ZARA

Ganska många som har frågat varifrån mina blå byxor kommer ifrån och the answer is ZARA. Jag har fått dom av Chloé från brörjan och hon köpte dom där. Jag har ett par ungefär lika dana från Hollister men dom sitter mer tight. Jag tror tyvärr inte at dom finns kvar, men ni kan säkert hitta liknande vartsomhelst.

Anonym //

Kan du visa dom från hollister och vart har du köpt din Rosa longchamp väska?:)

Och kan vi ha frågestund?

Skrivet 2012-06-06 kl. 21:53:55
alicia //

snygg!

Skrivet 2012-06-06 kl. 23:01:26
URL: http://inourfootsteps.blogg.se/
Anonym //

Hej! Är det hemma hos dig tacksam för svar! (:

Skrivet 2012-06-07 kl. 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0