Aftonbladet nyss

Man kan ju omöjligt missat att en läktare på Avicii gick sönder! Det står över hela Facebook och alla nyhetssidor. Helt ärligt märkte jag verkligen ingenting! Det var så sjukt hög musik och så mycket folk. Flera av mina kompisar hade blivit bombade med samtal från föreldrarna osv osv. Och jag fattade först efter att det hänt. Vi stod på dansgolvet och ingen där blev skadad som tur är. Jag tycker det är jättehemskt och inte roligt någonstans. När jag ser folk på Facebooks news feed som ba ''hahahaha fan vad fail! En läktare ramla, LOL!'' skäms jag över mänskligheten lite. Det är en person vars skador är livshotande och flera blev skadade.... Det är inget att skratta åt.
-
Annars var det feeeett! Förutom att man blev helt slutkörd och orkade inte mer tillslut. Så jag, Ludwig och Sebbe drog till stan och träffade några men drog där i från ganska snabbt! Och nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Skönt! Vi hörs imorgon!

Anonym //

men stoppades inte konserten när läktaren ramlade?

Skrivet 2012-03-03 kl. 00:02:40
Karl-Erik //

Bra att du inte blev skadad. Synd att sånt här ska hända och synd om de som föll.

Skrivet 2012-03-03 kl. 08:29:25
lare //

BLEV DU SKADAD?var det kult?var du nära läktaren?var det läskigt?

svara gärna(:

Skrivet 2012-03-03 kl. 08:40:19
:) //

Om du ska märka ord och stavningar, måste du själv kunna stava till "föräldrarna".

Skrivet 2012-03-03 kl. 18:49:39
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

Fattar inte heller det roliga i detta! Tänk om hon DÖR! tycker synd om Tim också! Nästan lite tur att han inte märkte nått när han spelade! Aja, bara det inte händer igen!

Skrivet 2012-03-03 kl. 19:56:13
URL: http://emmandens.blogg.se/
alvahaugdahl //

Var inne på aftonbladets hemsida och tittade på en video, de bara skrek liksom och ingwn gjorde nått typ.. Guud vad lebbigt !

Skrivet 2012-03-04 kl. 10:06:18
Emma //

Det är rätt Zara! Absolut inget att skratta åt! Det är ju hemskt :/

Skrivet 2012-03-04 kl. 10:13:43
Amanda - livet,foton,tips& och ibland lite annat! :) //

åh fy vad hemskt! :( håller med dig Zara,det är verkligen inget att skratta åt!

Läste nyss på en annan sida att en blev medvetslös :/

Såhär stod det: "Flera av de skadade har ryggsmärtor, domningar i benen och huvudskador. Den unga kvinnan som fick livshotande skador är medvetslös. Alexandra Jensen fick lindriga skador, hon slog ut en tand och fick en massa blåmärken:"



Härifrån läste jag det; http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=4996606

Skrivet 2012-03-04 kl. 16:33:24
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Alva //

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IDh5pVznme8#!



här är en video där man ser hålet!

uch tycker också att det är super hemskt..

Skrivet 2012-03-04 kl. 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0