the sun is shining

Den här dagen har varit jättemysig! Först grattade vi pappa som fyller år idag sen åkta jag till Mälarhöjden där jag träffade Malva. Vi gick bara runt och prommade och snacka om livet, jättemysigt. Jag har börjat gå på promenader jättemycket nu för tiden haha men det är ju jätteskönt när det var så fint väder, ellerhur? Nej nu måste jag skriva ner min svenskläxa. Puss!

kisssss //

Kan inte du sjunga ¨YOU MAKE ME WANNA DIE¨? <3

På video blogg? <3

Skrivet 2012-03-25 kl. 23:54:31
michaela wallbom //

förlåt om detta är en lite oartig fråga men, röker du?

såg en bild på instagram när du håller i en cigg.

kram! :)

Skrivet 2012-03-26 kl. 07:01:34
URL: http://michaelawallbom.blogg.se/
Sofia //

Såg på instagram att du röker ?! Varför Zara du är så super söt varför ska du röka ?:/

Skrivet 2012-03-26 kl. 07:40:50
URL: http://Sofiabillengrens.devote.se
Ida //

Men hanna då ? hon fyller ju år idag?! ;D

Skrivet 2012-03-26 kl. 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0