pizzalover

Hejsan looovers. Snart ska jag gå ner och köpa pizza, shit vad gott! Jag förstår ärligt talat inte hur man inte kan gilla pizza? Haha kanske samma tanke folk ställer sig när jag säger att jag hatar potatisgratäng. Det är så vidrigt. Usch, jag mår illa bara jag tänker på det. Jag får alltid höra ''men min mammas potatisgratäng är jättegod. Du kommer älska den!'' Man ba men nej? Det spelar ingen roll vem som lagat den - It's gross.
'

Amanda //

Åh håller helt med dig om Potatisgratäng!

Uuh vad äckligt det är.

Fast ärligt talat.. Potatisgratängen vi får i skolan är heeemsk!

Lite halvråa potatisskivor nermosat i VATTEN.. Och grädde typ..

Euw det måste vara något bland det äckligaste.

Thumb's down för Potatisgratäng!

Skrivet 2012-03-18 kl. 20:34:02
Emma Andén (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

haha det beror på. vanlig flötig pizza är inte såååå gott, men går att äta IBLAND, men typ hemma gjord eller typ RIKTIG (sån som inte badar i fett och friterade pommes) Det är mycke godare! :)

Skrivet 2012-03-18 kl. 20:39:21
URL: http://emmandens.blogg.se/
Anonym //

Haha, nu tycker du säkert jag är jättefjantig men MIN mammas potatisgratäng är aaaaaaasgod! Jag har aldig gillat det,men ääälskar hennes för hon gör med smör och äkta grädde istället! Den borde du smaka :D

Skrivet 2012-03-18 kl. 22:15:47
Saga //

Har skrivit ett fett lång och bra inlägg (tycker jag själv) om småtjejer som har komplex ni får jättejättegärna säga vad ni tycker!



sagawallander.devote.se

Skrivet 2012-03-18 kl. 22:40:32
URL: http://sagawallander.devote.se
Agnes //

Uh..yuck! Avskyr verkligen pizza. Det är så flottigt, slemmigt och smakar inte ens gott :S

Skrivet 2012-03-18 kl. 23:13:27
URL: http://agnesmadelene.blogg.se/
philip //

du är sjukt snygg! har du facebook?

Skrivet 2012-03-19 kl. 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0