juldagen

Hej bloggisen. Jag hoppas ni alla hade en fin och mysig jul. Det hade inte jag. Fyfan. Jag blev så fruktansvärt förkyld och mådde dåligt, sedan hände en grej som pretty much gjorde hela 2013 till det sämsta året ever. Så tyvärr, fick jag ingen mysig och fin jul. Jag fick mest pengar och småsaker. Som sagt hade jag inte direkt förväntat mig något pga att jag reda fått så mycket innan jul och presenter är inte  in familjs starka sida. Jag känner mig lite inspärrad på Julafton haha. Och varför ska man klä upp sig för sin familj? Jaja. Julen är härmed inte min favorithögtid. 
 
Glöm inte nu, kära vänner, att ni kan fortfarande vinna 1000 kr på miinto.se om ni vill ha en liten sen julklapp till er själva eller någon annan. Gå in på Miinto.se och kika på vad ni vill ha, tryck sedan hääääär för att vara med och tävla. Lätt som en plätt! Glöm inte att skrolla ner sidan (det var många som inte förstod). Jag skulle bli så glad om alla ville vara med, för om tillräckligt många deltar kommer en ny tävling snart! Jag önskar att alla får världens bästa Juldag istället, inklusive jag haha. 
 
Var det någon som kollade på 1 klockan 20.00 igår förresten där jag var med och sjöng min nya låt Carry you home?

Julia //

grym blogg har du i alla fall zara!

Skrivet 2013-12-25 kl. 11:42:38
URL: http://juliakarlsson.webblogg.se
jenny //

Ja jag såg dig i går, du var helt underbar :)Aaj då vad jobbigt :/ Jag vart också sjuk (inte nu) men för några år sedan fast då fick jag bara en jävla hög feber... skiit tråkigt att vara sjuk på julafton... Hoppas du mår bättre idag!!!

Skrivet 2013-12-25 kl. 11:44:34
Anonym //

Jag kollade nu på svtplay och du är så sjuuuukt bra! Herreguuuud! Du är verkligen gryyyyym!!!

Skrivet 2013-12-25 kl. 11:51:06
ida //

Hoppas du mår bättre snart! och att allt blir bra :D!!!!

Skrivet 2013-12-25 kl. 11:56:25
URL: http://nattstad.se/idaaldebert
Amanda<3 //

Krya på dig! Och hoppas nästa jul blir bättre för dig!❤❤

Skrivet 2013-12-25 kl. 12:01:14
Astrid //

Hej! Såg Nobeluppträdandet och märkte att du kom av dig i början. Jag vill bara berömma dig för hur jäkla BRA du räddade det! Asså fan, du är så ung men är ändå en sån stor stjärna redan nu, såååå imponerande! Jag känner inte dig alls men jag blev faktiskt stolt över dig där för hur bra du räddade det haha. BRA gjort! Inte vem som helst skulle ha gjort det. Happ, var bara det jag ville säga :) Tusen kramar till dig!

Skrivet 2013-12-25 kl. 12:04:56
Emma //

Jäklar vad bra ditt uppträdande var på den Nordiska julkonserten! Din röst och låten är grym!! Fortsätt med det du gör!

Skrivet 2013-12-25 kl. 12:12:35
ebba //

åååh min julafton var sämst så det är så skönt att höra någon som för en gångs skull inte berättar om sin fantastiska mysiga jul bless you

Skrivet 2013-12-25 kl. 12:12:38
Anonym //

Men asså, hur ska vi veta när du uppträder när du aldrig skriver när du ska uppträda...? -_-

Skrivet 2013-12-25 kl. 12:31:56
Moa //

Kanske ska börja läsa inläggen haha. Hon har skrivit i alla fall en gång att hon skulle va på tv på julafton 20.00

Skrivet 2013-12-25 kl. 12:37:00
Emiliapiggys //

Åh krya finaste Zara, hoppas du blir bättre snabbt. Jag hade inte heller den bästa julen... Men det där med pretty hurts i ditt förra inlägg asså jag blev nästan tårögd. Att folk ens kan med att säga så till världens vackraste människa. Du är jätte söt utan smink. Med smink oxå såklart. Men Zara du kommer alltid vara min ängel mitt liv. Och du är helt perfekt som du är!

