converse

Jag har inte hittat min laddare på en dag så jag har inte kunnat blogga.. Buuhuuu! Det har ju helt ärligt inte hänt ett skit den senaste dagen. Förutom att jag pluggar typ... Åh juste idag när jag skulle köpa Converse så insåg jag när jag kom hem att det var fel storlek! Hur lyckas man!? Jag hade ju provat dom i butiken och allt! Suuuck jaja, det är ju bara att gå tillbaka och byta.

Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

Vilken färg köpte du? :) vilka andra färger har du? :)

Skrivet 2012-03-29 kl. 23:25:44
URL: http://emmandens.blogg.se/
Hannah //

visa deeem snälla!! är dem höga? låga? gröna? gula? visa! blir nyfiken :)

Skrivet 2012-03-30 kl. 15:40:55
Anonym //

Viken färg köpte du?

Skrivet 2012-03-30 kl. 15:44:02
Linn //

Hej!



Tänkte bara säga att du är så snygg! Åh jag döör! Jag menar vem vill inte ha ditt utseende?! Du har en jättefin blogg!! Går in på den varje dag!!

Skrivet 2012-03-31 kl. 07:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0