tidsinställt

Hello lovers! Det här är ett tidsinställt inlägg bara för att jag ville pröva det. Heter det pröva eller prova? Haha jaja jag vet inte riktigt. Just nu ligger jag säker och sover haha. Jag kom hem till älskade Stockholm runt 22.00 igår och då hämtade pappa mig och Ludwig. Vi åkte buss hem eftersom att Ludwigs pappa skulle vara kvar med våra småsyskon tills på söndag men eftersom vi ville gå på Avicii var bussen perfekt alternativ!

Pauline //

haha jag tror det heter prova?

men nu blev jag faktiskt lite osäker!

Skrivet 2012-03-02 kl. 13:24:07
URL: http://paulinewiberg.blogg.se/
Anonym //

Jag tror det heter prova* hehe (:<33

Skrivet 2012-03-02 kl. 15:14:12
Anonym //

hur många par uggs har du?

Skrivet 2012-03-02 kl. 19:48:57
HannA //

Kan inte du berätta om hur du & ludwig träffades? Hur länge har ni känt varann? Ni är såsåså söta! Älskar din blogg!

Skrivet 2012-03-02 kl. 23:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0