Wiiii

Hello Lovers! Idag vad en skön dag i skolan! Niiice. Efter min sista lektion, idrott, så hade mamma sms:at mig helt random och sa att jag skulle till London imorgon! Haha superspontant och så jävla kul! Jag har ju aldrig varit där hih. Är det några ställen man MÅSTE gå på? Nu ska jag gå och gå och ta en powernap/ En väldigt glad tjej.

emma //

ett måste enligt mig är att gå till en pubb och äta Fish&chips! sjukt gott;)

Skrivet 2012-05-16 kl. 19:26:50
Emilia //

du måste gå på madame tussauds!

Skrivet 2012-05-16 kl. 19:42:11
Hanna //

Men vad rooligt!!!<33 Hm... när jag var i London så var jag jue på Hamleys, jag gick en Harry Potterrunda, åt massa god mat och sedan är ju två grunder Madame Taussou och London Eye. Men jag rekomenderar också att gå till en äkta London Pub och beställa in något typiskt Engelskt. Om du redan har testat Fish and Chips så kan du alltid fråga servitören, "Barmastern" (öh.. fail där, jag vet).

Sedan måste du ju åka tunnelbana!!! Bara att stirra på linjekartan är en upplevelse, den är MYCKET större än här i Sverige!

Sedan MÅSTE du ju bara ta dig till något hotell och äta Afternoon tea. Så sjuuuuuuukt gott och väldigt Engelskt!!<33 Åh, nu drömmer jag mig tillbaka!

Ha så roligt i London Zara!!

Skrivet 2012-05-16 kl. 19:42:19
malvina //

Åh, jag älskar Camden. Du måste verkligen dit!

Skrivet 2012-05-16 kl. 19:44:50
URL: http://fannymalvina.blogg.se/
Random //

Jag har bott i england och stället du defenetivt inte vill missa är westfields, ett stort köpcentrum med massa grymma affärer!

Skrivet 2012-05-16 kl. 19:54:47
christiane //

Du mååååste in på Primark på Oxfordstreet! Det är så sjuuukt billiga och fina kläder så det är inte sant. Var där tidigt så slipper du en massa folk. Det är ett big must om man är i London (shoppingmässigt alltså) Kram och ha det så bra!

Skrivet 2012-05-16 kl. 20:00:40
URL: http://christianes.blogg.se/
Ullis :) //

Hej!

Jag tyckte Madamme Tussauds var väldigt roligt så dit tycker jag du ska gå :) Det var också rätt kul och mysigt att åka på sightseeing :)



Om ni kan så köp biljetter hemma för annars blir det dubbelt så mycket att köa.

Skrivet 2012-05-16 kl. 20:01:56
URL: http://ulrikaslife.blogg.se/
London //

Selfridges och primark (: selfridges är ett lite exklusivare varuhus med massa märkes kläder, de ligger på oxfordstreet och sen primark är en super billig affär där de flesta sakerna kostar runt 9 pund det ligger också på oxfordstreet<3

Skrivet 2012-05-16 kl. 20:09:13
URL: http://lovisajs.blogg.se/
fashion, photography, you will love it!! //

Jag tycker att du bland annat inte får missa Juicy Butiken och A&F butiken. Sen om du gillar sushi så rekommenderar jag Kulu Kulu Sushi på rullande band. Sen finns ju det primark och Forever 21 och sådanna butiker också vilket är kul att kolla runt där också :)

Skrivet 2012-05-16 kl. 20:25:33
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/
Agnes //

hela oxford street har ju sjukt grym shopping, sen a&f som ligger på savile row 42, burlington gardens, i närheten av regent street som också har skitbra shopping :) och harrods såklart! dock vet jag inte riktigt var harrods ligger hehe...

och bortsett från shopping så madame tussauds, london eye, finns otroligt mycket saker haha..

