question/answer

Vilken Victoria Secret´s body mist doftar godast enligt dig? för jag hade tänkt att beställa några men ska beställa via internet så vet ju inte hur dom doftar. 
 
Jag väääät inte! Min favorit är lätt 'give a little pink' men den är ju från the pink collection och inte den vanliga flaskan om du förstår. Tycker den doftar amaaazing! Annars Cheer love. Mina favoriter ↓ 
Give a little pink längst ner till vänster.
 
 
Kan inte du visa vad du köte på Missoni Lindex?
 
Jooo jag kommer ju ha på mig grejerna, så då får ni se dom i outfit-inlägg i såå fall! 
 
 
Har du Urbanears plattan?
 
Vad är det? Hahaha.
 
 
Känner du Agnes Stenberg?
 
Nej, det kan man inte säga att jag gör. Hon verkar faktiskt väldigt snäll och rolig men som sagt känner inte henne. Vi har bara träffats ett fåtal gånger.
 
 
Skrev inte du för ett tag sen att du gjort en låt?
 
Naaajj, jag har aldrig skrivit en låt i hela mitt liv. Joo, nu ljög ja! Jag skrev ut en hel bok i tvån hahahhaa jag skulle dö om jag hittade den boken nu. Ni vet sådär när man försöker skriva seriösa låttexter om olycklig kärlek när man är runt 8 hahaha. Det är andra i England, Norge, Sverige, USA som skriver låtarna till moi så just nu spelar jag in väldigt mycket i studion och ba säger chacha till ''viktiga'' folk lolz. Men varför har ni så bråttom? Jag har verkligen inte bråttom, jag är 14. Men jag lovar att skriva lite mer vad jag gör osv. 

 
 
 
Hur lång är mr L? Är han helsvensk? 
 
Han är väl runt 1.80 och nooope, he´s not! 
 
 
VART I THAILAND VAR DU?
 
Jag var i Phuket sist jag var där, vilket var förra vintern! Det var sååå himla fiiiint! En stand som var helt sjukt lång, på stranden låg det endast 2 hotel så det var inga folk där, alla var vid poolerna. Jag vill verkligen tillbaka dit och jag får lite smått ångest när jag kollar ut genom föstret just nu.
 
 
Känner du Katarina Diaz? Vad tycker du om henne?
 
Hon går i min klass. Hahahaha jaaa duuu, jag tycker ingenting om henne. Känner henne inte. Kolla hennes blogg här tahahaha. 
 
 
Vilket gymnasium ska du gå på? 
 
Mitt förstahandsval är lätt Östra Real. 

Anonym //

finns victoria secret i London ?

Skrivet 2012-09-27 kl. 21:08:02
Anonym //

går katarina diaz faktiskt i din klass eller driver du? :D varför känner du inte henne då?

Svar: För jag vill inte känna henne hahaha.
zara

Skrivet 2012-09-27 kl. 21:10:49
Anonym //

FORTFARANDE?? NÄR FÅR VI HÖRA DIG SJUNGA?!?!?

Skrivet 2012-09-27 kl. 21:16:50
e //

hej, hurn ska passa mycket kostar en v.s bodymist? Snälllaaa kan du tipsa lite om kläder osv man kan köpa i usa,?plss:) Älskar din blogg zara!

Skrivet 2012-09-27 kl. 21:25:26
e //

HAHAH omg det blev värsta konsiga årdingen på min kommentar där uppe för jag råka faila och typ kopigera och klistra in texten på nått annat ställe jajajajjaja ska stå: hej hur mycket kostar en vs bodymust. Kan du tippsa om kläder man kan köpa i usa om man ska diiiiiiiiiiiit. osvosvosv.Kan ba säga att detta blev fail jaojoajao hoppas du fattar peaceeeeeeee breeeeeee. okej nu låt ja som en p1222 men orkar inte skriva seriöst för har redan failat sönder.
Okej seriöst nu.
1. hur mycket kostar en vs modymist(nämmen seriöst det är ju ba att söka på googleee hur lat får man va, hatar när folk frågar sånna simpla saker)
Okej men snälla kan du skriva i ett inlägg om kläder och saker man borde passa på att köpa om man är i usa. Eller nåtttttttt tack och förlåt för ja är flumm och jajajaj bockar och tackar om du svarar i ett inlägg..:D:D:

Skrivet 2012-09-27 kl. 21:31:29
Emma //

Bara så du vet så i östra real så är det knaas!! Nej, men min kompis syrra går där och det är tydligen massa droger haasch och allt..

Skrivet 2012-09-27 kl. 21:44:39
Anonym //

MAN KAN INTE BESTÄLLA VÄTSKOR ALLTSÅ BODY MISTS PÅ NÄTET!