Skrivet 2013-12-25 kl. 12:40:12
URL: http://zaralarssonfanclub.bloggplatsen.se
Moa //

Kan du länka till klippet på svtplay?

Skrivet 2013-12-25 kl. 12:41:44
Elsa //

Du sjöng jättebra, du borde absolut vinna pris på P3-GULD galan.
Synd att du blev sjuk. Förresten vad var det som gjorde "pretty much att 2013 blev det sämsta året ever"?
Du är perfekt som du är...

Puss Och Kram finaste Zara

Skrivet 2013-12-25 kl. 13:25:29
Matilda //

Låten var såååå himla bra Zara, du kan inte göra nått dåligt!

Skrivet 2013-12-25 kl. 13:34:20
Matilda Carlsson //

God fortsättning :)

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:02:20
URL: http://matildacarlssonss.blogg.se/
ANNA //

Jag kollade och du var asbra! :))

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:07:16
URL: http://gustavssonanna.blogg.se
Eljesa //

Ja, jag kollade hur grym som helst! Nya låten är verkligen aaas gryym!! Krya på dig Zariiiissh

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:14:12
Matilda 17 år och rullstolsburen //

Synd att dagen inte blev nå bra för dig! Men krya så mycket. <3

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:16:44
URL: http://skogsrusset.se
Anonym //

Puss på dig Zara😘😘

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:18:33
Anonym //

Puss på dig Zara😘😘

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:18:34
Elin //

Jag måste verkligen säga att du är så jävla grym Zara! Ända sedan jag hörde Uncover första gången har jag följt dig, jag hejade och röstade på dig i Talang men glömde bort dig sen men nu är du tillbaka och bättre än någonsin! Jag var i USA i somras och lyssnade sönder alla låtar du hade gett ut då, så sjukt bra! Din röst är helt amazing men hela du verkar underbar! Du känns så naturlig och är alltid så vacker - även utan smink. Hur kan folk ens kommentera att du skulle vara ful utan smink? Om de stackars töntarna tycker det så är det så men det ska man väl inte behöva höra? Du är så fantastisk och bäst och jag hoppas att du inte tar åt dig för mycket, lyssna på alla dina fans som älskar dig. Du är Sveriges Beyonce, larremannarnas kung. Jag tycker du är så jävla duktig, du skriver vad du tycker och tänker här i bloggen. Du skriver det alla tänker men ingen vågar säga högt på grund av rädsla. Jag älskar dig för att di är naturlig, du kan skratta och leva som vanligt och går inte runt och leker superkändis och fjortis. Du känns bara som en vanlig tonåring som lever sitt liv, även om det såklart är lite annorlunda! Zara, du är supercool, helt grym, världens bästa artist och en underbar person! Jag hoppas verkligen att du läser detta för du är värd att få höra det här. Jag längtar verkligen till ditt album och kommer köpa det på iTunes direkt när det kommer. Hoppas du får en jättebra resa till Thailand och sola lite åt mig också! Lycka till i framtiden Zara och god jul! Du ska veta att vi fans finns här för dig! Du är så hävla stark! Kram

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:29:01
alma //

tack för att du skrev det här. hade inte heller en bra julafton och de kändes som att jag var den enda eftersom att alla verkar såå himla glada o nöjda för att det är jul. skönt att veta att man inte är ensam<3

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:45:19
hanna //

vad tråkigt att höra :(<3

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:46:51
URL: http://hannahansson.blogg.se
Elin //