Skrivet 2012-05-16 kl. 20:55:04
Anonym //

om du tycker om harry potter kan man åka till stället där det spelades in;) har varit där och det var sjuukt coolt

Skrivet 2012-05-16 kl. 20:57:23
Johanna //

En sak du måste göra är att gå till PRIMARK! Seriöst , du får inte missa det. Dom har typ allt, kläder,skor,väskor,smycken,smink osvosv... Allt är så sjukt billigt också?! Haha lite random sådär men deras hårborstar äger! Hittade en rosa för 10kr och jag som har rätt långt o tjockt hår tycker den är perfektooo. Aja annars får du kika in på river Island ;)

Skrivet 2012-05-16 kl. 21:02:23
URL: http://johannaholmqvist@instagram
annie //



SHOPPING



Juicy Couture: 27 Bruton Street

Abercrombie & Fitch: 7 Burlington Gardens

Harrods (lyxiga märken): 87-135 Brompton Road

Selfridges (lyxiga märken): 400 Oxford Street

Harvey Nichols (lyxiga märken): 109 - 125 Knightsbridge

Primark (superbilligt): 499-517 Oxford Street

GAP: finns överallt

Forever 21: 356-358 Oxford Street

French Connection: 396 Oxford Street



FIKA



Ladurée: Baksidan av Harrods

Starbucks: finns överallt



SEVÄRDHETER



London Eye

Big Ben

Westminster Abbey

Buckingham Palace



ÖVRIGT



Madame Tussauds

Äta Fish and chips

Dricka Afternoon Tea

Gå på musikal

Skrivet 2012-05-16 kl. 21:26:14
URL: http://jagannie.blogg.se/
Johanna //

varit där två gånger, älskar staden!

Madame Tussauds är verkligen ett måste! själv är jag inte mycket för att kolla på byggnader som slott och sånt, men buckingham palace och big ben kan man säkert tycka är coolt att se.

Om ni shoppar (vilket jag hoppas ni gör, grymmaste shoppingen!) måste du in på Primark! sen såklart forever21, river island och de andra grymma affärer vi inte har i pluttsverige!

London eye är häftigt, ett tips, dock sjukt lång kö om man inte har för-biljetter!

ha det grymt Zara!

Skrivet 2012-05-16 kl. 21:53:22
URL: http://thedailygrind.devote.se
Tintin //

Madame Tussauds, Times Square, London Eye, Big Ben, Buckingham Palace, Primark (ett suuuperduuperstort shoppingställe som det är sjukt billiga kläder på, dock måste man gå en bit men det är värt det för en tröja kan kosta upp till 3 pund vilket är typ 30 svenska riksdaler om du inte visste det) Det finns jättemycket att se i London men dom rekommenderar jag verkligen, superroligt där! Massor med god mat och folket är grymt trevligt. Ha det fint i London Zara! Läser din blogg varje dag, den är verkligen grym. Kram!

Skrivet 2012-05-16 kl. 22:14:42
Tintin //

Madame Tussauds, Times Square, London Eye, Big Ben, Buckingham Palace, Primark (ett suuuperduuperstort shoppingställe som det är sjukt billiga kläder på, dock måste man gå en bit men det är värt det för en tröja kan kosta upp till 3 pund vilket är typ 30 svenska riksdaler om du inte visste det) Det finns jättemycket att se i London men dom rekommenderar jag verkligen, superroligt där! Massor med god mat och folket är grymt trevligt. Ha det fint i London Zara! Läser din blogg varje dag, den är verkligen grym. Kram!

Skrivet 2012-05-16 kl. 22:14:53
Sofi //

Harrods, London eye, Madame Tussauds, Laduree, starbucks, Selfridges, oxford street, musikal (billy elliot är bäääst, speciellt när man gillar dans!), a&f, juicy couture, westfields (superstort varuhus som ligger lite utanför stan men verkligen värt det! Har bla Gilly Hicks, juicy, ugg's) afternon tee :)

Haha det var några saker, ha jättekul i london! Puuss

Skrivet 2012-05-16 kl. 22:34:44
Maud //

Okey...

PRIMARK

ZADIG&VOLTAIRE

VANESSA BRUNO (de har supersnygge väsker)

ZARA

A&F

JUICY

TOPSHOP

RALPH LAUREN

jaja

Puss

Skrivet 2012-05-16 kl. 22:43:46
Sara //

Om du gillar palladium åk till westfield west det gfinns en stor butik där! Men glöm ej det fins två westfield så var noga med att komma till west för den är bäst! A&F på oxford är ett måste! Som ett party! Camden market ett jätte fint place! Notting hill får man inte missa! Att. Ta en promenad i hydepark är otroligt mysig! Jag shoppar mest när jag är i london och jag har varit där 9 gånger och är 14 år! Åker i höst nu! Men det är grymmt och shoppa loss