Skrivet 2012-09-27 kl. 21:53:09
Julia //

Känner du Bianca Nilsson?

Skrivet 2012-09-27 kl. 22:07:45
Melinda //

Varför ska du lätt välja östra real? :)

Skrivet 2012-09-27 kl. 22:17:12
URL: http://melindaa.blogg.se
Zara help meee please //

Hejsan Zara om du svarar på min fråga så kommer jag att vara evigt tacksam o du kmr hjälpa mej så sjukt mkt. Det är så att jag o min kille har gjort slut för mer än en månad sen så jag undrar hur gick det till när du och mr L blev tillsammans igen ? snälla berätta hur det gick till .. tack så mycket
älskar din blogg <3

Skrivet 2012-09-27 kl. 22:56:17
Emmz //

Hejj Zara! Det här han inte något med dom andra kommentarerna elr något att göra haha men jag undrar ifall du typ kunde lägga ut en video om hur du sminkade dig på dom där jääätte snygga bilderna du la ut nyss?! Du la ut en på instgram också där du skrev ''jag sa ju att jag hade tråkigt @malviz'' elr nått sånt haha:) jaja ifall du känner för det så kan du ju göra det! Skulle säga också att du är så gryyyyymt chill och cool och åååh bara älskar dajjj hahaha! Kraam:)

Skrivet 2012-09-27 kl. 23:02:20
Amanda //

Min syrra går på östra real ;)

Skrivet 2012-09-28 kl. 07:31:59
elen //

Are you going to engage in a sexual act at the age of only 14?
I am disillusioned very much in that case.
You only like a man.

Skrivet 2012-09-28 kl. 07:52:52
Anonym //

Sjung haaaalo någon gång;P

Skrivet 2012-09-28 kl. 13:05:34
A. //

Du tänker bara välja Östra för att det är en "statusskola", erkänn!? Varför ska du gå där när du egentligen vill satsa på musiken? Du borde välja Rytmus eller nåt...kommer du läsa ekonomi på universitetet sen eller?

Skrivet 2012-09-28 kl. 14:51:51
A. //

E: dum du är, det var ju du som skrev och frågade vad en vody mist kostar och sen skrev du att man är dum och lat om man frågar det...?

Skrivet 2012-09-28 kl. 14:55:18
Clara //

Har den parfymen längst ner till höger med blommorna , visst luktar den ammmazzing !

Skrivet 2012-09-28 kl. 18:03:08
A //

2 frågor! För det första, har du bytt skola? :o
för det andra, hur träffades du och Ludwig? Kulturama? :)

Skrivet 2012-09-28 kl. 19:10:11
Emmmmaa //

Vad kostar "Give a little Pink"? Hahaha undrar bara för att jag skaa åka till ´New york på höstlovet!:)
Occch hur många body mist har du?<33

Skrivet 2012-09-28 kl. 19:43:07
Johanna //

Är du och Ludwig fortfarande tillsammans? :)

Skrivet 2012-09-28 kl. 21:30:30
Hanna //

Kan du säga vart någonstans heter vattenparken (adress så man kan bara fråga en thailändare) ska ditt i år :)

Skrivet 2012-09-28 kl. 21:53:08
Hilda //

Urbanears plattan är en sorts urbanears, alltså typ det finns olika sorters urbanears och plattan är en sort:)

Skrivet 2012-09-29 kl. 08:25:53
Hanna //

Hej asså jag ska till NYC på höstlovet kan du snääälllaaa tipsa om bra butiker att shoppa i osv? Vore sååå najjjjssss ;P
Löv yår blögg btw !!

Skrivet 2012-09-29 kl. 09:27:13
Anonym //

Vet du om L höll på med någon annan under tiden ni "inte" var tillsammans? ;)

Skrivet 2012-09-29 kl. 10:06:12
Agnes Stenberg //

Men för att Östra är sssooofft!

Skrivet 2012-09-29 kl. 14:12:44
Elin //

Hur länge håller några spray vs body mist? Ska man kombinera med parfym eller räcker det med body mist? Tacksam för svar! :)

Skrivet 2012-09-29 kl. 19:10:00
katarina diaz //

sjukt jävla random länk.

Skrivet 2012-10-02 kl. 17:52:08
Linn //

Lovespell luktar godast eller bombshell fast det är en perfym älskar victoria secret !!!

Skrivet 2012-10-03 kl. 15:47:34
shoe lifts for women //

I uncovered your web page via search motors even when looking for the connected topic, your web page demonstrated up up. give many as a consequence of you for the fabulous blog. Amazing skills! hold on man, you rock!

Skrivet 2013-08-03 kl. 08:56:37
URL: http://adjustableheell.insanejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0