Söndag

Hejsan hejsan! Dom senaste dagarna har jag inte gjort något. Har känt mig sjukt hängig, ledsen och trött på livet och igår bröt febern ut. Ganska skönt faktiskt! Då får jag ju chansen och bli helt frisk efter det här istället för att gå runt och vara halvsjuk och trött. Idag har jag sovit hela dagen och igår var jag med Ludwig ett tag i stan. jag tror det var igår... Haha. Jag slipper ju gå till skolan imorgon i alla fall vilket många verkar ha så groov ångest för? Lol.

Många har frågat om vi är tillsammans igen, ja vi blev tillsammans igen för 2 månader sen nu på onsdag. Men både jag och Ludwig säger att det är vår 8de månad, för det har alltid varit han och jag sen första början även fast vi gjorde slut, hade paus och gjorde misstag båda två så har han alltid varit "min". Vi har klarat så mycket skit, det är helt sjukt haha men han är ibland den enda jag litar på, på alla sätt, han är min bästavän, världens bästa pojkvän, han ska ha en medalj för att han står ut med mig vissa dagar. Haha vad djup jag blev nu men så är det och nu slipper ni undra! ❤


Izza //

Grattis! :)

Skrivet 2012-11-05 kl. 08:17:33
URL: http://izzabellan.blogg.se
Louise //

Går du på Kulturama? Vilket gymnasium ska du gå på? :)

Skrivet 2012-11-05 kl. 15:42:21
Isabelle //

Skulle inte du kunna göra ett inlägg om vad man kan önska sig i julklapp som ändå inte är dyrare än 1500 kr :) <3

Skrivet 2012-11-05 kl. 17:02:34
Lovisa //

Hejsan Zara, skulle inte du kunna göra en video där du och Ludwig snackar och så :) skulle vara roligt :) <3

Skrivet 2012-11-05 kl. 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0