för att göra en lång historia kort

I helgen har jag inte gjort något speciellt egentligen. Det var skönt att bara komma ut och träffa folk! I fredags skulle vi till vi någon fest hos Rebecca i Vasa stan men det slutade i kaos och alla 200 ungdomarna fick dra sin kos någon annanstans. Jag, Adiam, Lucinda, Carmelo, Sebbe, Camilo och Ludwig drog hem till Carmelo. På lördagen var det nästan samma folk men hemma hos Ludwig. Vi tog de bara lungt! Det var faktiskt väldigt mysigt! 
 


Haha åh älskling, världens gulligaste! 

Hannah //

HERREGUU!!! vem är din dösnygga kompis högst upp? :O <3

Skrivet 2012-09-10 kl. 21:09:53
Sara //

Är ni ihop igen?

Skrivet 2012-09-12 kl. 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0