vad jag tyckte

Hello lovers! Igår var jag som sagt på bio och såg the Hunger games. Jag har fått höra att den var SÅ JÄVLA BRA!! Från folk som sett den, men helt ärligt levde den inte upp till mina förväntningar. Den var helt kass filmad haha och väldigt censurerad från boken. Som vanligt är ju böckerna alltid bäst!

Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

en blond fråga, vad handlar den om? hahaha

Skrivet 2012-03-25 kl. 14:00:15
URL: http://emmandens.blogg.se/
Matilda //

Jätte fin blogg! Kolla gärna in min

Skrivet 2012-03-25 kl. 14:16:18
URL: http://MATILDAPERSSONN.devote.se
Sasha //

Jättefin blogg du har! Tycker att du har så 7kt bra sångröst så jag undrar om du inte typ kan börja lägga ut videos där du sjungeR?:)

Skrivet 2012-03-25 kl. 14:57:26
Anonym //

Killen (peeta) är ju så jävla snygg så det blir så mycket mer spännande då för man måste sitta och kolla och tänka dö inte fö inte dö inte hahaha!;) men jag tycker den var riktigt super bra!:D

Skrivet 2012-03-25 kl. 15:38:41
Aline Palmgren //

Dom hade typ tagit bort allt! Och blev typ yr i början, så jävla dåligt filmat! Böckerna är beeest!:)

Skrivet 2012-03-25 kl. 15:49:39
URL: http://almp.devote.se
Felicia //

Håller med dig! Blev väldigt besviken :(

Skrivet 2012-03-25 kl. 15:51:43
Agnes //

så jävla jobbigt när det skulle vara inzoomat hela tiden och kameran aldrig kunde vara still!!!

Skrivet 2012-03-25 kl. 16:09:15
Tilda //

Den var ju ur bra :O

Skrivet 2012-03-25 kl. 17:09:59
URL: http://tildassjogren.blogg.se/
Filippa //

Den va ju otroligt bra!! Dom hade ju inte tagit bort så jättemycket ändå.

Skrivet 2012-03-25 kl. 18:17:42
Amanda //

Jag hade också jätte stora förväntningar. Men obviously har jag det för allt. Hur som helst.. filmen var sjukt bra men ändå dåligt gjord. Men vad förväntar man sig? Boken är ju sjukt dåligt skriven, fast själva handlingen och fantasin i det hela är super. Men jag tycker ändå filmen var bra, jag menar, vem vill missa dom 3 andra filmerna som kommer? Då händer ju det roliga. Hungerspelen igen, disitrikt 12 sprängs, dom får barn.. ja..

Skrivet 2012-03-25 kl. 19:17:42
Sam //

Bra där Amanda, skriv lite mer om vad som händer... snälla gör det, de som inte läst böckerna och istället väntar på filmerna vill nog ha lite mer spoilers!



Själv har jag läst alla tre böckerna och ska se bion snart..... CANT WAIT. Nånting säger mig att jag kan ha hur höga förväntningar som helst och ändå inte bli besviken. Handlingen i sig är superb och sen är ju både Josh (Peeta) och Jennifer (Katniss) ögongodis så det räcker och blir över!

Skrivet 2012-03-25 kl. 19:50:08
EMS //

den va lite dålig gjort i början och dom utelämnade vissa saker men annars var den ju skitgrym!! älskar den :)

Skrivet 2012-03-25 kl. 22:13:16
URL: http://ddreamoutloud.blogg.se/
Hildana:) //

Jag tycker att filmen var ganska bra gjord. Jag menar det är ju inte så lätt att få med allting. Självklart finns det grejer dom kunde gjort bättre och självklart är böckerna så himla mycket bättre. Men jag tycker iallafall att den var bra filmad, även om det inte fanns värsta ljudeffekterna till varenda händelse; Asså jag tyckte det gjorde filmen mer verklig!

Men hade jag inte läst boken innan filmen så hade jag nog inte tyckt den va SUPER BRA.

:)

Skrivet 2012-03-26 kl. 18:43:10
URL: http://hildana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0