question/answer

Vad kostade dom? Vart beställde du dom?
 
Om du menar solglasögonen gick jag till NK och beställde dom. Dom var slut överallt så då fick dom skicka efter ett par från Italien. Det var därför det tog så lång tid. Dom kostade 1600-någonting. 
 

vad tycker du om Bianca Nilsson? har hört att hennes rykte inte är det bästa.. är hon en sådan idiot som alla säger?

Vi är inte nära vänner men jag, personligen, tycker hon är jättetrevlig och rolig! Vem fan bryr sig om hennes ''rykte''? Är du en sån person som bara går efter vad folk säger kommer du aldrig bli omtyckt eller. Folk säger väl antagligen sjukt mycket om mig också, vad ska man göra? Lär känna personen sen kan du säga vad du vill. Jag tycker hon är skitgullig.
 
 
Du visade en bild på när du var i Thailand i Phuket, jo jag ska nämligen åka dit i vinter och min fråga till dig e om det var bra shopping där?
 
Beror på vart du ska. Jaaaa, det är helt ok... Jag hatar fejkväskor osv men om du bara vill köpa fina kläder, smycken och sånt finns det ganska mycket. I både gallerior och på gatan. Dock kan man ju inte pruta i en vanlig affär, som man kan på gatan. 
 
 
Ska du på språkresa i sommar till Malta eller har jag dröömt? 
 
Du har drööömt haha.
 
 
 


Hann t //

Kan du inte berätta om vilka ställen du var i när du var i USA, ska dit i sommar och vill veta ställen att besöka :)

Skrivet 2012-10-07 kl. 12:26:03
URL: http://hannat.devote.se
Sara //

Kan inte du lägga upp en bild på dig och din syster och berätta lite om eran relation om ni är mycket med varann eller bråkar ni mycket och så? :D

Skrivet 2012-10-07 kl. 14:42:13
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Sanna //

är du 98a eller 97a?

Skrivet 2012-10-07 kl. 14:55:37
Josefin //

har du varit på språkresa någon gång, eller ska/vill du åka? vart isåfall? :)

Skrivet 2012-10-07 kl. 15:31:11
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0