Min dator är paj

Hej bloggisen! Min dator är helt broken, totalt död, trasig, osv osv och det kommer inte vakna till liv om vi inte fixar den för 10.000 och då köper jag nog en ny.. Just nu mobilbloggar jag men jag hatar det så det kommer nog inte hända så ofta. Om ett tag kommer mina bröder Alva, Nelly, Paulinne och Selma svara på frågor OM mig hihi spännande!

Just nu sitter jag i alla fall på tåget påväg till St.Eriksplan där jag ska träffa Ludwig och Max. Det har inte hänt ett skit under tiden jag inte bloggat, har bara pluggat typ.. Igår var jag med Adiam, sen åkte vi till Bromma och träffade dom andra. Vi hörs senare! Puss


Anonym //

Snälla kan nån säga vad man gör med tungan när man strular??

Skrivet 2012-10-20 kl. 22:29:25
Lea //

hahahahahahhah bästa anonym ^

men hallå svara... e adiam eritrean ??

Skrivet 2012-10-21 kl. 23:02:25
Emma Kadestam //

Jag vill verkligen att du läser mitt blogg inlägg. Du har hjälpt mig många gånger jag varit ledsen eller känt mig svag. Din musik har talat till mig. och du är en natru begåvning. Jag är tacksam över att du sjunger för du har hjälpt mig många stunder ! Puss & Kram
Emma 16år

Skrivet 2012-12-14 kl. 10:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0