Tjaaata om sol

Jag är så himla avundsjuk på min pappa. Kolla bara bilden under! Han har varit/ska åka till Madagascar, Mauritius, och två till ställen jag inte vet vad det heter. Och så kollar man ut genom fönster här liksom.. Haha. Fatta vad härligt att ta med sig sina underbara kompisar och Mr. L och åka till något varmt ställe nuunununu!

Fast jag älskar vintern, jag är alltid mycket gladare på vintern än sommaren, så jag ska ju inte klaga. Det gör jag inte heller, jag bara önskar lite hehe. Jag gör ju inget annat när jag ligger här sjuk. Jag tänker och kollat på TV!


Emma //

vad jobbar din pappa med? :O

Skrivet 2012-11-05 kl. 21:58:18
URL: http://emmandens.blogg.se
Anonym //

Är din farsa gay?

Svar: Fett gay!
zara

Skrivet 2012-11-07 kl. 13:27:36
Ida Nilsson //

Det hade ju inte varit fel direkt! :O

Skrivet 2012-11-23 kl. 19:55:18
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Tilde R //

Vill så gärna utomlands... Tycker vintern är härlig när snön kommer, men just nu är det bara grått :(

Skrivet 2012-11-24 kl. 23:48:44
URL: http://tilderagnarsson.blogg.se/
cornelia //

ååå vad skönt och vara utomlans önska jag va det med haha ha det så bra Zara vackra du!! :D

Skrivet 2012-12-13 kl. 21:22:40
cornelia //

och en sak till om du svarar mig så blir jag så glad att jag hoppar upp i taket!! snälla zara vakra du snälla !!!!!!!!! du har varit (är) mitt fann sen jag var jätte liten snälla svara!! puss puss



Skrivet 2012-12-13 kl. 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0