Skrivet 2012-05-16 kl. 23:08:30
madeleine //

Oxford Street: Forever 21, accessorize, The Body shop mm

Westfield Shoppingcentre: Juicy C, Gilly Hicks, Hollister, Topshop, Accessorize, UGGs, True Religion, Lipsy. mm

Primark

Harvey Nichols

Marks & Spencer

London Outlet (kommer inte ihåg vad den heter): Ralph Lauren, Juicy mm

Saville Row: A&F

Harrods

Selfridges

GAP

Starbucks

mm

Sedan bör du se: London Eye

Buckingham Palace, Hyde Park mm

Skrivet 2012-05-16 kl. 23:23:56
madeleine //

o typ boots finns överallt

Skrivet 2012-05-16 kl. 23:24:38
Ida //

OXFORD STREET!!! Där finns huuur mycket affärer som helst att shoppa i!! <3



Och sen är det ju liksom London, haha, där finns ju huuur mcket som helst som nog alla andra redan skrivit. x)

Skrivet 2012-05-17 kl. 10:03:40
clara //

Kul !



Jag var i London och de stället jag ÄLSKADE var , Primark ( så billiga och snygga kläder ) !! Och så ska du besöka Topshop det är liksom tre/fyra våningar av sjuuukt snygga kläder ! :D fick paniik där inne hahah ha det kul <3 ! ;)

Skrivet 2012-05-17 kl. 10:24:35
clara //

Kul !



Jag var i London och de stället jag ÄLSKADE var , Primark ( så billiga och snygga kläder ) !! Och så ska du besöka Topshop det är liksom tre/fyra våningar av sjuuukt snygga kläder ! :D fick paniik där inne hahah ha det kul <3 ! ;)

Skrivet 2012-05-17 kl. 10:25:00
julia //

helt klart oxford street!

Skrivet 2012-05-17 kl. 13:04:13
URL: http://juliaaspler.devote.se
Josefin //

du MÅSTE till oxford street och shoppa, gå till madame tussauds, london eye, big ben. och det är ett måste att åka tunnelbana, och kolla på piccadilly circus :D ! Primark har sååå billiga och snygga kläder! New Look är min favoritaffär i London, de har så snygga kläder att man vill dö när man går in där haha <3

Skrivet 2012-05-17 kl. 19:17:43
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

FAN vad nice! :) har inte vart där men alla säger typ primark, forever 21, victoria sectet, ambercrombie & fitch typ hela oxford street! Ha det asssssss nice! :)

Skrivet 2012-05-17 kl. 21:10:04
URL: http://emmandens.blogg.se/
Anonym //

forever 21!!!

Skrivet 2012-05-18 kl. 12:20:15
Anonym //

Varför ska du dit?

Skrivet 2012-05-18 kl. 12:41:55
Anonym //

Var där år 2010 sist! Det jag rekomenderar är Madame Tussauds och Harrods utan tvekan :)

Skrivet 2012-05-18 kl. 21:09:01
Mira //

Åh vad kul! Kika gärna in på min blogg och läs om mitt liv som modell och min vardag! Kram <3

Skrivet 2012-05-19 kl. 22:40:29
URL: http://miravonderburg.blogspot.com
felicia - fotokobran //

jag vet inte om du redan deltar eller om jag redan talat om för dig att jag har helgens sweetie på min blogg? :D (Hehe, mitt minne är lika kort som en guldfisks ;))

Annars tycker jag du ska pallra dig in och delta, för vem vill inte ha fler besökare så himla enkelt? :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html

Skrivet 2012-05-19 kl. 22:52:11
URL: http://fotokobran.se
Tilda //

Skrivet 2012-05-20 kl. 22:55:04
URL: http://tullzens.blogg.se/
Tilda //

ååå vad kul!

Skrivet 2012-05-20 kl. 22:55:12
URL: http://tullzens.blogg.se/
Linn //

Åh vad roligt! :)

Skrivet 2012-05-21 kl. 14:05:43
URL: http://linnhellgren.devote.se
gotlandsryttare Karro //

priemark e galet bra ;D

Skrivet 2012-05-24 kl. 16:32:50
URL: http://karroannie.blogg.se/
Elton //

Very nice depth ;-)

Skrivet 2013-05-04 kl. 10:28:24
URL: http://ralphlaurenoutletonlinemart.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0