allt möjligt

Tar en bild från Insta eftersom jag är på pappis dator och har iiinga bilder.
 
Heeejjj guys! Vad gör ni en lördagskväll som denna? Gissar på att många sitter hemma, det gör även jag! Jag vägrar gå ut i dethär vädret. Det är ju bara svinkallt. Jag pluggade klart för inte så länge sen och ska nog sätta på en film eller kolla på Tårka aldrig tårar utan handskar eftersom jag missade det senaste avsnittet? Kollar ni på den serien? Så sjukt bra, love it! På tal om Love it älskar jag Icona Pops nya låt ''we got the world''! Gå in och lyssna på den nu. Sviieeenbra.
 
Imorgon ska jag träffa Erik. Herregud vi har inte setts på ett halvår och han var ju min bästis i skolan liksom. Wtf happend? Åh vad jag saknar honom. Jag saknar Ludwig också, alleles för många timmar sen vi sågs hehe. Vi hörs sen, puss! ♥

Hanna //

Älskar den!

Skrivet 2012-10-27 kl. 22:44:46
URL: http://whenyousmile.webblogg.se
E //

Vad önskar du dig i julklapp? Du skulle göra ett inlägg om det?

Skrivet 2012-10-27 kl. 23:18:33
Emma //

den är gryyyyyym :)

Skrivet 2012-10-28 kl. 00:32:04
URL: http://emmandens.blogg.se
Maja //

Torka aldrig tårar utan handskar är såååååå sjukt bra men sjukt hemsk oxåååå

Skrivet 2012-10-28 kl. 09:33:05
Anonym //

Vad önskar du i födelsedag/julklapp?
Och hur fixar du dina bryn? haha

Skrivet 2012-10-28 kl. 15:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0