dagen efter lovet

Hej mina små älsklingar! Vad länge sen det var kännd det som! Jag har faktiskt jättemycket plugg och jag känner att jag börjar hänga med i skolan (finally) så då vill jag kämpa med det lite. Just nu sitter jag hemma alldeles själv, vilket jag tycker är otroligt skönt! Jag älskar att vara ensam hemma. Då kan man typ göra vad man vill mihihihi. Idag var det ju första dagen i skolan efter lovet och jag tyckte det var skitsegt. Segaste dagen på länge em jag flummade som fan eftersom jag knappt fått någon sömn inatt och då blir jag övertrött och skrattar åt allt haha.

Anonym //

Satt och kolla på "jag ska bli stjärna" som du var med i! Haha zara vad fan hände???? Ingen sång just nu eller?? är det överrrrrrr

Skrivet 2012-03-05 kl. 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0