gracias

 
Hej lilla bloggisen. Jag vill säga tack till er som lämnat snälla kommentarer efter Nobel Preace Prize framträdandet. Även om jag inte håller med föröker jag ta åt mig och jag blir jätteglad. Ni är så himla fina. Idag körde vi ett litet genrep för Julshowen jag håller på att spelar in här i Danmark. Det kändes riktigt bra att äntligen få köra något helt nytt och fräscht! Så spånnande! Btw glömm inte att skicka in bidrag till BadBoystävlingeennn! Puss.

HOLLYWOOD DREAM //

Kul att det kändes bra :)

Skrivet 2013-12-14 kl. 00:24:20
URL: http://hollywooddream.blogg.se
fanny //

du var så himla duktig. stort av dig att våga. grymt jobbat zara!!

Skrivet 2013-12-14 kl. 00:24:58
Anna //

Du var superduktig Zara!!!

Skrivet 2013-12-14 kl. 00:46:57
Hanna //

snygg!!

Skrivet 2013-12-14 kl. 00:51:13
URL: http://hannahansson.blogg.se
Isabelle Verdien //

Jag och en tjej från borås ska träffas och vi bor cirka 1 och en halv timme ifrån varann bara för att vi vill träffa dig :* Du är världens bästa<3

Skrivet 2013-12-14 kl. 07:27:56
URL: http://iisabelleverdien.blogg.se
Sara //

Framträdandet var inte dåligt alls. Du lät lite nervös i början bara, sen lät det gudomligt bra!

Skrivet 2013-12-14 kl. 08:24:24
Maja //

ååh, härliga bildet!

Skrivet 2013-12-14 kl. 08:25:34
URL: http://www.majaa.webblogg.se
Anonym //

Såg en video från nobel när dusajöng, fattar seriöst inte vad du är ledsen över? Du satta varje ton och sjung starkt och skit fint och såg inte allt nervös ut, svärt om du såg skit självsäker ut!! Du borde absoluuut inte vara missnöjd över framträdandet jag fick gåshud
Puss

Skrivet 2013-12-14 kl. 08:26:40
Anonym //

Såg precis videon från youtube och var beredd på nåt dåligt eftersom du är så besviken, men herregud va bra du sjöng och du ska verkligen vara megastolt för de va ett sv de bättre uppträdanden jag sett iaf.

Skrivet 2013-12-14 kl. 09:21:59
Bohemhoe //

Så roligt, du va så jäkla bra oxå!

Skrivet 2013-12-14 kl. 10:20:07
URL: http://bohemhoe.blo.gg/
- //

Men vaaa hur kan du tycka att du var dålig?! Du var exakt lika duktig som vanlig och du ska vara sååå jävla stolt över att du stod framför alla dom människorna och levererade det bästa du kunde, och det allt man kan begära från någon! Sjukt duktig var du. Glöm inte det!! Dom tankarna om att det var odugligt borde försvinna åt helvete för du var asgrym

Skrivet 2013-12-14 kl. 10:42:40
- //

Men vaaa hur kan du tycka att du var dålig?! Du var exakt lika duktig som vanlig och du ska vara sååå jävla stolt över att du stod framför alla dom människorna och levererade det bästa du kunde, och det allt man kan begära från någon! Sjukt duktig var du. Glöm inte det!! Dom tankarna om att det var odugligt borde försvinna åt helvete för du var asgrym

Skrivet 2013-12-14 kl. 10:42:40
Emma V //

http://www.youtube.com/watch?v=m1_9dg9pvzU&src_vid=jxOqhdyBHXM&feature=iv&annotation_id=annotation_2558751349

Bad Boys Today Remix (Do It Yourself Version)

Skrivet 2013-12-14 kl. 10:53:56
URL: http://emmavinell.blogg.se
Amanda<3 //

Jag håller på tränar till badboys tävlingen! Kram

Skrivet 2013-12-14 kl. 11:16:16
Zara-fan //

Är det du på bilderna? För isåfall är du vääääääääldigt lik Rihanna på bilderna! Men älskar dig zara vill bra att du ska veta att du är min förebild och du var skit duktig. Kram!

Skrivet 2013-12-14 kl. 11:17:10
Josefin Åkerholm //

Är en tolvårig tjej som driver en blogg med massa inlägg om mina dagar. Har varit med om saker ingen borde vara med om som kommer sitta kvar för livet.
Skulle verkligen uppskatta om du kikade in på min blogg och kanske till och med la en liten kommentar så att jag själv kan kika in på din egen blogg sen ;)

Skrivet 2013-12-14 kl. 11:21:24
URL: http://akerholm.blogg.se
Malin //

Du verkade lite nervös i början, men det är ju självklart. Allting var ju hur bra som helst och du behöver inte alls vara så missnöjd! Jag satt och rös igenom hela låten.

