita ögonbryn och de ser inte konstiga ut för det. Don't feel bad

Skrivet 2013-01-03 kl. 16:32:00
URL: http://dithphoto.blogg.se
emmy //

Köpte du något till ludwig i julklapp? isf vad ? ;)

Skrivet 2013-01-03 kl. 18:02:59
Lea Ahlstrand //

Jag har gått från E till C i massa ämnen så det går visst! Haha vad är det för pajasar som lägger ner tid på att skriva hat/negativa kommentarer? DU ÄGER ZARA! Ta aldrig åt dig av alla losers och deras fåniga comments, puss!

Skrivet 2013-01-03 kl. 18:18:11
URL: http://leaahlstrands.blogg.se
edit //

jag har en fråga: vad tycker dina vänner och din pojkvän om din "sångkarriär"? :DD

Skrivet 2013-01-03 kl. 20:29:39
URL: http://byeditr.blogg.se
Julia //

Hahah asså sista kommentaren... Jag höjde mig också med hundra meritpoäng på en termin, varför är det så omöjligt lixom?

Skrivet 2013-01-04 kl. 17:09:27
URL: http://andren.blogg.se
Ellen //

Vilket år är du född? Vilket år är Ludwig född? Vad använder du för smink, märke? Din blogg, älskar den!

Skrivet 2013-01-04 kl. 23:17:21
Helena //

Haha, jag kanske klassas som efter nu, men. Jag gick in på instagram via datorn, men hur tar jag bilder via datorn på instagram?

Skrivet 2013-01-04 kl. 23:52:15
URL: http://becauseimagirl.blogg.se
Emma //

alltså sista frågan hahah varför skulle man inte kunna höja sig mer än ett snäpp? Jag höjde mig från E till B i bild på termin! :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 19:29:36
Moa //

Vilken klädaffär köper du flest kläder ifrån? /Moa

Skrivet 2014-01-02 kl. 21:24:14
URL: http://novaph.blogg.se
Anonym //

Kan du ta bild på ditt smink snälla jag vill också köpa de smink du använder det är så fint

Skrivet 2015-06-11 kl. 03:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0