gaangstaahh

Hey Homies! Desperate Housewives har börjat visas på TV i igen, den nya säsongen. Men I don't care för jag har redan sett alla avsnitt mihihi. Okej inte alla men nästan! Online ni vet. Väldigt high teck (stava det så?). tänte bara uppdatere lite hehehee för jag är lite snål med inlägg som ni märker - vilken gangster jag är. Kriminell och grejer. Nej nej nej sånt sysslar vi inte med här! Puss osv osv osv.

Hanna //

Heej Zara, din blogg är underbar och du och Ludwig är så söta tillsammans! <3 Men jag är interesserad av sång och du sjunger helt otroligt ( underbarn) så jag undrar om du kan lägga upp lite videor när du sjunger lite då och då för har förstått att sången är en stor del av ditt liv, vet att du har gjort den där stand up for love och det var jättebra men jag vill höra mer! Tacksam för svar( video) ha det bra , puss!

Skrivet 2012-03-06 kl. 22:19:49
Marika //

Hej Zara! jag har en fråga bara, var tittar du på desperate housewives? vilken sida? skulle verkligen bli tacksam för svar!

kram

Skrivet 2012-03-07 kl. 09:12:19
URL: http://www.perfectlife.bloggplatsen.se
michelle //

asså VARFÖR TROR DU ATT DU ÄR NÅN?! gangstaaaaahhh asså åååååååhh sluta ba, det passar inte ens att du säger de ..



ville ba säga det, men annars tycker jag att din blogg är jättebra och fin ;D

Skrivet 2012-03-07 kl. 15:55:22
ika //

Hahhaha du är jätte rolig zara .. :D och du är assss snygg! (: <33

Skrivet 2012-03-07 kl. 16:01:50
Jennü //

High tech* ;)

Skrivet 2012-03-08 kl. 21:57:02
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0