Jag måste verkligen säga att du är så jävla grym Zara! Ända sedan jag hörde Uncover första gången har jag följt dig, jag hejade och röstade på dig i Talang men glömde bort dig sen men nu är du tillbaka och bättre än någonsin! Jag var i USA i somras och lyssnade sönder alla låtar du hade gett ut då, så sjukt bra! Din röst är helt amazing men hela du verkar underbar! Du känns så naturlig och är alltid så vacker - även utan smink. Hur kan folk ens kommentera att du skulle vara ful utan smink? Om de stackars töntarna tycker det så är det så men det ska man väl inte behöva höra? Du är så fantastisk och bäst och jag hoppas att du inte tar åt dig för mycket, lyssna på alla dina fans som älskar dig. Du är Sveriges Beyonce, larremannarnas kung. Jag tycker du är så jävla duktig, du skriver vad du tycker och tänker här i bloggen. Du skriver det alla tänker men ingen vågar säga högt på grund av rädsla. Jag älskar dig för att di är naturlig, du kan skratta och leva som vanligt och går inte runt och leker superkändis och fjortis. Du känns bara som en vanlig tonåring som lever sitt liv, även om det såklart är lite annorlunda! Zara, du är supercool, helt grym, världens bästa artist och en underbar person! Jag hoppas verkligen att du läser detta för du är värd att få höra det här. Släng gärna in en kommentar när du sett det hör om du vill. Jag längtar verkligen till ditt album och kommer köpa det på iTunes direkt när det kommer. Hoppas du får en jättebra resa till Thailand och att idag blir lite bättre än igår. Hur mår du nu? Hoppas verkligen att du mår bättre, aldrig roligt att vara sjuk ju :/ Lycka till i framtiden Zara! Du ska veta att vi fans finns här för dig! Du är så hävla stark! Kram

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:55:46
Elin //

haha, råkade skicka det två gånger..? Aja, skrev till lite på den ena kommentaren i alla fall ^^

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:56:55
Elin //

och sen blev det lite slarvfel överallt, skriver på mobilen och har autokorrekt, haha :P

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:57:41
Cecilia - Träning, Foto & Vardag. ❤ //

Åh, vad synd att din julafton inte blev nå bra. Men hoppas din juldag blir bra!! :)

Skrivet 2013-12-25 kl. 14:59:38
URL: http://ceciliasj.blogg.se
Erik //

Hej Zara!

Är det någon av er eller om huvudpersonen själv kan avslöja när den nya singeln släpps? Itunes eller Spotify?

Tack

Skrivet 2013-12-25 kl. 15:02:54
Linn //

Hej Zara. Jag är en tjej som också bloggar, och undrar om du kunde göra ett inlägg och skriva och berätta lite om hur du gjorde din design? skulle li sjukt glad, för har hållit på med min blogg ett tag men vet inte hur jag ska göra min deging och header..!

Skrivet 2013-12-25 kl. 15:59:29
Mansimannen //

Gjorde din kille slut?

Skrivet 2013-12-25 kl. 16:07:11
Ida Emma //

Åh den där tävlingen ska jag va med i :D

Skrivet 2013-12-25 kl. 16:27:58
URL: http://idasteinwalls.blogg.se
Elina //

Såg på det nyss, superbra! Verkligen!!

Skrivet 2013-12-25 kl. 16:34:52
alma och tekla //

tråkigt att du mådde dåligt.. <3

Skrivet 2013-12-25 kl. 17:25:25
URL: http://altee.blogg.se
Amanda Johansson //

Varför skriver du inte när du uppträder?
Hade jätte gärna velat se det.
Får se om jag kan kolla på det på nätet :)
KRAM

Skrivet 2013-12-25 kl. 17:47:05
URL: http://aamandastyle.blogg.se
Anonym //

Den va JÄÄTTEBRA ZARA!!!!

