Vad jag gjorde i London

Hello lovers! Idag har jag konfirmerat mig, men det återkommer vi till. Jag tänkte bara berätta lite om London. Vi åkte inte bara dit för att shoppa, utan även för att träffa Universal, ni vet världens största skivbolag?). Jag har redan ett kontrakt med Universal i Sverige och då heter det bara Universal, medans i England USA har dom olika ''kategorier'' som konkurerar varandra, även fast alla labelar (kategorier) ligger under samma bolag.
.
Island records som bland annant har Akon, Bob Marley, Drake, Jessie J, Nicki Minaj fick jag träffa. Eller Island är ju ingen person hehe utan jag fick träffa da boss. Sen fick jag träffa Mercury records som har jLo, Jay-Z, Kanye west, Justin bieber, Rihanna och Taylor Swift och sist men inte minst Polydore/Interscope som har Eminem, Lady GaGa, LMFAO, Selena Gomez, Guns N roses osv.
.
Nu är det upp ditt mitt skivbolag i Sverige och bestämma sig vilka vi vill sammarbeta med. Jag är bara så sjukt glaaad att få möjligheten att träffa alla ascoola och roliga människorna man jobbar med och kanske skaffa sig en karriär på riktigt. Just nu är det bara en rolig grej jag får uppleva för nej, det är inte många 14 åringar som får den här möjligheten och jag har sååå fantastiska människor bakom mig som tycker det är lika roligt som jag. Det är jag som vill det här! Så jag har inte lagt ner med musiken! Och jag lovar att lägga upp Halo hihi.

Johanna //

coolt:) Men du, kommer du få fräffa alla känndisar på något sätt?

kramish.

Skrivet 2012-05-27 kl. 21:48:09
T //

zara du är grym på alla sätt.

Och jag vill ännu en gång säga att allt detta förtjänar du. Det kommer finnas motgångar i livet, då man bara vill släppa allt, ge upp men försätt kämpa det lönar sig alltid i slutändan.



Vet förstårs inte om du kommer läsa min kommentar, men ville bara säga det. Du är grym, hela du! <3

Skrivet 2012-05-27 kl. 22:05:36
... //

Du måste ju visa vad du köpte i London!!! Och

bilder

Skrivet 2012-05-28 kl. 12:02:46
emma //

Gud va valkrets att träffa sånt folk!!! Fatta va coolt sen när du blir lika. Typ höra dina låtar på radion och allt sånt!!! Längtar tills halo kommer!!!!!!!!!!!!!!

Skrivet 2012-05-28 kl. 17:00:44
URL: http://emmandens.blogg.se/
Linn //

Herregud ofta du fick träffa Justin Bieber!! Han är den bästa personen i hela världen!!!! Var du inte sjuk nervös över mötet med alla kändisar?:)

Skrivet 2012-05-29 kl. 07:21:27
Lo //

Va kul!! :D Är så glad för din skull ^^ hoppas allt gick bra och kommer gå ännu bättre för dig. :)Och va bra att du Lovar att lägga upp en video, och det hoppas jag blir snart. ;) Nej det Måste bli snart. :P

Skrivet 2012-05-29 kl. 16:38:51
Felicia //

SKOJAR DU ! Har du träffat alla dom , speciellt Rihanna . Du är min dröm , eller jag vill vara som dig :) ... Lots of hugg to you!<3

Skrivet 2012-05-29 kl. 20:33:18
Sara //

Hon fick inte träffa Rihanna, Justin beiber, Taylor osv utan hon fick träffa deras manager (?) och dom är signade hos honom

Skrivet 2012-05-29 kl. 22:46:06
Emma //

Haha, herregud människor, kan ni inte läsa? xD Hon har träffat cheferna över skivbolagen som alla dessa kändisar är skrivna under! xD

Skrivet 2012-05-30 kl. 13:38:45
linda //

åå jag är så avundsjuk! men glad för din skull :)

Skrivet 2012-05-31 kl. 21:04:50
URL: http://lindaathun.blogg.se/
Shenye //

Hej zara! Skit bra blogg forrtsätt!:D jag sjunger också!:) så snälla du titta på dte här skulle bli as glad! Min dröm!:) <3 http://www.youtube.com/user/shenyegorgi?feature=results_main

Skrivet 2012-06-25 kl. 00:26:54
Anonym //

Vilken konfa gick du? :)

Skrivet 2012-07-08 kl. 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0