Skrivet 2013-12-14 kl. 11:50:39
URL: http://mmalinjosefins.blogg.se
Anonym //

Zara! Jag tycker du var helt fantastisk! Du ska absolut inte vara besviken med det framträdandet! Har tittat på nästan alla youtubeklipp där du sjungit låten, och när jag hörde hur besviken du blivit efter detta uppträdande så trodde jag ju att det skulle låta surt och darrigt, men jag måste säga att det lät minst lika bra som alla andra gånger du sjungit den! :) förstår om du är självkritisk, är likadan själv, att du kanske hör "småfel" som ingen annan lägger märke till. Men försök bara tänka på nu hur fantastiskt duktig du är! Och att det säkert var just det som 99% av alla i publiken också tänkte. Tycker du är grymt modig som ens vågade stå där! Grymt jobbat!

Kram från Sofia uppi Norrland :)

Skrivet 2013-12-14 kl. 11:53:53
URL: http://soifas.blogg.se
Jasmin //

Hej! Jag kollade på klippet på Youtube! Du tappa bort dig en gång, händer alla! Annars var de ju sjuuukt, verkligen inget att må dåligt över! Tycker du ska vara stolt! <3 Kram

Skrivet 2013-12-14 kl. 13:25:34
Jasmin //

Hej! Jag kollade på klippet på Youtube! Du tappa bort dig en gång, händer alla! Annars var de ju sjuuukt, verkligen inget att må dåligt över! Tycker du ska vara stolt! <3 Kram

Skrivet 2013-12-14 kl. 13:25:36
Josefin 18 år //

Jag visade min mamma ett klipp från när du sjöng, och frågade om hon märkte att du missade texten, men hon märkte ingenting. Du gjorde en snygg räddning och jag tror bara att dom som kan texten märkte att du missade

Skrivet 2013-12-14 kl. 14:37:46
Kajsa //

Trodde det var Rihanna haha :D

Skrivet 2013-12-14 kl. 14:55:49
Meja //

ÅÅÅÅH så lik babe riri på bilden. Min gudakvinna!! Riri alltså.

Skrivet 2013-12-14 kl. 15:28:11
Ellen //

Helt seriöst, jag har inte lyssnat på ditt framträdande förns nu. Jag ser helt ärligt inget fel på det, jag tycker du lät lika bra som vanligt.
Jag säger inte det för att vara snäll, om det skulle ha gått svindåligt så skulle jag sagt det. Du var jätteduktig Zara!

Skrivet 2013-12-14 kl. 15:31:32
becca //

du är så otroligt grym, och det är helt naturligt att bli nervös vid ett sådant tillfälle, men du var så otroligt bra ändå <3

Skrivet 2013-12-14 kl. 15:56:16
Medina //

Sara, Sara, Sara...vännen! Nerverna tog över lite, so what?! DU VAR SÅ JÄKLA BRA!!!! Jag vill bara skaka om dig och säga "du är grym, fattar du inte det?!". Jag skulle svimmat på scenen om jag var du. Sluta grubbla över små misstag, det händer alla artister och det vet du. Alla uppträdande är inte perfekta, utan unika på sina sätt. Det lilla misstaget gjorde dig så mycket modigare! Jag tror att alla tänkte så efter ditt uppträdande.
När du står på scen tänk inte på hur nervös du är och att du kommer göra bort dig, tänk istället på hur mycket musiken betyder för dig, hur mycket glädje du får av att sjunga, för att sjunga, är det bästa som finns!
Jag håller tummarna för dig tjejen, du kommer gå långt. <3

Skrivet 2013-12-14 kl. 17:05:14
Jennifer //

Du var jääätteduktig! :o :D ♥

Skrivet 2013-12-14 kl. 17:50:17
URL: http://jenninenni.blogg.se
ZANDRA //

FIN BLOGG!

Skrivet 2013-12-14 kl. 20:38:38
URL: http://zandralinnea.blogg.se
Anonym //

Hej Zara! Jag tycker att det va ett väldigt bra
framträdande med tanke på hur sjukt mycket
folk det var där oxå! Bra jobbat!

Skrivet 2013-12-14 kl. 22:39:51
Stina //

Bara jag som tycker att hon ser ut som Rihanna på denna bilden haha? Sjuukt bra är du Zara!

Skrivet 2013-12-14 kl. 23:21:27
Sara //

Jag tittade nyss på ditt nobelframträdande och fick gåshud över hela kroppen, det var riktigt riktit vackert.

Sen till att vara självkritisk, det ska man vara för det är då man hela tiden pushas till att bli bättre. Men ta det inte för långt bara för då blir man mindfucked. Kram till dig!

Skrivet 2013-12-15 kl. 10:23:10
sten är gott //

Du var grym<3

Skrivet 2013-12-15 kl. 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0