Skrivet 2013-12-25 kl. 18:15:41
Emelie //

Julen är inte min favorit heller, men min familj älskar den och då blir man glad för de är glada :)

Skrivet 2013-12-25 kl. 18:21:25
URL: http://nattstad.se/bymelli
Jessica Johansson //

Hej kolla gärna in på min blogg :) kram

www.nattstad.se/jessicacharlottas

Skrivet 2013-12-25 kl. 18:55:34
URL: http://www.nattstad.se/jessicacharlottas
Emma //

Här kan ni se
http://www.svtplay.se/video/1680103/nordisk-julkonsert

:)

Skrivet 2013-12-25 kl. 19:03:00
URL: http://emmandens.blogg.se/
Emma //

spola fram till typ 41.30

Skrivet 2013-12-25 kl. 19:08:59
URL: http://emmandens.blogg.se/
jusse //

Hej jag har skrivit en kort historia om mobbning och om en utsatt tjej som verkligen ger en än tankeställare. Snälla gå in och läs den och säg vad du tycker och din åsikt kram

Skrivet 2013-12-25 kl. 19:22:48
URL: http://jusses.blogg.se
Anonym //

Hej zara!
Undrar bara lite om tävling. Ska man gå på deras Facebook sida
Och sedan gilla den bara eller?

Skrivet 2013-12-25 kl. 22:48:06
URL: http://hibaaq.blogg.se
Max //

Vad var det som gjorde 2013 sämst?
Fick du nyss reda på att Sverige inte kommer spela vm eller?

Skrivet 2013-12-26 kl. 01:43:09
Lovisa //

Kollade igår och den var sååå himla bra älskar den <3

Skrivet 2013-12-26 kl. 02:05:32
Frida //

Super bra uppträdande! Love it!❤

Skrivet 2013-12-26 kl. 03:13:13
URL: http://www.nattstad.se/fridamichelles
Anonym //

har du & ludwig gjort slut?:(

Skrivet 2013-12-26 kl. 19:58:41
Emma //

Du är verkligen så fin Zara! :)
Kram

Skrivet 2013-12-26 kl. 20:31:38
URL: http://photoalbums.blogg.se
Maria //

Så himla bra, bästa låten hittills, och du är så proffsig!

Skrivet 2013-12-26 kl. 20:47:01
Ida //

Du var så sjukt duktig på julkonserten och låten var hur grym som helst!! <3

Skrivet 2013-12-27 kl. 18:03:20
Anonym //

Slut med Ludde?

Skrivet 2013-12-27 kl. 23:45:19
malin //

kollade nyss på svtplay. HERREJÄVLAR VAD DU ÄR GRYYYYYYYMM

Skrivet 2013-12-28 kl. 07:37:09
URL: http://malineeriksson.blogg.se/
mia //

Du är alltid missnöjd, när du uppträtt, får saker. Du har så mycket, men är ändå alltid tjurig över någonting.
Det verkar vara jobbigt att alltid vara sur och missnöjd över saker. Hoppas nästa jul blir bättre för dig. Och att det som stör dig lägger sig för dig och att du kan gå vidare, istället för att haka upp dig och va missnöjd. Din mamma verkar gå ner i spagat för dig och du nämner aldrig hur snäll hon är som följer med dig eller låter dig göra allt detta, hon hade kanske velat lägga mer tid på sig själv och träffa vänner istället för att serva dig när du jobbar. Du tjänar dessutom egna pengar men får fortfarande pengar av din mamma till dyra saker. Det är inte coolt att vara egoist och missnöjd, snarare sorgligt. Du kanske ska göra lite mer för din familj istället för att dem ska fixa och ordna för dig. Om jag betedde mig så mot min mamma då skulle hon dra in allt roligt för mig tills jag ändrade mig och slutade att enbart se till mina egna behov. Sorry, men du är aldrig nöjd och du gör roliga saker mest hela tiden och har dessutom en karriär. Livet är tyvärr inte rosa skimmer 24/7.

Svar: Först så talar du om för mig att jag inte får klaga, sen att ''livet är tyvärr inte rosa skimmer 24/7. Det vet jag väl? Du vet väl inte vad jag går igenom? Eller? Blir så trött på sådana som du. Jag är självkritisk och jag betalar ALLT själv.
zara

Skrivet 2013-12-28 kl. 14:28:28
Emelie //

Du gjorde framträdandet hur bra som helst! :D
GRYM!! Din röst är helt magisk

Skrivet 2013-12-28 kl. 23:34:02
URL: http://www.nattstad.se/Emelierantala

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0