J A G V I L L J U

 
Hahaha så jävla konstigt.. Jag skulle följa min vanliga från min private (en extra follower ni vet hehehe) haha nej men så kom den här symbolen upp!!! Jättekonstigt! Hur visste Instagram att det var jag liksom? Jag var ju inloggat från ett annat konto... Hahah litt kuel, don't you think?

Sara //

Gillar din blogg & instagram, Zara!

Skrivet 2012-09-27 kl. 19:01:55
URL: http://Sarasdestiny.devote.se
Henk //

Snabb nördgissning: Om du bara loggade ut från din ena användare o in på den andra direkt så känner nog Instagram av att du är fortfarande på samma "smartphoneadress", lite som en dators ip-adress, och att båda kontona därmed är dina :)

Skrivet 2012-09-27 kl. 19:31:57
Moa //

Båda kontona kanske står på samma mailadress? 😊

Skrivet 2012-09-28 kl. 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0