godnatt världens bästa

Jag blir så otroligt glad för alla fina kommentarer! Ni gör på riktigt mina dagar lite bättre, ni är helt klart bäst! Jag vet inte vad jag ska säga, jag blir bara så himla glaaad! All of it right back at yaa. Imorgon ska jag till skolan oavsett hur jag mår eftersom jag har spanskaprov och jag hatar att hamna efter med sånt! 
 
Annars sitter jag och lyssnar på gamla Destinys Child låtar.Love it! Varför gör ingen sån musik längre? Bara massa untzuntz dunkdunk autotune bajsmusik.. Eller nu överdriver jag, men ni fattar vad jag menar. Jag har fastat hel ´för bug-a-boo hihi. Totally jag! Jag stalkar alla, ringer en miljon gånger om man inte svarar, skickar en miljon sms, ringer kompisar för att få tag på personen osv hahahahahahaha fyfan vad jobbig jag är! Dock bug'ar jag ju inte stangers höhö. Skön låt i alla fall. Godnatt alla fina! 
Skitgammal bild från i somras. Haha kolla fräknarna! Förlåt för att jag inte lägger upp nya bilder men nu är kameran återfunnen (Pappa tog med den till Ryssland hehe) så det blir ändring på det! 
 
 
 
 

Emma //

Tack Zara!!❤ Du är så himla bäst!!! Din blogg är bäst & allt som har me dej att göra är bäst!
Fin bild föresten....
Lycka till på spanska provet Zara!

Skrivet 2012-10-11 kl. 05:58:02
Madde //

Kan inte du lägga upp en video på när du sjunger? Btw, du är så söt *avis*

Skrivet 2012-10-11 kl. 07:28:41
EmmaE //

haha då vad det inte konstgt att du inte hittade den ;)

Skrivet 2012-10-11 kl. 09:11:35
URL: http://emmandens.blogg.se
Cayman17 //

I will keep my fingers crossed for you. ;-)

Skrivet 2012-10-11 kl. 10:55:14
Julia //

Kan du inte visa hur du sminkar dig? vorre super kul att se, för du är sååå fin :)

Skrivet 2012-10-11 kl. 13:50:57
grulel //

Kan inte du visa hur du sminkar diiiig? Tycker du sminkar dig sjukt snyggt och framhäver dina kindben med ditt rouge! Lååhl ;P Men vore uppskattttttttat iallafall <3333333 Bye qt

Skrivet 2012-10-11 kl. 13:56:30
ELSA //

vad har du för kamera? du får så himla fina bilder :))

Skrivet 2012-10-11 kl. 16:57:03
kmk //

Shit vad mycket push up du har /hade :O

Skrivet 2012-10-11 kl. 17:14:26
Anonym //

Sara du så sjukt vacker asså älskar hur dj klär dig och allt med dig, helt klart den bästa bloggen

Skrivet 2012-10-11 kl. 22:28:11
Anonym //

hej zara!
jag och mina vänner ligger alltid och pratar om hur jävla vacker du är, haha vi är sjukt avundsjuka på ditt liv... tänkte bara fråga om det verkligen är så som det framstår i bloggen? att du glider runt på stockholms "fina" gator, shoppar på hollister osv och går på fina tjejmiddagar där alla är så fint uppklädda? det verkar så jäkla glamouröst! kan du inte berätta lite om din vardag?
kram!

Skrivet 2012-10-14 kl. 13:24:09
Anna<3 //

Hej sara! Jag heter anna och är bff med din granne anna sjöström som dok oxå går på kulturama. Ha det bra!

Skrivet 2012-10-15 kl. 21:47:09
URL: http://www.alltidanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0