bitch behave

 
No one knows what it means but it's provacative! Niggas in Paris.
 
Fick hem några sköna beanies från Madlady.se. Jag älskar verkligen beanies, och tydligen Ludde med för han snodde med sig en ''Homiés'' och ba AJ LAV DIS ONE! Haha, så han fick den. Ikväll ska jag nog dejta min kära pojkvän. Då kan vi sitta med våra beanies på Texas Longhorn, bion, eller vart vi nu går, och se ut som ett sånt där matchande par. Mys. Även om man varit tillsammans länge är det alltid lika kul att gå ut och göra något speciellt. En datenight, bara han och jag. 
 
Dat shit cray HÄR Homiés HÄR alla andra snygga beanies HÄR.

Amanda<3 //

Neee vad snygga mössor! ❤ Kram

Skrivet 2013-12-03 kl. 12:35:58
Amanda<3 //

Menade mössa* hehe

Skrivet 2013-12-03 kl. 12:40:37
Vanz //

Zara, jag tycker du borde göra ett inlägg i bloggen om hur du hinner med skolan samtidigt som du har allt annat omkring dig! Menar, dem flesta som läser din blogg och följer ditt liv måste ju vara tonåringar..? Vore riktigt intressant och se hur Du klarar av skolan och även musiken på samma sätt. Hur du reser runt om i världen, går på event osv. men samtidigt har skolan att tänka på?
Det inspirerar mig. Hur du klarar det! Sen att det inte alltid går uppåt är ju förståeligt, du är en människa precis som oss andra. Ba för du e lyckligt lottad så betyder det inte att det inte skulle kunna gå dåligt för dig :)
Jag önskar ett inlägg om hur du klarar allt.

Skrivet 2013-12-03 kl. 14:30:10
Make the seconds count //

Är det där vogue mössan kommer ifrån?

Skrivet 2013-12-03 kl. 14:35:52
URL: http://makethesecondscount.blogg.se
Cecilia - Träning, foto & vardag //

Haha vad härlig första bilden var.

Skrivet 2013-12-03 kl. 14:52:54
URL: http://ceciliasj.blogg.se
anonym :DDDDDD //

Hej alla perfekta människor!
Ta gärna en liten titt in på min nya bloggis, http://finasssste.blogg.se/
puss!! <3

Skrivet 2013-12-03 kl. 14:53:05
Matilda //

HAHAHA, jag tittade just på hemsidan där du köpte mössorna! Och då såg jag en där det stod " B!tch i'm famous" du borde ha köpt den, fatta kul!!!:''')

Skrivet 2013-12-03 kl. 16:40:19
Vendela Nilsson //

såå snygg mössa!

Skrivet 2013-12-03 kl. 17:10:18
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Tina //

Jag tycker det är synd att du aldrig svarar på kommentarer, menar om du vill att folk ska stötta och rösta på dig så tycker man ändå att du borde läsa igenom kommentarerna och svara på dina fans frågor. Jag har 5 frågor jag hoppas du svarar på.

1: Hur är det att gå i skolan där alla känner igen dig, får du många blickar och frågor?
2: vad tycker din pojkvän om att du är känd? och hur länge har ni vart tillsammans?
3: Kan du inte visa hur sminkar dig dagligen?
4: tjänar du mycket pengar på att vara känd?
5: hur ser ditt kommande år ut ?

Skrivet 2013-12-03 kl. 17:50:39
ZANDRA //

GRYM BLOGG!

Skrivet 2013-12-03 kl. 20:18:44
URL: http://zandralinnea.blogg.se
Emma //

Hej Zara! Ska till LA i mars med vänner, men har så svårt att hitta ett bra hotell med bra läge m.m. Du är ju där ofta, så tänkte fråga vilket hotell du brukar på bo där?
Tack!
P.S. Du är grym!

Skrivet 2013-12-03 kl. 21:18:20
Linda //

Coolt!

Skrivet 2013-12-04 kl. 23:24:50
URL: http://lindablogg.blog.com/
Anonym //

Angående julkalendern.. Jag vet inte om du minns honom, men kommer du ihåg Romeo. Den killen som spelade Leo som barn i äkta människor och du la upp en bild med på instagram o bloggen för lääänge sedan? Han har en av huvudrollerna i årets julkalender, han spelar ju Sten i stenåldsfamiljen! :)) Roligt att vet ifall du inte visste.. Kram

Skrivet 2013-12-05 kl. 14:57:06
Anonym //

Du liknar Lindsay Lohan på andra bilden :o

Skrivet 2013-12-06 kl. 15:39:47
dasha //

dig sval coolaste sol du är min Jag älskar dig så mycket jag avgudar precis

Skrivet 2013-12-06 kl. 16:26:27
Emma //

Alltså hur vågar du använda N-ordet? Seriöst du har ingen fkn respekt

Skrivet 2014-01-21 kl. 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0